Mies ei tue.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhteisaikaa takana vasta kolme vuotta.. kaikki muu menee aina mun edelle. Tuijottelee muita naisia ja suuttuu kun huomautan että vois antaa sitä huomioo mullekin. :/ Se siitä romanttisesta illasta.

Miehelle pitää sanoa jos se ei älyä !!!
Ei munkaan mies älynnyt aluks, ja vieläkin joskus saan sanoa että "hei, näätsä, mä oon tässä, saiskos vähän huomiota kiitos"
Ja sit vasta mies tajuaa että on tuijotellut telkkua ja ollut taas hiljaa koko illan. :D

:( Kuulostaapas ikävältä. Onko mitään tapaa jolla pystyisit ottamaan asiaa kuitenkin esille miehen kanssa jotenkin eri tavalla että hän ei ehkä ensimmäisenä alkaisi kiukuttelemaan? Jos te vain menette eri suuntiin niin siitä ei varmaan ainakaan mitään hyvää yhteiselolle seuraa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Miehelle pitää sanoa jos se ei älyä !!!
Ei munkaan mies älynnyt aluks, ja vieläkin joskus saan sanoa että "hei, näätsä, mä oon tässä, saiskos vähän huomiota kiitos"
Ja sit vasta mies tajuaa että on tuijotellut telkkua ja ollut taas hiljaa koko illan. :D

Ei toimi ei. Eikä säälipisteitä heru vaikka itkisin silmät pois päästä (mua nääs turhauttaa kun se ei oikeeesti älyä)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
:( Kuulostaapas ikävältä. Onko mitään tapaa jolla pystyisit ottamaan asiaa kuitenkin esille miehen kanssa jotenkin eri tavalla että hän ei ehkä ensimmäisenä alkaisi kiukuttelemaan? Jos te vain menette eri suuntiin niin siitä ei varmaan ainakaan mitään hyvää yhteiselolle seuraa :/

Niinä päivinä kun mies on puutteessa, ja mun pitää varmaan laittaa jotkut vetävän näköset kuteet/ jutella nakuna niin se toimii. Mutta ois kelvannu ny ennen nukkumista se lohdutus. Kiva jättää asiat muhimaan yön yli ja olla virkeänä töissä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rops:
Onkohan tuo ap:lle nyt ihan Se Oikea ollenkaan? :(

Oli muutamia kuukausia sitten. Enää en taida olla samaa mieltä jos tämä pelleily ei aikuisten touhuksi muutu.

Jos sillä miehellä on todistettavasti parempiakin ominaisuuksia, tämä voi olla vain jokin vaihe. Mutta liian pitkään ei kannata itseään kuluttaa, jos tukea ei tule.

Oli muutamia kuukausia sitten. Enää en taida olla samaa mieltä jos tämä pelleily ei aikuisten touhuksi muutu.

Jos sillä miehellä on todistettavasti parempiakin ominaisuuksia, tämä voi olla vain jokin vaihe. Mutta liian pitkään ei kannata itseään kuluttaa, jos tukea ei tule.

Olen aikasta samaa mieltä. Se syö ihmistä ihan liikaa jos on jatkuvasti paha olo toisen takia. Jos tuntuu että tilanteessa on vielä toivoa, sitä jaksaa pidempään, mutta jos ei niin aika synkältä näyttää :/ Voi kun saisitte puhuttua ja asioihin selvyyttä ja muutosta ennenkuin jaksaminen loppuu.

Tuntuu että kaikki keinot mankumisesta yksinäisiin kyneeliin on käyty. Aina se on kääntynyt puoleeni kun on leppynyt, mutta mua kyrsii tuo tapa jättää asiat mätänemään. Ja yksi asia on nimittely, mitä minä en koskaan tee. Miehet ne vaan ei puhu, ja jos ne pussaa niin niillä on muutakin mielessä kun romanttisuus! Jospa se taas tästä, ei vaan millään viittis odottaa. Tai oikeastaan ei mulle se lohdutus enää kelpaa.

Yhden toiveen ilmoille heitän: jos voisin olla edes yhden päivän se maailman tärkein prinsessa johon vain ja ainoastaan huomio kiinnittyy. Joulun aika ei kelpaa, kun se on eri juttu, samaten synttärit yms. vuosipäivät. Jos tuolla toiveella ei irtoo niin ei sitten millään. Nyt on nukkuma-aika, sen verran päätä jo kulutettu. Hyvä kun on 2+, te olette aina avuksi.

Yhteisaikaa takana vasta kolme vuotta.. kaikki muu menee aina mun edelle. Tuijottelee muita naisia ja suuttuu kun huomautan että vois antaa sitä huomioo mullekin. :/ Se siitä romanttisesta illasta.

