Mies ei suostu uskomaan että ollaan erottu, mitä voin tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua

Vieras
Reilu kuukausi sitten päättyi 10 vuoden suhde. En ala erittelemään eron syitä, mutta tiivistetysti suhteen pahat ongelmat syynä.

Kuitenkin, mies edelleen kertoo kaikille että olemme yhdessä. Mies hokee minulle että olen hänen omaisuuttaan ja että kukaan muu ei minua saa panna jne jne. Jouluksi osti minulle lahjaksi todella kalliin korun. Ei koskaan ennemmin suhteen aikana ole tällaisia ostanut...

Mitä voin tehdä? Mies myös lähettelee sata kertaa päivässä ahdistavia viestejä, ja kun en vastaa, tulee sata "miksi et vastaa" viestiä...

Mua ahdistaa kun mies ei tajua. Sanoi pari kertaa jopa että lapset eivät ole niin tärkeitä hänelle kuin minä :O :O Mitä vit...

Mä en jaksa tällasta.

Kuulostaa kyllä sen tyyppiseltä ihmiseltä, etten yhtään ihmettele, että otit hatkat... Kyllä se vielä jakeluun jossain vaiheessa menee (jos ei oo riskiä mihinkään pahempaan kyttäämiseen, käsiks käymiseen, lapsikaappaukseen tms.), jos oot kontaktissa vain sen, mikä on lasten tai eron järjestelyn takia pakko. Enkä kyllä ottais mitään lahjoja enää vastaan.

[QUOTE="vieras.";29377593]Anna miehelle mahdollisuus. Puhukaa ongelmat selviksi.[/QUOTE]

Näitä mahdollisuuksia on ollut. Parisuhdeterapiaa myöden. En anna enää.

Hae lähestymiskieltoa ja poistu hetkiseksi paikkakunnalta vähin äänin, vaikka jonkun sukulaisen tai ystävän luokse. Vaihda numero, ehdottomasti salaseksi. Nuo oli ne millä itse aikoinani exän karistin jotenkuten kimpustani.

Mies ei nyt kuitenkaan niiin paha ole, että lähetymiskieltoa tarttis. KErran pari vuotta sitten hakkasi minut pahasti, ei toki sen jälkeen. Mutta on hyvä isä lapsille ja yksin en lasten kanssa pärjää, molempia vanhempia tarvitaan...

Niin, ja silloin kun hänellä on lapset, hän saattaa lasten kanssa ajella asuntoni läheisyydessä "tarkistellen" olenko yksin... tai edes kotona. JOs autoa ei ole pihassa ja ei tiedä mun olevan töissä, alkaa tenttaus, missä olen, lapsilla on asiaa tms...

[QUOTE="alkup";29377624]Mies ei nyt kuitenkaan niiin paha ole, että lähetymiskieltoa tarttis. KErran pari vuotta sitten hakkasi minut pahasti, ei toki sen jälkeen. Mutta on hyvä isä lapsille ja yksin en lasten kanssa pärjää, molempia vanhempia tarvitaan...

Niin, ja silloin kun hänellä on lapset, hän saattaa lasten kanssa ajella asuntoni läheisyydessä "tarkistellen" olenko yksin... tai edes kotona. JOs autoa ei ole pihassa ja ei tiedä mun olevan töissä, alkaa tenttaus, missä olen, lapsilla on asiaa tms...[/QUOTE]

Oikeesti, nämä lauseet ei voi olla totta yhtä aikaa...

[QUOTE="alkup";29377624]Mies ei nyt kuitenkaan niiin paha ole, että lähetymiskieltoa tarttis. KErran pari vuotta sitten hakkasi minut pahasti, ei toki sen jälkeen. Mutta on hyvä isä lapsille ja yksin en lasten kanssa pärjää, molempia vanhempia tarvitaan...

Niin, ja silloin kun hänellä on lapset, hän saattaa lasten kanssa ajella asuntoni läheisyydessä "tarkistellen" olenko yksin... tai edes kotona. JOs autoa ei ole pihassa ja ei tiedä mun olevan töissä, alkaa tenttaus, missä olen, lapsilla on asiaa tms...[/QUOTE]

Ding ding ding!! Vuoden 2014 lööppiperhe on löytynyt "rauhallinen ja niin hyvä perheenisä, ei kukaan olisi uskonut"

• Tykkää
Reactions: Hansu81
mies joista saa lukea iltapäivälehdistä(perhesurmaajat)?:(
Toivottavasti asutte jo erillään? Montako lasta? Miten mulla nousee jo monestakin ap:n kirjoittamasta jutusta niskakarvat pystyyn?:O

[QUOTE="Hmh";29377754]Tuollainen mies voi tappaa vaikka teidät kaikki, kun on ollut jo väkivaltainen ja sanonut että sinä olet hänen omaisuuttaan. Kävisin poliisilta kysymässä neuvoa.[/QUOTE]

