Mies ja noi sen aloitteet. Huoh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huokaus"

Vieras
Tulin suihkusta. Mies hyppi alushoususillaan vastaan ja liimaantu mun takapuoleen kiinni erektionsa kanssa. Mua alko lähinnä ärsyttää. En sitte tehny mitään, menin vaan rasvaamaan naamaa mies koko ajan hanurissa kiinni. Sitte vasta ku kysyin että ottaako se kahvia, se lähti menemään pettyneen näkösenä.

Aikaisemmin aamulla se tuli yhtäkkiä kopeloimaan mun tissejä ja ilmotti että toinen on suurempi.

Mikä siinä on, että mies ei usko, että jos ite ei oo vielä yhtään siinä mielentilassa, niin tisseihin tarraaminen tai kikkelillä pökkiminen vaatteiden läpi ei ole kiihottavaa?! Mä oon sata kertaa sanonu kyllä asiasta. Että jos se haluu seksiä, niin tulis vaikka suutelemaan tai kertois jotenki ihanasti että nyt tekee mieli. Mä en oikeesti yhtään ajatellu seksiä sillon ku tulin suihkusta ku olin just siivonnu ja tehny päivän ruuat valmiiksi, aattelin vaan et jee, nyt istun hetkeksi alas ku lapsi nukkuu.

Nyt mies sitte jurottaa ku mä pihtaan. Vaikka en mä ees pihtaa. Yleensä haluun useemmin ku mies. Ja nyt joku väittää, että tämä oli kosto: no ei ollut. Mutta se munalla hierominen nyt vaan ei oo kiihottavaa jos ei ite oo yhtään latautunu.

Aha. En oikeen osaa sanoa, mä yleensä en määrittele miehelle miten se saa aloituksen tehdä. Jos en jostain pidä, sanon suoraan että älä tee noin.

Mutta, kyllä mäkin loukkaantuisin jos mies alkaisi mua aina ohjeistamaan että "älä viitti aina tehdä aloitetta pussaamalla, haluan että reväytät tissit mun naamalle suoraan... ", samalla kun yritän häntä lähestyä...

Vieras, kyse on siitä, että mä en kiihotu siitä jos se housuissa jöpöttävä muna iskeytyy mun pakaraan kiinni. Pitäiskö mun sun mielestä siis siitä huolimatta suostua seksiin, ettei mies loukkaannu?

[QUOTE="Huokaus";28264401]Vieras, kyse on siitä, että mä en kiihotu siitä jos se housuissa jöpöttävä muna iskeytyy mun pakaraan kiinni. Pitäiskö mun sun mielestä siis siitä huolimatta suostua seksiin, ettei mies loukkaannu?[/QUOTE]

Niin, mä tosiaan sanon sit ihan suoraan jos en jostain pidä. Siinä tilanteessa. Enkä esitä ärtynyttä ja mee vessaan rasvaamaan naamaa.... ja sit vaihda vaan aihetta kahviin ja torju toisen niin. Minusta sinäkin toimit vähän tökerösti miestäsi kohtaan.

• Tykkää
Reactions: soja ja SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28264413]Niin, mä tosiaan sanon sit ihan suoraan jos en jostain pidä. Siinä tilanteessa. Enkä esitä ärtynyttä ja mee vessaan rasvaamaan naamaa.... ja sit vaihda vaan aihetta kahviin ja torju toisen niin. Minusta sinäkin toimit vähän tökerösti miestäsi kohtaan.[/QUOTE

Totta, niin mä teinkin. Mutta mua ärsytti, kun se teki sen taas. Mutta mä en oikeesti tienny, mitä sanoa. Tavallaan mä oisin halunnu vaan et se ois tehny jotain muutaki ku tullu sen munansa kaa pökkimään. Sanonu jotain. Tyhmää, ku toinen vaan parkkeeraa hanuriin kiinni eikä tee eikä sano mitään. Vittu.

No kyllä mun mielestä parisuhteessa voi puhua mikä kiihottaa ja mikä ei. Ei naiset syty samalla tavalla kuin miehet eikä mielestäni siinä ole mitään nokan koputtamista jos sanoo että tuo ei välttämättä ole se paras kutsu seksiin. Asioista voi puhua aikuismaisesti, ei tarvitse olla tökerö kun herkkiä asioita muutenkin.

Luulis miesten muutenkin jossain mielessä jo tajuavan että ei se pippelin hinkkaaminen kesken kaiken nyt välttämättä aika sytytä. Tai jos ei tajua niin voi nätisti sanoa ja sitten voi toinen jopa nähdä vähän vaivaa. Molemminpuolisesti siis.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28264427:
Kamalan totista. Oisit riisunu ne bokserit pois niin mieskin ois ollut ihan paljaana ja toivoakseni mukava näky.

Entä jos ite ei ollu yhtään messissä? Ootko sinäkin sitä mieltä että kyllä sitä seksiä pitää miehille antaa vaikkei itteä niin huvittaiskaan? Ihme touhua.

