Hae Anna.fi-sivustolta

Mies ei vastaa viestiin

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Epätietoinen, 15.03.2015.

1. Epätietoinen Vierailija

Olen eronnut melko vasta pidemmästä suhteesta ja nyt tuntuu, etten enää muista minkälaisia "sääntöjä" sinkkuuteen liittyy..

Olen siis jutellut sosiaalisessa mediassa erään miehen kanssa muutamia päiviä. Keskustelumme ovat edenneet melko syvällisiksikin, ja mies on myös useampaan kertaan todennut, kuinka mukavaa kanssani on keskustella. Emme ole vielä tavanneet, mutta vihjailua siihenkin suuntaan on ollut.

Sitten tapahtui jotakin. Mies laittoi normaaliin tapaansa melko pitkän viestin, johon vastasin samalla tyylillä kuin aina. Viestissä ei ole mitään, mikä voisi muuttaa kenenkään mielipidettä minusta. Mies on lukenut viestin jo eilen, mutta minkäänlaista vastausta ei kuulu! Harmittaa todella, sillä meillä oikeasti synkkasi hyvin.

Kysynkin nyt, onko kyse siitä, ettei mies enää halua jutella kanssani vai ylianalysoinko kaiken pääni sisällä? Viestin lähetin eilen aamulla.. Viestissä ei ole kylläkään mitään kysymystä, mutta mielestäni keskusteluamme jatkava ja avaava se kuitenkin on.

2. Annakantekijä Vierailija

Mies ei vastaa = mies ei ole enää kiinnostunut sinusta.

Kyllä mies tulee ja ottaa omansa, jos hän on tarpeeksi kiinnostunut. As simple as that.

3. siis hallooo Vierailija

Hei haloo, meinaatko että mies ei muuta tee, kuin päivystää tietokoneen ääressä tai kännykä kädessä lähetätkö sinä viestiä vai et!

Tiesitkö, että ennen vanhaan ihmiset lähetteli kirjeitä ja joutui odottamaan vastausta jopa viikonkin!

Joskus ihmisillä on muitakin velvollisuuksia hoidettavanaan, ei ne koko aikaa jouda vastailemaan, etenkin kun mitä ilmeisimmin kyseessä ei ole ns. hengen hätä juttu.

4. sanomattaselvää Vierailija

Tuttu fiilis. Kun toista ajattelee melkein koko ajan, olettaa, että se toinenkin miettii sinua. Fakta on että jos toinen on hullun ihastunut niin mikään asia ei estä laittelemasta viestejä vaikka 5 min välein. Toinen fakta on että jos toinen on "vain" kiinnostunut sinusta, ehkä pikkuisen ihastunut, voi hänellä olla velvollisuuksia jotka hoidat ensin. Tai jopa omasta mielestään varaa vähän pelata ja esittää ei niin kovin kiinnostunutta.

Älä siis oleta mitään vaikka spekuloitkin tietysti asiaa siellä itsesi uuvuksiin. Odota pari päivää ja huutele sitten vasta perään. Jos ei kuulu niin on löytänyt jotain kiinnostvampaa. Silloin unohda ja mene eteenpäin.

5. voihan räkä! Vierailija

minäkin laitoin viestin 2v sitten yhdelle tutulle naiselle johon tutustuin deittisivustolla ja kerran tavattiin, no menihän siinä ainakin viikko ennnenku sain erittäin tyhjentävän vastauksen...en mä oikeen ole yhtään ajatellu mitä mä sillä miehellä tekisin jos sellaisen sattuisin löytämään.
    Tämäntapaisia vastauksia sain kyllä muiltakin naisilta muutaman vuoden aikana, mutta onneksi ei kaikki naiset käytä aikaansa tälläisiin höpötyksiin, onhan niitä parempiakin tapoja seuran etsimiseen.

6. loooo Vierailija

"Epätietoinen" aloittaja, miten kävi, oletteko vielä yhteyksissä?

7. elooelooelooo Vierailija

On juteltu somessa muutamia päiviä jonkun kanssa, ja sitten kun tämä toinen ei enää vastaakaan, pohditaan vakavissaan, mitä tapahtui :D:D:D.

8. sykiatri Vierailija

Olisiko ap potentiaalinen stalkkeri. Hormonit hyrrää ja ihastuu johonkin jota ei ole koskaan tavannut. Selvä erotomaani.

9. treffipalstalla Vierailija

Mies on varmaan keskustellut siellä monen muunkin kanssa ja joku toinen on ehtinyt ekana treffeille tai on muuten alkanut kiinnostamaan miestä enemmän. Näissä on monta kertaa se, että nopeet syö hitaat.

Jos on tuollainen "kirjeenvaihto" menossa, usein kyllä sille kaverille ilmoitetaan etukäteen jos ollaan vaikka pari päivää poissa netin äärestä.

10. sinkku Vierailija

11. vierailija Vierailija

tääl on vähän samanlainen tilanne tosin tämän miehen olen tuntenut jo noin 8 vuoden takaa. laitoin hänelle ihan tavallisen hei mitä kuuluu viestin ei olla nähty vuosiin! sitten hän laittoi takaisin että olin kuulemma viimeinen ihminen jonka hän uskoi laittavan viestiä hänelle.. sitten meillä alkoi todella syvälliset keskustelut hän sanoi tykkäävänsä minusta ja että minunkanssani on helppo ja hyväolla tuli paljon sydän ja suukko viestejä mutta nyt jotenkin minulla on tunne että häntä ei enää kiinnosta kun sai minut ihastumaan häneen todella paljon.. hän lukee viestini mutta ei niihin vastaa samanlailla kuin aiemmin..

12. ===(O)=== Vierailija

Mies voi olla introvertti, siihen kuuluu mm. syvällisyys ja se, että vastailu voi viivästyä, kun ei ole tarvista koko ajan olla kuulolla. Introverttien ihmissuhteet toimivat eri tavoin kuin ekstroverttien, he eivät ole yhtä riippuvaisia tiheästä kommunikoinnista.

13. vierailija Vierailija

Hyvältä alkuun kuulosti. Mutta älä ole riippuvainen, vaan oma itsesi joka ei ripustaudu "väline" suhteeseen. Ihmisillä on muutakin tekemietä.

Ja näissä nettisuhteissa on helppo "vedättää" montaa naista yhtäaikaa. Jos vaikka yhden naisen tapaaminen on tässä välissä. Sitten jos siinä ei olekkaan pilvilinnat kohdallaan hän palaa kirjeenvaihtoon sinun kanssasi. Minulla on ystävätär joka on tapaillut netissä näitä "miestuttavia" tositarkoituksella, niin järjestään näillä hemmoilla on monta rautaa tulessa yhtäaikaa jo siihen on hänen osaltaan nettideittailu jäänyt.

Vaikuttaa siltä, että olet kokematon rakkauden saralla ja vielä sinisilmäisyyttä ja liikaa luottamusta kuvioissa mukana. Ikävä vain että maailma ei ole arvoisesi. Jos hyvän löydät pidä siitä kiinni siten, että annat vapauden olla oma itsensä ja tilaa hengittää.
    Ripustautuminen tappaa hyvänkin suhteen. Elämän reaaliteetit kuitenkin on pidettävä mielessä. Elämä ei ole enää sitä, mitä sen toivoisi olevan. On niin helppoa lentää kukasta kukkaan ja toisin päin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri