mies hehkuttaa aina muitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyy

Vieras
naimisiin menoista ja vauvoista... ihan vois luulla että kaipaa itsekin lasta ja avioliittoa.. vaan eipä ole niin.. kai mä olen sitten niin vääränlainen etten kelpaa vaimoksi ja tais esikoisen tulo meidän elämään sitten olla niin hirveä kokemus miehelle ettei se toista halua vieläkään :(

Tommostahan se on. Jos naapuri ostaa komeen mersun sitä hehkutetaan kotona vaikka ja kuinka paljon mutta ei semmosta omaan pihaan silti ilmesty. Elämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Väliinhuutaja;27022170:
Tommostahan se on. Jos naapuri ostaa komeen mersun sitä hehkutetaan kotona vaikka ja kuinka paljon mutta ei semmosta omaan pihaan silti ilmesty. Elämä on.

No juuri näinhän se on.
Etkö ap tunnista tätä itsestäsi lainkaan?
Mä nimittäin tunnistan. Hehkutan muiden asioita ja olen tosi iloinen häistä, vauvoista, uusista autoista, omakotitaloista jne mutta en mä sitä kaikkea itselleni halua.

No juuri näinhän se on.
Etkö ap tunnista tätä itsestäsi lainkaan?
Mä nimittäin tunnistan. Hehkutan muiden asioita ja olen tosi iloinen häistä, vauvoista, uusista autoista, omakotitaloista jne mutta en mä sitä kaikkea itselleni halua.

En tunnista... Mä taas katson surullisena(ehkä jopa hieman kateellisena vaikka sitö en näytä muille) vierestä kun muille ihmisille tapahtuu näitä mukavia asioita ja mua taas siunataan vain ikävillä asioilla...

Yhteistyössä