Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen siitä saa kun jotkut uskottelevat, ettei sukupuolieroja ole: miehet alkavat pitää naisia psyykkisesti samanlaisina kuin itseään - mikä ei tietenkään ole totta.
Pitääkö naisen tyynesti ymmärtää, jos miehen korkea testosteronitaso saa hänet käyttäytymään toisin kuin nainen toivoo? Vai pitääkö miehen pystyä hallitsemaan käytöstään hormoneista huolimatta?
Mies ei ymmärtänyt alkuraskauden hormonimyrskyä ja nyt mies ei ymmärrä synnytyksen jälkeistä baby bluesia. Sanat ei riitä kertomaan, kuinka tämä ymmärtämättömyys ahdistaa muutenkin itkuisen olon lisäksi. Olen hyvin onnellinen vauvasta, mutta äärettömän herkkä itkuinen ja huolehtivainen. Itken mm. sitä, kuinka suloinen ja ihana vauva on, suorastaan pakahdun onnesta ja kyyneleet valuu siksi. Lisäksi itken, koska pelkään ihan käsittämättömiä vaaratilanteita, ettei vauvalle vain sattuisi mitään. Esim. vaaratilanteesta: parkkipaikalla vaunujen kanssa liikkuessa, mies työntää vaunuja, auto ajaa parkkipaikalla ohi, minun on äitinä mentävä auton puoleiselle puolelle, ettei auto vain vahingossa aja vauvan päältä, vaan mielummin äidin. Siis pelot ovat suurimmaksi osaksi näin absurdeja. Miehen kanssa on ollut monta riitaa, vaikka vauva on vasta pari viikkoinen. Mikä avuksi? Miehen sanojen mukaan olen vain riitaa haastava kusipää. Mies ei ymmärrä minua, eikä suostu edes keskustelemaan erimielisyystilanteista. Omasta mielestäni olen vain hyvin herkässä tilassa.