Mies haluaa vain seksiä ei vakavampaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "APUA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"APUA"

Vieras
Olen jutellut pitkään yhden kundin kanssa, päädyttiin sitten sänkyyn tuossa viikonloppuna...kehui mua maasta taivaisiin ja että oon niin hyvä sängyssä. Mutta oon sille aikaisemmin sanonut että en halua mitään panokaveria vaan ihan tosi mielellä olisin kiinnostunut tutustua siihen. Oli silloin samaa mieltä, mutta nyt oli eri ääni kellossa. Haluaa vain seksiä, ei ole valmis mihinkään vakavampaan "tällä hetkellä". Mitäs nyt? Sanoin että en pysty, kiitos ja moi. Nyt kuitenkin kaduttaa...seksi oli niin ihanaa, mutta toisaalta olen myös ihastunut? :(

Niin, tiedän kyllä. :( Mutta seksi oli tosi ihanaa sen kanssa ja meillä synkkasi tosi hyvin muutenkin, kun juteltiin monet illat netissä...en tiedä, ehkä tyyppi vain on traumatisoitunut aikaisemmista suhteista tai sitten on sitoutumiskammoinen.
Kaikki on sitä mieltä että pitäisi vain unohtaa, mutten pysty...harvoin tulee niin ihanaa miestä eteen, kuin hän. En kehtaa enää viestiä lähettää, koska tein aika selväksi että en halua pelkkää seksiä. Mies sanoi että pitää minusta paljon ja että olen ihana mutta hän ei vain voi ajatella mitään vakavampaa juuri nyt. :(

Ma jummarran sita miesta , en valttamatta hyvaksy.
Ma ite olin naimisissa monta vuotta ja ennen ja avioliiton aikana olin suora kuin nuoli, en sivuilleni katsellut.
Sitte puoliso petti ja nyt en luota juuri kehenkaan naiseen.
seksia makin haluan , mutta en mitaan vakavampaa.
En hyvaksy sita edes itsessani , mutta teen sita kuitenkin

[QUOTE="APUA";25706526]Olen jutellut pitkään yhden kundin kanssa, päädyttiin sitten sänkyyn tuossa viikonloppuna...kehui mua maasta taivaisiin ja että oon niin hyvä sängyssä. Mutta oon sille aikaisemmin sanonut että en halua mitään panokaveria vaan ihan tosi mielellä olisin kiinnostunut tutustua siihen. Oli silloin samaa mieltä, mutta nyt oli eri ääni kellossa. Haluaa vain seksiä, ei ole valmis mihinkään vakavampaan "tällä hetkellä". Mitäs nyt? Sanoin että en pysty, kiitos ja moi. Nyt kuitenkin kaduttaa...seksi oli niin ihanaa, mutta toisaalta olen myös ihastunut? :([/QUOTE]

No niin. Vaihtoehdot: 1. jätkä kusetti alunperinkin, kun ensin muka kiinnosti ihan vakavasti ja sitten ei ikään kuin hetki olisi jotenkin muuttunut.
2. Tuo "tällä hetkellä" on jätkäkielellä nykyään joku eufemismi sille, että joo en taidakaan olla kiinnostunut, eli se pitää lukea muodossa tällä hetkellä kun sinä olet se toinen osapuoli. Tämähän voi olla itsessään viatonkin tilanne, että havaitsee toisesta jotain mitä ei aiemmin ole huomannut. Parinvalinta on poissulkemista. Jos olisi reilu tyyppi, niin sanoisi sitten niin eikä muka-ajattelisi toisen tunteita vaikka haluaa vain poistua ylityylikkäästi.

Taitaisin tempaista kuonoon ensin sanallisesti ja kysyä vasta sitten, kummasta oli kysymys...

Niin, tiedän kyllä. :( Mutta seksi oli tosi ihanaa sen kanssa ja meillä synkkasi tosi hyvin muutenkin, kun juteltiin monet illat netissä...en tiedä, ehkä tyyppi vain on traumatisoitunut aikaisemmista suhteista tai sitten on sitoutumiskammoinen.
Kaikki on sitä mieltä että pitäisi vain unohtaa, mutten pysty...harvoin tulee niin ihanaa miestä eteen, kuin hän. En kehtaa enää viestiä lähettää, koska tein aika selväksi että en halua pelkkää seksiä. Mies sanoi että pitää minusta paljon ja että olen ihana mutta hän ei vain voi ajatella mitään vakavampaa juuri nyt. :(
ei ei ei! Nyt sä olet vaarallisella tiellä. Sä ajattelet että sen sekstailun kautta sä saisit parannettua ne sen mahdolliset traumat ja sitoutumiskammon..
Juttu nyt on kuitenkin niin että sä kelpaat sille vain seksiin, ja itsesi särjet, jos sitä annat sille, kun se haluaa vain käyttää sua odotellessa sitä naista jonka kanssa voisi seurustellakin..
Eiks tää ole ihan klisee, miten mies tän asian hoitaa, kun sille seksi käy, mutta haluaa muuten antaa pakit.