:O

En tiedä. Pitää katsoa, rauhoittuuko tilanne kun aikaa kuluu... Ex myös syyttää että minulla olisi toinen mies. Ei ole, sen voin vannoa, mutta mieli tekisi treffeille, vähän joku jo ehdotteli... Mutta en uskalla. Uutta miestä en siis todellakaan ole etsimässä.

mies joista saa lukea iltapäivälehdistä(perhesurmaajat)?:(
Toivottavasti asutte jo erillään? Montako lasta? Miten mulla nousee jo monestakin ap:n kirjoittamasta jutusta niskakarvat pystyyn?:O

Asutaan erillään, toki jouluaatto vietettiin lasten takia "perheenä". Aina, kun lapsia vaihdetaan, yrittää suudella tai kosketella, vaikka olen sanonut ettei tekisi niin. Hänen on kuulemma ikävä. Minun pitäisi myös seksiä antaa vaikka en halua, ei tee mieli...

[QUOTE="alkup";29377780]Asutaan erillään, toki jouluaatto vietettiin lasten takia "perheenä". Aina, kun lapsia vaihdetaan, yrittää suudella tai kosketella, vaikka olen sanonut ettei tekisi niin. Hänen on kuulemma ikävä. Minun pitäisi myös seksiä antaa vaikka en halua, ei tee mieli...[/QUOTE]

Ei oo todellista :O Ja sä annat pikkurillin tollaselle?! Tajuatko että sun pitää pitää ittes ja lapset kaukana tuosta ukosta ja tehdä selkee pesäero heti! Et saa antaa minkäänlaista toivoa tommoselle hullulle, ja todentotta toivon että pääset kauas turvaan, vaikuttaa ihan skitsolta joka räjähtää ihan varmasti jos arvaakaan että sulla olis joku toinen mies.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä helv...;29377823:
Ei oo todellista :O Ja sä annat pikkurillin tollaselle?! Tajuatko että sun pitää pitää ittes ja lapset kaukana tuosta ukosta ja tehdä selkee pesäero heti! Et saa antaa minkäänlaista toivoa tommoselle hullulle, ja todentotta toivon että pääset kauas turvaan, vaikuttaa ihan skitsolta joka räjähtää ihan varmasti jos arvaakaan että sulla olis joku toinen mies.

Kukaan teistä ei voi kuvitella kuinka raskasta mulla on, ja kuinka mä suren. Lasten takia ollaan tekemisissä edelleen, ja lasten takia tuo aatto... ei oo helppoa. En tiedä miksi ajattelen ton toisen " tunteita". Toisaalta ehkä alitajuisesti pelkään tehdä selvää pesäeroa, koska pelkään sen reaktiota...

Pysy lujana. Et tarvi tollasta psykopaattia yhtään mihinkään. Nyt on joululeikit ohi, tee se pesäero selkeäksi. Ei mitään signaali miehelle pienestäkään toivosta enää.

Lue nyt tämä tekstisi ihan ajatuksella. Yritä lukea "ulkopuolisena". Mietipä, jos ystäväsi kertoisi hänellä olevan asiat näin. Mitä sanoisit ja tekisit?

Exäsi kuulostaa ihan mieheni ex-vaimolta. Tunsin mieheni jo hänen avioliittonsa aikana, vaikka yhteen päädyimme paljon myöhemmin. Tämä ex ei vaan suostunut uskomaan, että liitto oli ohi. Vuoroin mielisteli, vuoroin uhkaili tai kiristi lapsilla. Häiriköi puhelimella, ja jos mies ei vastannut, kehitti jonkun "hätätilanteen", johon lapset liittyivät, jotta sai sitten miehen menemään luokseen. Kun mies yritti lähteä pois, yritti suostutella seksiin ja kun se ei tehonnut, heilutteli veistä tai piilotti avaimet. Toisinaan kävi kyttäämässä miehen uudella asunnolla.

Kun mies oli yhteydessä poliisiin, nämä varoittelivat, että esim. lähestymiskiellon hankkiminen johtaa usein vain pahempaan koston kierteeseen.

Ei tuossa paljon ollut tehtävissä. Pari vuotta meni, että nainen lopullisesti suostui uskomaan tilanteen. Kun me aloimme olla yhdessä, tuli lähinnä valheita sieltä taholta, muttei enää onneksi jatkuvaa häirintää tms.

Mun ex uhkasi raiskata ja tappaa. Kiristi (ja kiristää edelleen) seksillä, lapsilla, elatustuella ja tapaamisoikeudella ja millä nyt ikinä keksiikään. Koskettelee väkisin. Erosta reilu puoli vuotta. Voimia. Luulen tietäväni miltä tuntuu ja miten voimaton sitä onkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä