Mies ja reilukerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sairasti viikonloppuna niinkuin miehet nyt yleensä eli makasi koko viikonlopun.

Mulla itsellä tuli eilen illalla kuumeinen olo ja otin heti panadolia, että saan tehtyä jotain. Mies oli töissä puoleenpäivään asti ja sitten sen jälkeen jossain kaksi tuntia ennen kuin tuli kotiin. Aamupäivällä sanoin mesessä miehelle, että ei ole kuumeinen olo enää, mutta jotain tokkuraisuutta ja muuta. En enää muista tarkalleen mitä kirjotin.

Äsken mies kysyi, että mikäs sulla on, kun istuin tässä koneella enkä kauheasti vastaillut. Sanoin, että ei mikään, olen vain kipeä. Hän ei kuulemma tiennyt, koska sanoin että ei ole enää kuuimeinen olo niin se tarkoittaa, että ei ole enää kipeä.

Ahaa!

Ja sitäpaitsi se kuumeinen olokin palasi puoliltapäivin ja nappasin sitten panadolia jonkta voimin tässä nyt kökötän ja äsken juuri pesin vessan.

Mutta niinhän se menee, että miehet saa sairastaa ja naiset ei. Tai naiset sairastaa siis kodinohidon lomassa sen minkä kykenevät.

Meillä minä ja lapset ollaan oltu flunssassa jo pari viikkoa, mutta viime viikon ke tuli pojalle korkea kuume ja perjantaina sitten mulla. Miestä se ei haitannut, vaan lähti kaverin luo pikkujouluihin ja tuli sieltä vasta lauantaina iltapäivällä. Lapset oli kotona siis koko ajan ja mulla kuume yli 40. La-iltana lähti sitten taas poikien kanssa pelaamaan ja tuli vasta yöllä. Pyysin sitä monta kertaa edes vähän aloittamaan siivousta, kun ei oma kunto oikein tahdo parantua, mutta "kyllä me vielä ehditään". Töissä olen ollut eilen ja tänään kuumeessa, kun olen ainut ihminen töissä, eli pakko on olla. Nyt sitten mies on kuumeessa... Eli kaikki joulusiivot jäi siis mulla ja mä olen vielä tunnin töissä. Mitään ei ole laitettu (paitsi paketit) eikä leivottu. Ja kun miehet sairastaa, niin nehän on niin kipeitä että. Voi vitun vitun vittu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hip:
lähti kaverin luo pikkujouluihin ja tuli sieltä vasta lauantaina iltapäivällä. Lapset oli kotona siis koko ajan ja mulla kuume yli 40. La-iltana lähti sitten taas poikien kanssa pelaamaan ja tuli vasta yöllä. Pyysin sitä monta kertaa edes vähän aloittamaan siivousta, kun ei oma kunto oikein tahdo parantua, mutta "kyllä me vielä ehditään".

No huhhuh!!! Hyvää joulua vaan! Mahtavaa kuinka toiset huomioon ottava mies sulla! Toivottavasti hoksaa jotain joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Sä et ap sanonu asiaa miehelle suoraan.. Tuosta sai sen käsityksen, että sun olo oli jo ok. Ja joulun alla ei pidä olla pahana miesten parin tunnin poissaoloista.. Nehän on jouluostoksilla! :xmas:

No en tiennyt, että siitä pitäisi piirtää kuva, että millainen olo on kun tietää että millainen tauti täällä on kaikissa pyörinyt. ENkä tiennyt että "ei kuumetta" tarkoittaa, että on terve.

Ja vanhalla työpaikalla se istumassa oli tuon parin tunnin aikana.

Yhteistyössä