Niin tiedän, onhan tuokin mahdollista. Mutta tuntuu todella rehelliseltä mieheltä, on kyllä aikaisemminkin maininnut ongelmistaan. En leimaisi kusipääksi, koska ne eivät välitä selitellä ja kirjoitella pitkiä viestejä. Oikeasti pyyteli anteeksi ja tunsi itsensä kusipääksi. Sanoi että tykkää minusta, mutta ei voi ajatella seurustelua kenenkään kanssa. Näitä sanoja käytti. :(

Niin tiedän, onhan tuokin mahdollista. Mutta tuntuu todella rehelliseltä mieheltä, on kyllä aikaisemminkin maininnut ongelmistaan. En leimaisi kusipääksi, koska ne eivät välitä selitellä ja kirjoitella pitkiä viestejä. Oikeasti pyyteli anteeksi ja tunsi itsensä kusipääksi. Sanoi että tykkää minusta, mutta ei voi ajatella seurustelua kenenkään kanssa. Näitä sanoja käytti. :(

On ihmisiä, joiden täytyy selitellä ja kirjoitella umpi ja lampi tyynnytelläkseen omantunnon rutinaa. Ei kaikki kestä olla paskajätkiä, ja sitä suurempi synti sitten oikeastaan on olla semmoinen vastoin parempaa tietoaan.

Mutta jos nyt oletetaan että jätkä oli rehellinen tuossa mitä sanoi, niin sittenhän kysymyksessä on suora hyväksikäyttö, koska muuten tuo olisi pitänyt sanoa ennen seksiä eikä jälkeen. Palataan kohtaan yksi.

Mämä puhuu asiaa. Se on ihan totinen tosi, että toinen ihminen ei sielunvammoja paranna. Kyllä se on itse tehtävä.

Minkä ikäinen mies kyseessä ja mistä päin?

No sehän on sitten kun mun nykyinen aviomies :D

Mentiin sänkyyn, ja sitten sanoi että ei ole valmis mihinkään vakavaan. Mä kieltäydyin seksisuhteesta ja ajattelin että se siitä sitten.

Kaksi viikkoa meni kun mies seisoi oven takana ja kosi <3 Naimisissa ollaan oltu kohta 4 vuotta.

Tuo on juuri sitä tyypillistä sokerikuorrutusta, sanoa ettei seurustelisi kenenkään kanssa, kun oikeasti tarkoittaa, ettei halua seurustella hänen kanssaan, jolle tuo sanotaan. Pehmennetään sanomaa. Ihan varmasti ihminen haluaa seurustella, jos kohdalle osuu ihminen, joka vie jalat alta eikä ole muita esteitä, kuten varattuna oleminen.

Mikä kiire on harrastaa seksiä ennen kuin toiseen on tutustuttu kunnolla? Mies vain saa teidät ansaan seksitaidoillaan, mutta ei se kerro välttämättä kauheasti siitä, miten hyvä kumppani mies on, miten kiinnostunut hän on sinusta ihmisenä, tai miten hyvin suhteenne toimii kokonaisuutena. Valitettavan yleinen virhe nykyaikana.

Nykyinen avomieheni sanoi samoin minulle, ei halua mitään vakavaa kenenkään kanssa. Tosin kyse ei ollut myöskään seksistä. Pidimme vain hauskaa viikonloput, mitään pussailua erikoisempaa ei tapahtunut kuin pari kertaa. Viikolla juttelimme facebookissa niitä näitä, enempi siis ehkä kaveripohjalla oltiin, vaikka tietenkin halusin enemmän. Mies teki kerta toisensa jälkeen selväksi, ettei meillä ole mitään tulevaisuutta, mutta halusin silti jatkaa silläkin uhalla että sydän murtuu, leikin vain kylmää ja että minuakaan ei sen vakavampi kiinnosta.

Yhtenä viikonloppuna hän kuitenkin sai huomata, etten tosiaankaan jää häneen roikkumaan ja sulje silmiäni muilta miehiltä,jos häntä ei kerran kiinnosta. Tämä sitten vissiin jollain tapaa avasi hänen silmänsä.

Nykään asumme yhdessä ja ensimmäinen lapsi tulossa ja kovasti rakastetaan :)

Yhteistyössä