Mies haukkuu kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Idiooteiksi, apinoiksi, kehitysvammasiksi jne. Hän on haukkunut ja arvostellut vanhempiaan, vaimoaan, lapsiaan, vaimonsa sukulaisia, veljensä perhettä jne. Hän vaan tuntuu tietävän ja osaavan aina kaiken paremmin.. Hän sanoo, että kaikkien pitäisi uskoa häntä, koska hän on aina oikeassa.

Eikö miehesi koskaan ulosta päällesi ja hiero chilin mehua silmiisi? Minun mieheni ulostaa ja hieroo. Lisäksi en saa poistua kotoa mihinkään, vaan turpaan saannin uhalla minun pitää pysyä kotona. Vauvaa saan kuitenkin käydä nukuttamassa parvekkeella.

Niin? Mikä tässä on pointt? Mietitäänpä nyt hetki. Sinä mollaat miestäsi kaksplussalla. Selität koko maailmalle hänen sanomisiaan ja tekemisiään ja annat hänestä negatiivisen kuvan ilman, että miehellä itsellään on mahdollisuutta puolustautua tai kertoa omaa näkemystään. Miehestäsi. Puolisosta, jonka itse valitsit.

Katso peiliin ja häpeä. Sinä olet tässä se, jonka pitäisi miettiä tekemisiään vakavasti.

Jos käy aina pesulla ennen vuoteeseen menoa, miehen voi vaihtaa kahdenkin viikon välein. Poikkeuksena tässä kuitenkin ne, jotka pesevät hiuksensa joka päivä.