Mies ei tee yhtään mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärty

Vieras
Mua ottaa niin kovasti päähän se, että mun oma rakas mies ei tee yhtään mitään kotona! Vetoaa töihinsä, kuinka on niin rankkaa!!Mua ottaa niin päähän!! Olen nyt äitiyslomalla, mutta kun olin töissä, niin silloinki hoidin kaiken! Eikä minun auta sanoa ettäon niin rankkaa!!
Pyytää myöskin hankkimaan lastenhoitajan omille lapsilleni (ei hänen) jos haluaisin päästä johonkin! Ei ole lasten huoltaja, niin ei voi katsoa niitä!

kovasti sillä on aikaa ainaki soitella mulle pitkin päivää, että tiedä sitten. On jaksamista lähteä kalalle kaverin kanssa, mutta ei jaksamista auttaa kotitöissä, että edes kerran viikossa imurois. Tästä siis kyse. Eikä tee muutakaan, mitä minä en fyysisesti jaksa. Joudun pyytää kaveriksi hänen isäänsä, jotta saan jätelavalle esim. tavaraa.

*kun olin töissä niin silloinkin hoidin kaiken*
Se on vaikea totuttaa enää muuhun kun on opettanut sen siihen ettei tartte mittään tehdä.

en ole opettanut mihinkään. Olen kyllä pyytänyt iät ja ajat, ei vaan niin ei. Ei ole kotona tarvinu tehdä mitään milloinkaan. On vaan niin helkkarin sottapytty mies, että välillä ihan oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kärty:
en ole opettanut mihinkään. Olen kyllä pyytänyt iät ja ajat, ei vaan niin ei. Ei ole kotona tarvinu tehdä mitään milloinkaan. On vaan niin helkkarin sottapytty mies, että välillä ihan oksettaa.

No jospa oppisi, jos hänellä ei ole pian puhtaita vaatteita, ruokaa, puhtaita astioita joilta syödä jne. :whistle: Hoida sinä omat ja lasten pyykit, ruuat jne. mies hoitakoon edes omansa jos ei kerran voi mihinkään muuten osallistua

Tuli aika pudotus siitä miehen lastenhoito kommentista...eikä ole kauaa, kun mentiin naimisiin. Muuten ihana mies, mutta apua ei mieheltä heru, ja lapset ovat täysin minun vastuulla, yhteiset, omat ja hänen. En voisi koskaan hänelle sanoa, etten vahdi sun lastas, ku en ole huoltaja. Eikö meidän pitäis olla yhtä perhettä?!

ei se usko niinkään. Olen ollu kolme viikkoa imuroimatta, ihan siitä syystä, että odotan milloin mies huomaisi kuinka likaista on, ja tarttuis imuriin, mutta ei...

ei ole kuulemma pahemmin tehnyt entisessä suhteessa. se on kuulemma naisten homma!! vähän aikaa jakso hoitaa tiskit, itse aikoinaan ehdotti, mutta sekin jäi...
Sitten ehdotat, että mies palkkaa teille oman osuutensa edestä siivoojan kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
ei ole kuulemma pahemmin tehnyt entisessä suhteessa. se on kuulemma naisten homma!! vähän aikaa jakso hoitaa tiskit, itse aikoinaan ehdotti, mutta sekin jäi...
Sitten ehdotat, että mies palkkaa teille oman osuutensa edestä siivoojan kotiin.

Aivan. Mies tekee oman osansa ja saa päättää tekeekö itse vai palkkaako jonkun muun.

eimeillä ole rahaa!olispa ihana saada joku edes kerran viikossa käväseen siivoamassa! Mutta siitä ukko jaksaa valittaa viikoittain, ettei saa seksiä kun kerran viikossa! Ensinnäkin, olen niin poikki näiden neljän lapsen kanssa ja kodin...mulla jotenkin myös on vaikeuksia sen suhteen edelleen, vaikka synnytyksestä on jo 8kk...Mutta ei se mies ymmärrä, sitten jos en pysty,niin minun pitäis tehdä taikoja sille muuten....en jaksa enäätätä!!Kärsin masennuksesta ja uupumuksesta (ei siitä trendiuupumuksesta), ja sitten pitäis hoitaa vielä miestäki!!!

eimeillä ole rahaa!olispa ihana saada joku edes kerran viikossa käväseen siivoamassa! Mutta siitä ukko jaksaa valittaa viikoittain, ettei saa seksiä kun kerran viikossa! Ensinnäkin, olen niin poikki näiden neljän lapsen kanssa ja kodin...mulla jotenkin myös on vaikeuksia sen suhteen edelleen, vaikka synnytyksestä on jo 8kk...Mutta ei se mies ymmärrä, sitten jos en pysty,niin minun pitäis tehdä taikoja sille muuten....en jaksa enäätätä!!Kärsin masennuksesta ja uupumuksesta (ei siitä trendiuupumuksesta), ja sitten pitäis hoitaa vielä miestäki!!!
Mä en viitsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en viitsisi.

En mäkään. Miesten tulisi ymmärtää että kun hoitaa oman osansa kotitöistä niin vaimokin jaksaa olla hyvällä tuulella ja jaksaa harrastaa vaikka sitä seksiä.

Pyytää myöskin hankkimaan lastenhoitajan omille lapsilleni (ei hänen) jos haluaisin päästä johonkin! Ei ole lasten huoltaja, niin ei voi katsoa niitä!

Jas tollasen kanssa asut ja olet vielä lapsen tehnyt... Herää pahvi!

en jaksaiskaan, mutta en halua vihanpitoa...mikä mun mistä vaivaa!!!????
Sun miestäsi vaivaa se, ettei hänen ole koskaan tarvinnut tehdä kotihommia. Ei lapsuudenkodissaan, ei edellisissä suhteissa eikä sun kanssasikaan. Hän siten katsoo, että kotihommat eivät kuulu hänelle.

..tuo itsesäälissä piehtarointi. Niinkuin joku ehdotti, tee asiaan muutos jos se sinua häiritsee. Älä tee miehelle ruokaa, älä pese hänen pyykkiään. Korostaisin myös sitä että mies ei AUTA sinua vaan OSALLISTUU samalla tavalla kun sinä. Pikku-apulaisen rooliin tiputettu mies harvoin viitsii "autella". Olette perhe,yksikkö jossa molemmilla on oma tärkeä roolinsa.
Jos se ei ole selvä miehellesi, tee se selväksi ja lopeta valitus.

, tyhmä ja laiska mies. Seuraavan kerran kun ehdottaa seksiä, niin sanoppa että imuroi ensin niin illalla saat. Tai johonkin muuhun kotityöhön vaihdat.
Mitäs jos vaan vongatessa sanot hälle, että en vaan jaksa kun on lapset ja kaikki kotityöt hoidettavana ja käännät kylkeä. Sitten kun hänen lapset (oletan että käyvät viikonpoppuisn isällään) niin lähdetkin omiesi ja yhteisen lapsien kanssa johonkin päiväksi. Vietätte jotain mukavaa aikaa. Sanot lähtiessä isännälle, että saatte omaa yhteistä aikaa nyt isänne kanssa :-) ja katsot että ruuat ei ole valmiina ja jääkaappi mielellään hiukan tyhjillään. Joutuu mieskin ehkä tekemään jotain. Jollei muuta, niin ajattelemaan ainakin.

Yhteistyössä