mies ei piittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alusasuista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alusasuista

Vieras
Hei, onko teillä mitään ajatuksia sellaisesta, kun mies ei piittaa kummemmin jos nainen pukeutuu seksikkäisiin alusasuihin? Olemme kohta olleet kaksi vuotta yhdessä ja voisiko sanoa, että harvoin olen mihinkään kauniiseen alusasuun pukeutunut, mutta hän ei erityisemmin näytä pitävän siitä, vaan mieluummin oltaisiin ihan ilman mitään.

Vaimo ei pukeudu huoramaisiin alusvaatteisiin jotka alentavat naisen arvoa. Minusta se olisi ele naiselta miehelle , arvostan sinua ja seksiämme ... Eipä onni kohtaa.

Meillä mies ei yleensä huomaa mitkä alusvaatteet on päällä. Sensijaan jos itse tajuan huomauttaa, että ""katso kun ostin uudet stringit ja rintsikat"", niin yhtä-äkkiä mies onkin tosi innostunut niistä...Enkä sko että kyse on edes nättelemisestä vaan joku siinä on että kun samaa kroppaa kattelee kauan niin ei enää ala katsella niitä yksityiskohtia jos niistä ei huomauteta.

Kyllä se taitaa näin olla, että naisille ne alusasut (sekä omat, että miehen) taitaa olla isompi pakkomielle.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että alusasuihin pukeutunut nainen on viettelevämpi ja seksuaalisesti potentiaalisempi kuin ilman rihman kiertävää oleva, mutta ei niillä alusasujen värillä, mallilla tai millään muullakaan ominaisuudella niin väliksi ole... :-)

Ja kyllä, mummokalsaritkin voivat olla seksikkäät. :-)

Radiossa arvuuteltiin eilen, mihin asiaan 95%!!!!!! naisista on tyytymättömiä itsessään. Yllätys, yllätys, vartaloonsa! Vartalo ei siis tyydytä naisia itseään, miehille se kelpaisi huomattavasti paremmalla prosentilla, vaikka täälläkin aina välillä muuta väitetään.

Tämän johdosta reagoiminen naisen ulkonäköön on ikuinen sudenkuoppa miehille. Jos et kehu, et arvosta. Jos kehut, olet pinnallinen ja seksistinen henkisten arvojen kunnioittamisen kustannuksella.

Kun kehut kauniita alusvaatteita, ymmärretään se inhoksi naisen ylensä käyttämiä alusvaatteita kohtaan. Ei kehuksi, niinkuin mies on sen tarkoittanut.

Jos mies sattuu olemaan visuaalinen ja kiihottuu kauniista alustaatteista, on vielä riski, että nainen ei haluakkaan näyttää seksikkäältä, vaan saada miehensä romanttisesti viettelemään tämän. Romantiikka ja seksi ei välttämättä liity putkiaivoissa niin saumattomasti yhteen kuin tippaleipäaivoissa. Seksi ja himo ennemminkin.

Ehkäpä tämän käsittämättömän seikan lisäksi on myös miehiä, joiden mielestä nainen on parhaimmillaan eevan asussa.

Kiitoksia vastauksista ja lisää vaan kirjoitelkaa.

Joo, meillä tosiaan suhteen alussa minä olin arka enkä halunnut pukeutua h***maisiin vaatteisiin, koska halusin muutakin kuin pelkän seksisuhteen. Mies puolestaan olisi tätä halunnut.

Nyt ollaan kaksi vuotta kohta oltu yhes, ja alan luottaa suhteen kestävyyteen, vaikkakaan mitään ongelmia ei voi ennustaa ja varmasti niitä tuleekin. Näin olen myös rohjennut kokeilemaan erilaisia asusteita ihan vain tuomaan lisää vivahteita ja värinää.

Mies kuitenkin antaa ymmärtää että ei erityisemmin välitä vaatetuksesta. Olen seurustelun myötä tullut rohkeammaksi ja itsevarmuutta on myös tullut lisää, joten varmasti hehkun seksikkyyttä. Mies vain ei ota innostuakseen. Seksiä meillä ei mielestäni ole ainakaan liikaa. Saisi minun puolestani olla enemmänkin. Mies on meillä se joka pihtaa.

Hän ei muutenkaan erityisemmin kehu. Mieluummin osoittaa selluliitit yms. mitä nyt vartalosta löytyykään. Itse pidän kuitenkin vartalostani noin pääosin enkä välitä miehen osoittelusta.

Lisää kommentteja!!

Mun mies pitää myös enemmän nakuiluista kuin ""seksikkäistä"" alusvaatteita ja sopii mulle, nautiskellaan toistemme ihosta ilman mitään epämukavia pitsihörhelöitä!

Osoittaa sinun selluliittisi? Miten siedät sellaista käyttäytymistä? Otat vastaan? Siis miksi ihmeessä? Jos kumppanini alkaisi osoitella selluliittejäni (jota tulee ikävä kyllä kaikille) luulisin hänen menettäneen järkensä. Onneksi hän ei ole sellainen.

Nooo esimerkiksi sen, että naiseutta ei suinkaan ole meikkaaminen ja karvojen poisto ja.. selluliittien tarkkailu..
Siis yksinomaan, se on vähän sellanen geneettinen juttu myös.

Mahdoitkohan nyt itse ymmärtää lukemaasi.

Sanoin vain, että kaikille ei tule selluliittia niinkuin joku tuolla väitti.

Meikkauksesta, karvojen poistoista ym. ym. en puhunut mitään.

että kaikki miehet eivät todellakaan erityisemmin innostu seksikkäistä alusasuista. Nykyinen miesystäväni ja myös edellinen ovat tällaisia. Molemmat ovat kaikin puolin seksikkäitä ja seksistä pitäviä miehiä, mutta heidät saa syttymään nainen itse, ei alusvaatteet.

Ja toi seksikäskin on niin monisyinen juttu, oma mieheni ei tykkää alusvaatteista, joita sanotaan ns. seksikkääksi. Siis nämä sukkanauha & stringit -tyyppiset. Hänen mielestään ovat halvan oloisia.

Onneksi ollaan samoilla linjoilla!

Tämän päivän lehden Viivissä ja Wagnerissa Wagner oli keksinyt tefloniset alushousut. Niihin ei lika tartu kiinni, eli niitä ei tarvitse vaihtaa. Nerokkaat, ostan heti, kun tulevat markkinoille :)

Kyllä minut ainakin saa kiihottumaan enemmän kun olen pukeutunut kauniisti niin ulkoa kuin alusasuiltakin.

Seksi on joka kerta tuntunut aivan varpaan kynnet irrottavalta ja mies tekee joka kerta

tullessaan kuolemaa kun pukeudun tiettyyn asuun...

Täs on nyt siis jo nähty, että naiset käyttää niitä hepeniään itsensä vuoksi, ei miehen.

Älä siis sinäkään ap enää ihmettele, miksei miestä kiinnosta.. hän nyt ei satu olemaan transsu eikä rättifriikki.

Yhteistyössä