Kuulostaa jotenkin omalta kumppaniltani. Antaa kyllä huomiota muille naisille, mutta ei minulle. Tuijottelee niitä joka paikassa. Kehuu niitä suoraan niille. Tai niiden naisten miespuolisille kumppaneille. Tässä taannoin oltiin miehen kanssa liikenteessä, ja siihen sitten tuli eräs pariskunta. Nainen oli pukeutunut lyhyisiin shortseihin, ja minun ukkoni tuumasi sille naiselle, että "Oikeen tihkut seksiä." Lisäksi se kysyi minulta, miksi minä en pukeudu noin. Jonkin ajan päästä se sanoi (ilmeisesti luullen että minä en kuullut) samalle naiselle, että "Olet kauniimpi ku mun oma vaimo." Eipä oikein hyvä mieli tullut. Ei mulla ole mitään ulkonäköpaineita tms., mutta tuntuu, että olen omalle miehelleni riittämätön.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Kuulostaa jotenkin omalta kumppaniltani. Antaa kyllä huomiota muille naisille, mutta ei minulle. Tuijottelee niitä joka paikassa. Kehuu niitä suoraan niille. Tai niiden naisten miespuolisille kumppaneille. Tässä taannoin oltiin miehen kanssa liikenteessä, ja siihen sitten tuli eräs pariskunta. Nainen oli pukeutunut lyhyisiin shortseihin, ja minun ukkoni tuumasi sille naiselle, että "Oikeen tihkut seksiä." Lisäksi se kysyi minulta, miksi minä en pukeudu noin. Jonkin ajan päästä se sanoi (ilmeisesti luullen että minä en kuullut) samalle naiselle, että "Olet kauniimpi ku mun oma vaimo." Eipä oikein hyvä mieli tullut. Ei mulla ole mitään ulkonäköpaineita tms., mutta tuntuu, että olen omalle miehelleni riittämätön.

Voi ei. Tuo on pahempaa kun meillä. En voi pukea tunnettani sanoiksi. Tänään piti olla romanttinen ilta ja ennen sitä piti mennä kauppaan koska jääkaappi oli tyhjillään. Meillä on kassaneitien tuijotuksesta ollut kinaa ennenkin. Mutta tänään kadulla käveli ihanan sexy mimmi minihameessa, sitä piti kuola valuen tuijotella. Sanoin että no eikö ookkin hottis muija, niin mies ei halunnu lähteä kauppaan vaan otti nokkiinsa. En menny minäkään. Koko illan yritin saada sen tajuamaan että jos se meinaa olla minun kanssa niin sinä tuet minua ja olet MINUN puoliso ja annat sitä huomiota minulle jne jne. Vaikka olen hyvännäköinen ihan omastakin mielestä, niin miehen toiminta ei yhtään auta nostamaan itsetuntoani, saan kamppailla päivästä toiseen toisia naisia vastaan. Mitähän lie töissäkään tekee....

Ja töistä kun tulee, ei koskaan ehdota mitään yhteistekemistä. Se olen aina minä. Ja jos kaveri soittaa, on tuli perseen alla, mutta minun eteen ei tapahdu mitään yhtä innokkaalla meiningillä. Poikkeushetkiä joskus on, mutta minä haluan joskus sen koko hemmetin päivän, milloin näkökentässä ei ois yhen ainutta muijaa tai kaveria. Hulluhan minä, mutta ihan oikeesti en jaksas, ja kumma ettei minun sanat hetkauta ollenkaan.

Kyllä muuten aina jaksaa paasata että olen tärkeä ja plaa plaa, mutta sitten kun tulee keskusteluun toisten tuijotus ja tuo ajan käyttö kun ei mua muista, niin sitten ollaankin tuppisuuna. Tuntuu että olen nykyään vain "varakeino" enkä se ainoa jonka se haluaa.

Nyt loppui tämä hyvyyden viljely minun osalta suhteeseen (tuön ylläris aina välipalaa tietokoneelle yms pientä), en ota miestä huomioon niin katotaan älyääkö siinä vaiheessa, huomaako mitä puuttuu.

No onhan se nyt erikoista, jos menee vieraita naisia kaupungilla kehumaan.. Mä en itse kyllä mitään erikoista huomiota vaadikaan ja sanon aina miehelle, jos erikoisen nätti nainen menee ohi, että kato hei, näitkö. Se huomioi mua niin, että tuo kaupasta ostoksia, en vaadi mitään kukkasia. Ehkä se on naisellisilla naisilla eri sitten.

Yhteistyössä