K
kyllästynyt
Vieras
Ei missään asiassa. On hylätty olo. Hemmetti mitä teen että saan sen tuen?! ...Enää kun en tosiaan viitsi sitä edes pyytää kun ei itse älyä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Miehelle pitää sanoa jos se ei älyä !!!
Ei munkaan mies älynnyt aluks, ja vieläkin joskus saan sanoa että "hei, näätsä, mä oon tässä, saiskos vähän huomiota kiitos"
Ja sit vasta mies tajuaa että on tuijotellut telkkua ja ollut taas hiljaa koko illan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Kuulostaapas ikävältä. Onko mitään tapaa jolla pystyisit ottamaan asiaa kuitenkin esille miehen kanssa jotenkin eri tavalla että hän ei ehkä ensimmäisenä alkaisi kiukuttelemaan? Jos te vain menette eri suuntiin niin siitä ei varmaan ainakaan mitään hyvää yhteiselolle seuraa :/
Alkuperäinen kirjoittaja rops:Onkohan tuo ap:lle nyt ihan Se Oikea ollenkaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rops:Onkohan tuo ap:lle nyt ihan Se Oikea ollenkaan?![]()
Oli muutamia kuukausia sitten. Enää en taida olla samaa mieltä jos tämä pelleily ei aikuisten touhuksi muutu.
Alkuperäinen kirjoittaja rops:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rops:Onkohan tuo ap:lle nyt ihan Se Oikea ollenkaan?![]()
Oli muutamia kuukausia sitten. Enää en taida olla samaa mieltä jos tämä pelleily ei aikuisten touhuksi muutu.
Jos sillä miehellä on todistettavasti parempiakin ominaisuuksia, tämä voi olla vain jokin vaihe. Mutta liian pitkään ei kannata itseään kuluttaa, jos tukea ei tule.
Alkuperäinen kirjoittaja rops:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rops:Onkohan tuo ap:lle nyt ihan Se Oikea ollenkaan?![]()
Jos sillä miehellä on todistettavasti parempiakin ominaisuuksia, tämä voi olla vain jokin vaihe. Mutta liian pitkään ei kannata itseään kuluttaa, jos tukea ei tule.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yhteisaikaa takana vasta kolme vuotta.. kaikki muu menee aina mun edelle. Tuijottelee muita naisia ja suuttuu kun huomautan että vois antaa sitä huomioo mullekin. :/ Se siitä romanttisesta illasta.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yhteisaikaa takana vasta kolme vuotta.. kaikki muu menee aina mun edelle. Tuijottelee muita naisia ja suuttuu kun huomautan että vois antaa sitä huomioo mullekin. :/ Se siitä romanttisesta illasta.
Kuulostaa jotenkin omalta kumppaniltani. Antaa kyllä huomiota muille naisille, mutta ei minulle. Tuijottelee niitä joka paikassa. Kehuu niitä suoraan niille. Tai niiden naisten miespuolisille kumppaneille. Tässä taannoin oltiin miehen kanssa liikenteessä, ja siihen sitten tuli eräs pariskunta. Nainen oli pukeutunut lyhyisiin shortseihin, ja minun ukkoni tuumasi sille naiselle, että "Oikeen tihkut seksiä." Lisäksi se kysyi minulta, miksi minä en pukeudu noin. Jonkin ajan päästä se sanoi (ilmeisesti luullen että minä en kuullut) samalle naiselle, että "Olet kauniimpi ku mun oma vaimo." Eipä oikein hyvä mieli tullut. Ei mulla ole mitään ulkonäköpaineita tms., mutta tuntuu, että olen omalle miehelleni riittämätön.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Erikoisia miehiä teillä on. Ei tommoista pidä hyväksyä. Silloinhan se jatkuu vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Erikoisia miehiä teillä on. Ei tommoista pidä hyväksyä. Silloinhan se jatkuu vaan.