Mies ei saa rakkautta kuin ainoastaan rahalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Smää

Vieras
Olen itse mukiinmenevän näköinen suomalainen mies ja 99 prosenttisesti nainen rakastuu rahaan, sama ilmiö on toistunut minun elämässä lähes aina. Heti kun nainen saa tietää, että minulla on omaisuutta ja rahaa hän mukamas rakastuu, on todella kiinnostunut.

Kun tämä tieto kiirii naisen korvaan, mitään aitoa ei ole enää luvassa. Pelkkää rakkautta rahaan.

Kurjaa, jos kohdallasi on todella ollut noin. Oma mieheni oli tavatessamme kohtuullisen varakas, mutta hän ei mitenkään pröystäillyt rahoillaan. Esim. hän vei minut ensimmäisen kerran ulos syömään vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kihloihinmenon jälkeen matkustelimme kyllä esim. Hawajilla jne. Olemme olleet yhdessä kohta 16 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut 3 kpl. Itse en tätä hullunmyllyä pystyisi pyörittämään, jos takana ei olisi oikeaa tunnetta ja oikeaa rakkautta, on tämä sen verran rankkaa. Toivottavasti löydät oikean, sinusta kiinnostuneen naisen :)

Kurjaa, jos kohdallasi on todella ollut noin. Oma mieheni oli tavatessamme kohtuullisen varakas, mutta hän ei mitenkään pröystäillyt rahoillaan. Esim. hän vei minut ensimmäisen kerran ulos syömään vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kihloihinmenon jälkeen matkustelimme kyllä esim. Hawajilla jne. Olemme olleet yhdessä kohta 16 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut 3 kpl. Itse en tätä hullunmyllyä pystyisi pyörittämään, jos takana ei olisi oikeaa tunnetta ja oikeaa rakkautta, on tämä sen verran rankkaa. Toivottavasti löydät oikean, sinusta kiinnostuneen naisen :)

Eiköhän se löydy, yhtä tämän kesän kissaa lähinnä surkuttelen. Vituttaa kun ajattelin, että siitä olisi ollut johonkin. Rupeisi olemaan jo aika taas ruveta vakavammin seurustelemaan.

elä paljasta varallisuuttasi :D

Minä rakastuin erääseen nykyään jo ex-poikaystävään tulisesti, uutena paikkakunnalla. Olin ainut kuka ei tiennyt varallisuudesta, sain kuulla vasta jonkin aikaa seurusteltuamme hänen olevan rikkaasta perheestä. Ihana mies, valitettavasti juuri se raha ja siitä koituvat paineet saivat meidät eroamaan..... Luultavasti olisimme vielä yhdessä jos hänkin olisi ollut normi-varakas.
Joskus näin.

elä paljasta varallisuuttasi :D

Minä rakastuin erääseen nykyään jo ex-poikaystävään tulisesti, uutena paikkakunnalla. Olin ainut kuka ei tiennyt varallisuudesta, sain kuulla vasta jonkin aikaa seurusteltuamme hänen olevan rikkaasta perheestä. Ihana mies, valitettavasti juuri se raha ja siitä koituvat paineet saivat meidät eroamaan..... Luultavasti olisimme vielä yhdessä jos hänkin olisi ollut normi-varakas.
Joskus näin.

Voi, että kun se tyttöjen pikkutyttömäinen hihittely alkaa niin siinä vaiheessa tietää, että peli on menetetty.

Mä olen seurustellut rikkaan miehen kanssa ja myöskin jättänyt hänet vaikka hän rakensi minulle suunnittelemaani taloa. Ei se raha merkitse ainakaan minulle mitään Nykyinen mies on perusduunari ja mitään extraa ei juurikaan ole mutta olen paljon onnellisempi näin.

[QUOTE="Mie vaan";24219918]Mä olen seurustellut rikkaan miehen kanssa ja myöskin jättänyt hänet vaikka hän rakensi minulle suunnittelemaani taloa. Ei se raha merkitse ainakaan minulle mitään Nykyinen mies on perusduunari ja mitään extraa ei juurikaan ole mutta olen paljon onnellisempi näin.[/QUOTE]

On mulla aikaa löytää sun tyylinen nainen ja kyllä mä tiedän että te ootte olemassa. On vain joutunut pettymään liian usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Smää;24219922:
On mulla aikaa löytää sun tyylinen nainen ja kyllä mä tiedän että te ootte olemassa. On vain joutunut pettymään liian usein.

Kyllä meitä on :) Itse kyllä myös suosittelen pimittämään rahoja kunnes olet varma tunteista. Valitettava totuus kun taitaa olla se että noita rahan perässä juoksijoita on mielettömästi.

HAH HAH HAH! Ja jos mä kuulen vielä kerrankin exän suusta että "No sun vaan täytyy löytää se rikas mies.." niin mä kuristan sen :mad:
Mä vihaan rahan olemassaoloa ylipäätään!!! Kaiken pahan alku ja juuri ja silmät kiiluen sitä juostaan sen perässä, luopuisin koko paskasta jos vois..

Että ..kele...

Mies 30v. ja opiskelee. Eli lompakko ihan yhtä tyhjä kuin minullain, mutta eipä se onneen vaikuta:)

Mistä tiedät, että se pikkutyttömäinen hihittely johtuu sinun lompakostasi, eikä esim. siitä, että tämä kyseinen tyttö on sinuun vaan oikeasti todella ihastunut? Me naiset tupataan taantumaan suhteen alkuaikoina :D

Koitahan päästä kyynisyydestä eroon, älä odota ihmisestä heti pahinta, vaan ole avoin. Äläkä pröystäile sillä rahamäärälläsi, vaan pidä tilisi saldo omana tietonasi, kunnes olet varma, että tunteet ovat aitoja. Molemmin puolin.

[QUOTE="vieras";24220275]

Mistä tiedät, että se pikkutyttömäinen hihittely johtuu sinun lompakostasi, eikä esim. siitä, että tämä kyseinen tyttö on sinuun vaan oikeasti todella ihastunut? Me naiset tupataan taantumaan suhteen alkuaikoina :D[/QUOTE]

Tää on niin totta. Itsekin olin kuin pikkutyttö kun odottelin aikoinaan miehen kanssa treffejä. Perhoset lenteli vatsassa ja kaikki hihitytti :D