Mies haluaa saada tekopillun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naturelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naturelli

Vieras
Mies sanoi mulle, että haluaa seksileluja enemmän, myös tekopillun jota voi kuulemma käyttää yksin ja minäkin hoidella sillä miestä? Vähän tuli tyhmä olo, että miksi tekosellainen?
Onko teillä muilla tekopillut käytössä? Tai muita seksileluja?

Onko normaaliakin et mies haluaa tekovärkin?

On se ihan normaalia.

Mulla oli aikoinaan fleshlight (80€) ja tyttöystävä toisinaan hoiteli sillä :p
Aika työläs puhistettava se ja pitkä käyttöväli saa sen tuoksahtamaan, niin kärräsin sitten roskapönttöön sen (toisinaan ikävöin :'(sitä, nyyh).

jos naisella on dildo niin se on ihan ok mutta jos miehellä on kumitussu niin mies on pervo ja säälittävä runkkari?

ilmeisesti et anna ehtaa riittävästi jos tarvii lisäksi tekopimperon

No toi, että "jos naisella on dildo niin se on jees, jos miehellä tekopillu niin se on säälittävää" -virsi. Olen tuhannen kyllästynyt tohon valitusvirteen. Suurin osa normaaleista ihmisistä on sillä tavalla loogisia, että jos vaikka seksilelut on ok, niin ne on ok molempien sukupuolien kohdalla. Eli voisko ton virren mitenkään lopettaa. Jos haluat tekopillun, osta sellainen äläkä pohdi mitä palstaraati asiasta mahdollisesti ajattelee.

toki sen voi lopettaa ja pitääkin...

heti kun lopetatte syyllistämästä miehiä jotka haluaa tekotussun

Nyt: Voit joko kaivaa yhden (!) viestin, jossa minä olen sitä mieltä, että mies ei saa omistaa tekopillua. Tai vaihtoehtoisesti voit kaivaa yhden keskusteluketjun, jossa suurin osa vaikkapa yhdellä sivulla esiintyvistä naisista on sitä mieltä, että mies ei saa omistaa tekopillua. Ole hyvä. Jos oikein kaivamalla aina kaivat jokaisesta ketjusta sen yhden naisen, joka ei tekopillusta tykkää, ja sillä lämmöllä hehkuttelet marttyyrinkamiinaa jatkuvasti, niin onhan se tapa elää sekin, mutta sitä 90% naisista se saattaa hieman ärsyttää.

no ei se nyt niin haittaa vaikka joskus pikkusen ärsyttää

pysytpähän virkeämpänä

Eipä ole moisia ehdotettu. Ukko on naturelli :D. Jos sille joku outouskohtaus tulisi ja alkaisi haikailla tekopillua niin taatusti olisi vaikutusta meikäläisen seksihaluihin, negatiivisesti. Tää tulee selkäytimestä: tekopillu-YÄK!

Meillä on TODELLA iso kasa leluja ja haluaisin ostaa fleshligtin miehelle, mutta ei ole vielä lämmennyt. Minusta on kiva käyttää leluja, niin olisihan kiva, että mieskin saisi sen ilon kokea.

Meillä on iso kasa kaikenlaisia leluja. Suurin osa minulle (naiselle), mutta myös miehelle tuo fleshlight.
Jos minulla on, niin miksei hänelläkin? Ja siis yhdessä näitä kuitenkin käytetään, eikä kumpikaan itsekseen vaan touhuile.

Yhteistyössä