Mies ei ymmärrä suutelun tarkoitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälläsen valitsin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tälläsen valitsin

Vieras
On muutenkin hieman estynyt intiimeissä asioissa. Hän ei oikein osaa eläytyä suuteluun, eikä ymmärrä miksi suudellan. Pusuja jakaa kyllä ja niillä osoittaa välinpitoa ja rakkautta. Mutta tuo suutelu on hälle kummajainen. Itelle se olis tärkeetä. Ei myöskään paljoa julkisilla paikoilla hellyyttä osoita, ei pidä kädestä, ei pussaile jne. Mites teillä?

Aika tylsä tyyppi. Suutelun idea on maistella, mille toisen suu maistuu ja päästä sellaiseen keskittymisen, yhteyden ja tuntemisen tilaan, johon ei ikinä pääse tässä maailmassa muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja tälläsen valitsin:
On muutenkin hieman estynyt intiimeissä asioissa. Hän ei oikein osaa eläytyä suuteluun, eikä ymmärrä miksi suudellan. Pusuja jakaa kyllä ja niillä osoittaa välinpitoa ja rakkautta. Mutta tuo suutelu on hälle kummajainen. Itelle se olis tärkeetä. Ei myöskään paljoa julkisilla paikoilla hellyyttä osoita, ei pidä kädestä, ei pussaile jne. Mites teillä?

Näitä on muitakin. Ja naimisissa ollaan oltu tosi kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aika tylsä tyyppi. Suutelun idea on maistella, mille toisen suu maistuu ja päästä sellaiseen keskittymisen, yhteyden ja tuntemisen tilaan, johon ei ikinä pääse tässä maailmassa muuten.

No en minä itsekään ihan noin ajattele. Useimmiten sen suu maistuu kurkkupastilleille. Lähinnä pidän suutelua sellasena erottavana tekijänä, että rakkainta suudellaan, sitten esim. lapsia pusutellaan. Ja itselläni siihen liittyy vahva eroottinen lataus, jonka toivoisin miehen kanssani jakavan, mutta hänelle erotiikka on omassa päässä, jos häntä koitan herätellä niin kiusaantuu. Kuitenkin hetken päästä kun on "ajatellut" itsensä sopivaan mielentilaan, innostuukin.

Ainoa syy, minkä keksin siihen, ettei suutelu miellytä, on joku trauma, joka pistää asiat ällöttämään tai sitten toisen suu maistuu väärälle.

eli ihmiset ei vaan voi olla erilaisia ja pitää/ei pitää erilaisista asioista? siihen on vaan oltava jokin trauma vähintään :o

Ainoa syy, minkä keksin siihen, ettei suutelu miellytä, on joku trauma, joka pistää asiat ällöttämään tai sitten toisen suu maistuu väärälle.

Maku ei kuulemma ole vikana. En ole ikinä nähnyt hänen vanhempiensa tai sukulaistensa suutelevan, joten kai se on jokin perheperinne. Estynyttä koko sakki.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä en tykkää juuri minkäänlaisesta läheisyydestä, mies taas sitten sellanen "iilimato" :D vaikeeta :D
ymmärrän siis miestäs, mitäs sitä toisten limoja vaihtelemaan :whistle:

Jotain tähän tapaan meilläkin :D
JA varsinkin aamuisin :$ suu on tahmea unen jäljiltä ja toinen on työntämässä kieltään kurkkuun. Pysyköön kaukana.

eli ihmiset ei vaan voi olla erilaisia ja pitää/ei pitää erilaisista asioista? siihen on vaan oltava jokin trauma vähintään :o

Eijjei, vaan mä sanoin, että se on ainoa syy, minkä MÄ keksin. Mä en osaa kuvitella muita syitä, mutta kyllä niitä silti varmasti on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Maku ei kuulemma ole vikana. En ole ikinä nähnyt hänen vanhempiensa tai sukulaistensa suutelevan, joten kai se on jokin perheperinne. Estynyttä koko sakki.

Jos ei ole ikinä nähnyt semmosta lapsena, se voi ehkä tuntuu väärältä tai inhottavalta? Mulla on vaikuttanut jonkun verran suuteluintoon se, että mua on suudeltu väkisin.
:$ Mulla tarvii olla ihan erityinen mielentila, että haluan suudella. Tykkään siitä kyllä.

Eijjei, vaan mä sanoin, että se on ainoa syy, minkä MÄ keksin. Mä en osaa kuvitella muita syitä, mutta kyllä niitä silti varmasti on.

aika jännä silti ettet sä keksiny ollenkaan sellasta vaihtoehtoa, että joku ei vaan yksinkertaisesti pidä siitä. ainut mikä sulla tuli mieleen, oli trauma.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
mä en tykkää juuri minkäänlaisesta läheisyydestä, mies taas sitten sellanen "iilimato" :D vaikeeta :D
ymmärrän siis miestäs, mitäs sitä toisten limoja vaihtelemaan :whistle:

Jotain tähän tapaan meilläkin :D
JA varsinkin aamuisin :$ suu on tahmea unen jäljiltä ja toinen on työntämässä kieltään kurkkuun. Pysyköön kaukana.

Sun nimimerkkisi sai ihan uudet ulottuvuudet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi ihmeessä hänen vanhempansa tai sukulaisensa suutelisivat kun te olette paikalla? Musta olisi outoa sellainen. Enkä tosiaankaan ole estynyt.

aika jännä silti ettet sä keksiny ollenkaan sellasta vaihtoehtoa, että joku ei vaan yksinkertaisesti pidä siitä. ainut mikä sulla tuli mieleen, oli trauma.

Mä vaan uskon, että asioille on joku syy. Se, että ei vaan pidä jostain, ei ole mikään syy sille, ettei pidä jostain.

Mä vaan uskon, että asioille on joku syy. Se, että ei vaan pidä jostain, ei ole mikään syy sille, ettei pidä jostain.

ok :D musta sä ajattelet asiat vähän turhan monimutkaisesti...
eli periaatteessa kaikkien ihmisten pitäis pitää samoista asioista, jos ei pidä niin niillä on takana traumoja ym omituista? :D

Kai mies(kin) voi suhtautua suuteluun varauksella, jos on sattunut elämässä vastaan huonoja suutelijoita. Kauheita rusentajia löytyy sekä miehistä että naisista. Kannattaa harjoitella siten, että toinen suutelee pitkään ja rauhallisesti ja toinen ei tee mitään.

Tosi ikävää. On kokemusta tuollaisestakin miehestä ja kyllä esim. seksi oli hyvin, hyvin laimeaa. Kyllä suutelu kuuluu arkeen ja rakasteluun. Suutelun tahdilla, kovuudella/pehmeydellä jne. voi osoittaa niin paljon tunteita ja himoa. Kyllä me miehen kanssa ainakin hellästi rakastellessamme suudellaan lähes koko ajan, se lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakastelun tunnepitoisuutta. Minä haluan tuntea kaikin tavoin, haistaa, nähdä, tuntea, kuunnella ja maistaa. Onneksi myös rakkaani. :heart:

ok :D musta sä ajattelet asiat vähän turhan monimutkaisesti...
eli periaatteessa kaikkien ihmisten pitäis pitää samoista asioista, jos ei pidä niin niillä on takana traumoja ym omituista? :D

No niin ajattelenkin. :D Kai mä ajattelen silleen aina, että miksi itse toimisin jollain tavalla. Se voi olla, että mulla on aika paljon kaikkii traumoja. :xmas:

Yhteistyössä