[QUOTE="vieras";28264439]Entä jos ite ei ollu yhtään messissä? Ootko sinäkin sitä mieltä että kyllä sitä seksiä pitää miehille antaa vaikkei itteä niin huvittaiskaan? Ihme touhua.[/QUOTE]

Ei kaiken tarvi yhdyntään johtaa. Voi sitä kuherrella hetken nakuina siellä kylppärissä ja jatkaa alkuperäisiä suunnitelmia.

Ja tuo että tissit on eriparia huomautus, so what, tuskin sen miehen kiveksetkään on symmetriset ja tekeekö se ihmisestä jotenkin huonomman? Tuskin.

Toinen haluaa huomiota ja läheisyyttä, vastaatko sä siihen vaikka vihjaus siitä mitä tahtoo olisikin ontuva, kävelemällä pois ja vaihtamalla tylysti aihetta?

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Mä ainakin kiihotun omasta miehestäni tooooodella helposti. Varsinkin jos se täysvalmiudessa painautuu muhun kiinni niin voi IHANAA. Jos en hetkeä aikasemmin ollu "sillä tuulella" niin se mut ainakin saa "sille tuulelle".

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
No voi kamala. Kaikki normaalit terveet heteromiehet joilla on halut tallella tekee tota ainakin joskus. Jätä se sukupuoliviettinsä riivaama sika jotta joku seksiä kaipaava nainen saa siitä kumppanin ja sinä voit hommata vaikka dildon jotta ei tule tuollaisia kauheita ristiriitoja ja ah niin vaikeita tilanteita parisuhteessa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28264427:
Kamalan totista. Oisit riisunu ne bokserit pois niin mieskin ois ollut ihan paljaana ja toivoakseni mukava näky.

Näin minä olisin tehnyt. Aina ei huvita, mutta kyllä se saattaa alkaa huvittamaan jos hieman lämmittelee :)

Itselläni ainakin niin että voi ekaksi tuntua ettei just nyt haluta, mutta jos mies tekee aloitteen ja lähden leikkiin mukaan niin hyvinkin yks asia johtaa toiseen. Ja jos ei johda niin on kuitenkin tullut pidettyä toinen toistaan hyvänä ja oltua lähellä, ei se yhdyntä aina ole pääasia.

[QUOTE="vieras";28264439]Entä jos ite ei ollu yhtään messissä? Ootko sinäkin sitä mieltä että kyllä sitä seksiä pitää miehille antaa vaikkei itteä niin huvittaiskaan? Ihme touhua.[/QUOTE]

Siis halusitko sä sitä seksiä vai et? Kun sanot että sua vaan ärsytti se tapa, ja toivoisit että mies tajuaisi tehdä aloitteen toisella tavalla... Vai siis oliko niin, että et halunnut seksiä lainkaan, eikä sitä silloin siis muuta miehen aloite mitenkään...

Et oikein taida itsekään tietää mitä haluat, ettekä varmaan osaa toisillenne oikein kommunikoida, sillai kivasti ja aikuismaisesti.

Mä kannatan tota ehdotettua, oisit riisunut mieheltä bokserit ja pyytänyt sitä vaikka viettelemään sut tai jotain, mitä nyt sit halusitkaan.... :D eiköhän mieskin olis siitä innostunut. Nyt sä vähän niinkuin torjuit ja torppasit sen tylysti, eikä se varmasti nostanut miehen motivaatiota sun viettelyys.

Ja jos sua ei oikeesti kiinnostanut seksi, niin oisit sit sanonut heti suoraan, että en juuri nyt halua, katsellaan myöhemmin/illemmalla tms...

Mitä tulee tuohon "väkisin" harrastamiseen, kyllä mä monesti suostun seksiin vaikka alussa en ole niinkään kiihottunut, mutta kyllä sitä siinä pikkuhiljaa sit itsekkin nopeasti kiihottuu. Ei meillä mitään väkisinmakaamisia harrasteta, mutta ei ole ongelma puolin eikä toisin tyydyttää toista, vaikka itseä ei ihan kybällä huvita.

[QUOTE="wilma";28264424]kyllä se vielä jokun löytää joka kiihottuu :D[/QUOTE]Todennäköisesti. Ap:n kaltaiset ahdasmieliset tiukkapipot jotka eivät ITSE osaa kommunikoida oikein vaan syyttävät siitä miestä ovat suuri syy siihen miksi pettämis ja erotilastot ovat mitä ovat. Jos muuta ei keksitä niin sitten tullaan mammapalstalle nillittämään ja avautumaan ja toivotaan että saadaan täältä mukaan armeija kanssasisaria jotka yhdessä joukolla lynkkaavat ja lyttäävät miehet, niiden asenteet ja toimintatavat.

[QUOTE="Huokaus";28264366]
Aikaisemmin aamulla se tuli yhtäkkiä kopeloimaan mun tissejä ja ilmotti että toinen on suurempi.

[/QUOTE]

Varsinainen "Turn On" :D

Yhteistyössä