mies iltavuorossa ja ihana ikävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
Mun mies ei oo muutamaan kuukauteen tehny iltavuoroja ja nyt on pitkästä aikaa ollu viikon iltavuorossa. Tänään totesin, että on oikeastaa ihan kiva tunne kun on toista ikävä kun ei nähdä viikolla ollenkaan kun hän nukkuu aamulla kun mä lähden töihin ja mä oon menossa nukkumaan kun hän tulee yöllä. Tämä tunne on siksikin ihana kun se tuntuu koko kehossa ihan niin kuin seurustelun alku aikoina. Niin ja yhdessä ollaan oltu kohta 14v ja saman katon alla kohta 11v, lapsiakin 2. Mutta kyllä vaan se oma kulta on oma kulta näin vuosienkin jälkeen.

Ihanan positiivinen asenne sulla! :heart: Auttaa varmasti kyl se, että tietää koska se loppuu ja saa taas miehen kotiin illaksi. Täällä ei oikein positiivista asennetta enää löydy, kun on kuukausikaupalla nähty suunnilleen tunti päivässä + raskaushormonimyräkät sit siihen muun ikävän päälle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja raksaajamamma:
Ihanan positiivinen asenne sulla! :heart: Auttaa varmasti kyl se, että tietää koska se loppuu ja saa taas miehen kotiin illaksi. Täällä ei oikein positiivista asennetta enää löydy, kun on kuukausikaupalla nähty suunnilleen tunti päivässä + raskaushormonimyräkät sit siihen muun ikävän päälle. :(

Tuo raksaleskenä oleminen on mullekin tuttua. Meillä rakentamiseenkin suhtauduttiin vaiheena joka kestää aikansa ja sitten taas päästään kiinni normaaliin elämään. Sillain sen jaksoi paremmin. Tosin olin kyllä itekin tosi paljon loppuvaiheessa mukana tekemässä yhdessä raksalla.

Yleensä nämä iltavuoroviikon on kurjia, mutta nyt oon pitkän tauon jälkeen nauttinut tästä kutkuttavasta ikävästä joka on vaan lisääntynyt loppuviikkoa kohden.

Tsemppiä teille rakentamiseen! Pidät vaan mielessä kuinka kiva on muuttaa uuteen kotiin niin se auttaa paljon:)

Yhteistyössä