Mies haluaa mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpo

Vieras
Ja se ahdistaa mua. MIKSI!!?

Ennen sytyin aina siitä kun mies halusi ja harrastimme seksiä _usein_

Yhtäkkiä se on alkanut tuomaan mulle pahan ahdistuksen enkä enää kestä pusujakaan.

Mies haluaa aina pussata ja koskea ja aina kun vaihdan vaatteita; huomioi ja sanoo jotain "seksikäs" tai muuta vastaavaa ja mä suutun siitä :D KUKA SUUTTUU SIITÄ ETTÄ SITÄ HALUTAAN?! Mä olen täysin sekaisin varmaan...

Sama jos nukutaan lusikassa ja miehen alkaa tehdä mieli ja tunnen erektion; ennen se sai mut haluamaan seksiä, mutta nyt mä hyppään metrin kauemmaksi nukkumaan.

Miten mä saan itseni haluamaan olla haluttu ja haluta seksiä ja läheisyyttä. Mä en jaksa olla mikään frigidi ja tuo on niin uskomattoman hyvä mies enkä halua pilata sen elämää koska olen kylmä lahna..

Mitä mulle on tapahtunut?

Tuleehan niitä tilanteita joskus avioliitossa, että toisen pärstä kyllästyttää. Mun keinot on silloin muistella sitä alkuhuumaa, mihin rakastuinkaa tuossa miehessä, mitkä hänen eleet ja ilmeetkin on niitä, mistä tykkään kaikkein eniten, mitä hyviä puolia hänessä on. Jätän ne tylsemmät puolet pois mielestä ja kuvittelen miten ihanaa oli just tuohon mieheen rakastua ja miten paljo halusin häntä silloin. Kyllä ne tunteet on sieltä aina noussu uudelleen, ja oon rakastunu tavallaan uudelleen, vaikka toki olen koko ajan rakastanut, mutta että tulee sitä huumaa ja vipinää :) Ollaan oltu vajaa 7v yhdessä josta liki 5v naimisissa.

[QUOTE="jos";28674255]Tuleehan niitä tilanteita joskus avioliitossa, että toisen pärstä kyllästyttää. Mun keinot on silloin muistella sitä alkuhuumaa, mihin rakastuinkaa tuossa miehessä, mitkä hänen eleet ja ilmeetkin on niitä, mistä tykkään kaikkein eniten, mitä hyviä puolia hänessä on. Jätän ne tylsemmät puolet pois mielestä ja kuvittelen miten ihanaa oli just tuohon mieheen rakastua ja miten paljo halusin häntä silloin. Kyllä ne tunteet on sieltä aina noussu uudelleen, ja oon rakastunu tavallaan uudelleen, vaikka toki olen koko ajan rakastanut, mutta että tulee sitä huumaa ja vipinää :) Ollaan oltu vajaa 7v yhdessä josta liki 5v naimisissa.[/QUOTE]

Niin.. On tunteita kyllä, mutta ei seksitunteita at all. Tätä on kestänyt kohta pari vuotta. Ehkä mä oon tuhoontuomittu ja miehen kärsivällisyys lakkaa pian.... Huoh. Kaikkien ehdotukset "harrastakaa seksiä"; joo mä haluaisin kyllä, mutta se ei ole vain niin helppoa kun seksiä vain .. pelottaa ja ällöttää. Ehkä sitä vain pitäisi nousta ns. pukille ja antaa mennä.

Yhteistyössä