Mies haukkui mun uutta tukkaani!!! Kihisin raivosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen35v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen35v.

Vieras
Tulin tänään töistä kotiin. Raskaan työpäivän ja pitkän kampaajalla istumisen päätteksi pääsin vihdoin kotiin. Mies oli tehnyt ruokaa & laittanut lapselle videot pyörimään telkkarista. Sit astuin sisälle ja peilailin itseäni peilistä. Haroin hiuksiani kuohkeammiksi. Huusin miehelle keittiöön: "Kulta, tuus kattomaan mun hiuksii!"
No hetken odottelin ja tulihan se lopulta katsomaan niitä. "Karsee!!! Sika ällö väri! Eiks me sovittu, että värjäät mustaksi??!!" mies katsoo mua yllättyneellä ilmeellä. Joo, myönnän, että olihan meille eilen puhetta mustista hiuksista, mutta kampaaja sanoi, että mua pukis paremmin oranssit ja sit mä suistuin. Otettiin vielä monta senttiä poiskin ja mulle tuli lyhyt tukka. Niin takas asiaan... Mä raivostuin miehen kommentista: "Nää on mun hiukset, jos ei kelpaa niin ovi on tuolla." Sit lähdin kissamaisin pitkin askelin kohti omaa huonetta. Täällä mä oon nyt istun 4 tuntii ja ilmeisesti mies on laittanu lapsen nukkumaan ja itse töllöttää telkkaria... Taidanpa hiippailla keittiöön hakemaan ruokaa ja sit takas makkariin.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkähiuksinen;25817797:
NO montakos senttiä annoit nipsasta tukasta pois? Ehkä se lyhyt tukka ei miehiä vaan niin innosta kuin pitkä. Väriin tottuu muttei tynkätukkaan.

Aiemmin oli olkapäille ulottuvat hiukset, jotka oli punaiset. Eli leikattiin reilulti!

haha.. :D ootpa lapsellinen. Ja mieheskin, kun luulee omistavan sun hiukset kun saa kerta päättää sun hiusten värin.Ei tarvii suuttuu, jos sanoo vaa oman mielipiteensä :D oisko sen pitäny valehella?

Mitäpä jos mies vetäisi itsensä kaljuksi jos nainen tykkää pitkistä hiuksista tai vihaa kaljupäitä. Niin ei ois kivaa ja kyllä vituttaisi, eikö ?

No mun mies veti kaljuksi vaikka tykkasin sen pitkista hiuksista. Ja ihan "luvalla"

Ennen haneen tutustumista en koskaan pitanyt pitkista hiuksista miehella.

Nyt tykkaan tosi paljon hanen lyhyesta siilistaan.

Mika on tarinan opetus ?? :)

No ehkä se sun uus tukkas oikeesti on karsee. Mikä naisia vaivaa kun ottavat nokkaansa jokaisesta negatiivisesta palautteesta? Jos ei tykkää niin ei tykkää. Tuskin sinäkään kaikesta miehessäsi pidät? Ja suoraan sanottuna minusta lyhyt tukka naisella on ruma!

No katsos kun jotkut ei tykkää, tarinan opetus on se, että mieskin voi pitää naisen hiuksista kun ne ovat tietyn näköiset tai pituiset.

Tokihan jokainen tekee ihan mitä huvittaa, mutta näin se menee. Ottaa päähän kun tykkää jostain ja sitten sille tehdään jotain karmeeta. Pitäisikö miehen valehdella, että kultsi toi sun vihreä siilitukka on tosi ihana vaikka näyttää ihan paskalta. Pitääkö siitä tykätä vaikka vihaa sitä tukkaa.

"eikö me sovittu että värjätään mustaksi?" Siis...kuka kummassa neuvottelee kumppaninsa kanssa siitä millaiseksi hiuksensa värjää tai leikkaa? Tarkoitan että mielipiteistä voi keskustella mutta kyllä jokainen ihan itse määrittelee sen millaista hiuskuontaloa pitää. Minä en todellakaan kysy mieheltäni voinko värjätä hiukseni ja minkäväriseksi ja jos hän ei satu pitämään uudesta tukastani niin sittenpä ei pidä.

[QUOTE="vieras";25818274]Mäkin kävin eilen kampaajalla ja otin kiharat. Mies ei kommentoinut mitenkään.

Olisko mun siis pitänyt vetää herne nenään tai jotain??[/QUOTE]

ei kun sun olis pitänyt kävellä kissamaisin pitkin askelin mököttämään.... :D

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Empuuu
Keski-iän merkki leikkauttaa tukkansa llyhyeksi ja värjäämään sen punaiseksi.Se on vanhojen ämmien kampaus kun kuvittelevat että ovat nuoria ja pirtsakoita uudessa lookissa joka oikeasti ei sovi juuri kenellekkään.Mies sanoi vaan mielipiteensä.
Ja mä kysyn mieheltä kun haluan vaihtaa hiusten väriä et millasen laitan ja mies päättää.Syystä että sillä on hyvä maku ja se näkee mikä mulle sopii.

Yhteistyössä