mies huutaa mulle nykyään koko ajan ja kaikesta. eikä kuulema mikään vaivaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut tähän!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut tähän!!!

Vieras
äskenkin hoidin työpuhelua, mulla on kamala järjesteleminen töissä kun joudun olemaan sairaan lapsen kanssa loppuviikon kotona. puhuin sitä puhelua, niin mies tulee huutaan siihen viereen et "tuu nyt saatana auttaan tonne keittiöön!" yritin sit viittoa et suu kiinni nyt, olen puhelimessa... naamasta näki et meni herne nenään ja painatti tietokoneelle yhää vihaa täynnä, googletti jauhelihakeiton ohjeen ja painu keittiöön.

mä lopetin puhelun ja menin keittiöön ja sain haukut siitä et en auttanu vaan hän joutu googlettamaan. mies oli kuorinut ja pilkkonut perunat kiehumaan ja kysy et paistaako hän jo jauhelihan? sanoin et ei sulla mikään hengenhätä sen kans ole, mut voit sen jo paistaakin. taas mies räjähti, tällä kertaa se huusi mulle et siinä googlettamassaan ohjeessa käskettiin ensimmäisenä paistaa jauheliha, että MIKSI?! SELITÄ?!
mä sit sanoin, et se nyt vaan on siinä haluttu hoitaa alta pois, että sä ehdit kyllä perunoiden kiehumisaikanakin sen paistaa. no, tästähän mies suivaantui et tee sit ite soppas kun kerta oot parempi. TÄH??!! en minä sitä soppaa halunnu.

tollanen ¤#((#&¤%"&%/ hullu se nykyään on, täällä uskalla kohta ees hengittää!! ja sit pokkana loukataan mun älykkyyttä sanomalla et mikään ei vaivaa ja kaikki on niin kovin hienosti vaikka sokeekin näkee otsalohkollaan et jossain mättää ja pahasti.

Älä kuuntele huutoa. Kävele pois, ja sano sille, että et sano juuta etkä jaata ellei hän osaa puhua ihmisiksi. Älä ala mielistelemään ja hymistelemään ja selittelemään. Miehes yrittää kontrolloida sinua, ja älä anna sen tehdä sitä. Kova kovaa vastaan, mutta älä pelaa hänen peliään.

Munkin mies sai äsken hepulin, alkoi liian myöhään valmistautumaan töihin lähtöön ja sit kaikki olikin sen jälkeen mun vikaa; se kun villasukkia ei löytynyt, se kun kylppärin lamppu oli palanut eikä uutta vielä ostettu, se kun koirankarvojakin on ympäriinsä.. huoh..

Munkin ukko karjuu vaan olohuoneen nurkassa virtsat ja ulosteet housuissa. Eläimellistä huutoa aamusta iltaan. Välillä nukkuu hetken maton alla. Kun herää syö roskiksesta perunankuoria ja aloittaa huutamisen. Viime viikolla oli ääni käheänä flunssan takia. Hakkasi kattiloita vasaralla kunnes sai äänensä takaisin. Välillä karjuu ettei häntä mikään vaivaa.

halatkaa niitä ja antakaa niiden itkeä. tuo on nyt ihan itkupotkutasoa.

Mutta älkää hyväksykö tuommoista puhuttelua, että tuunytsaatana. Ihan samat käytössäännöt täytyy vaatia kuin pienemmältäkin lapselta. Ja mä oon kuitenkin sitä rotua, joka ei sinänsä kiroilemista kauhistu. Mutta vanhempia ei potkita, heille ei pikkuiset kiroile, ja sama koskee puolisoa ja puolisoehdokasta.

Meillä tuollainen käytös johtui miehen masennuksesta ja sen myötä serotoniinituotannon ehtymisestä aivoissa. Aiheuttaa aggressiivisuutta ja kiukuttelua, ärtyisyyttä ja jopa väkivaltaisuutta. Onko miehesi kenties masentunut? Voi sitä kiukuttelua ja huutoa joka hemmetin asiasta! Kyllä oli ero lähellä!

Yhteistyössä