H
HUH!
Vieras
Huomasin tässä että mies haukkuu minua joka päivä. Omasta mielestä vitsillään mutta naama on kovin vakava ja minua ei ainakaan naurata. Esim. Pyydän että saisin juoda toisen limsan kun niitä oli kaksi, luulin että toinen oli minulle, mies sanoi hölmistyneenä, ei kun juon kohta sen toisen kun alan syömään, sitten sanon itse vitsillä että höh, et oo yhtään antelias, mies katsoo minuun ja sanoo kyllä sinä olet tyhmä, olisit sanonu kaupassa. Okei, eli olen tyhmä kun en sanonut että ostappa minullekin. Okei tuo oli yks mutta yleensä menee näin. Mies ei saanut unta yhtenä yönä, kysyin mitä mietit, mikset saa unta, ja mies korottaa ääntä, mitä sinä kyselet aina niin tyhmis, helvetistäkö minä tiedän miksen saa nukutuksi. Aina kun kysyn jotain niin yleensä saa tuon vastauksen että älä kysy tyhmiä, ja mies tuntuu oikeasti vihaiselta...?
Eilen sanoin miehelle että lopeta tuo haukkuminen joka tilanteessa, ja mies sanoi ettei hauku, tai sanoo muka vitsillä kaikki, no ei tasan. Sitten hän kysyi suutuitko ja vastasin etten suuttunut, mutta ei tarvii enää haukkua, mies suuttui sitten taas jostain, meni sänkyyn mököttään, pyysi myöhemmin anteeksi ja odotti minulta myös anteeksipyyntöä, mitä helvettiä, miksi? Ja yllensä ei ite pyydä anteeksi, sanon että pyydä anteeksi ja hän pyytää. Aika lapsellista, ja tämä kuulostaakin siltä. Mies on jo 30 kuitenkin...
Eilen sanoin miehelle että lopeta tuo haukkuminen joka tilanteessa, ja mies sanoi ettei hauku, tai sanoo muka vitsillä kaikki, no ei tasan. Sitten hän kysyi suutuitko ja vastasin etten suuttunut, mutta ei tarvii enää haukkua, mies suuttui sitten taas jostain, meni sänkyyn mököttään, pyysi myöhemmin anteeksi ja odotti minulta myös anteeksipyyntöä, mitä helvettiä, miksi? Ja yllensä ei ite pyydä anteeksi, sanon että pyydä anteeksi ja hän pyytää. Aika lapsellista, ja tämä kuulostaakin siltä. Mies on jo 30 kuitenkin...