Mies ja seksi...mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Mies ehdotti eilen illalla seksiä, olin kuitenkin ihan poikki lastenhoidosta yms. ehdotin että jätettäisiin aamuun, saisi olla rauhassa peiton alla ja makkarin oven saa lukkoon.
Itselläni olisi paljon enemmän haluja ja virtaa silloin.

Miehelle se ei käynyt, alkoi tinkaamaan että pitää nyt heti ottaa pikaset, kysyin että eikö minun haluillani ole mitään väliä...en saanut muuta kuin hyökkääviä vastauksia.

Meillä ei halut aina kohtaa, mulla tekee mieli kerran viikossa ja miehellä joka päivä. Suostun monesti niin ettei edes haluta, koska mies jankkaa asiasta. Mies valittaa jatkuvasti että haluan liian harvoin, tuntuu ettei minulla ole oikeutta vaikuttaa siihen kuinka usein sitä seksiä harrastetaan vaan sitä harrastetaan silloin kun mies haluaa.

Kerran kysyin että eikö sillä häiritse se etten ole täysillä mukana...ei kuulema häiritse. Mies ei myöskään koskaan tyydytä itseään....se ei kuulemma ole normaalia :/

Sanoin tänä aamuna miehelle, että luuletko saavasi naisen sänkyyn noin itsekkäällä toiminnalla, tuollanen toiminta saa mut haluamaan entistä vähemmän, kun tuntuu että toinen ajattelee aina vain itseään ja käyttää minua vain omien halujensa tyydyttämiseen...mies jatkoi vain minun syyttelyäni.

Ensinnäkään se että haluaa kerran viikossa ei varmaan ole vielä epänormaalia ja minä en pihtaa vaan haluistani riippumatta annan miehelle väh. 3 kertaa viikossa...silti saan osakseni vain valitusta.

Mies on painostanut seksiin myös raskausaikana vaikka oli ennenaikaisen synnytyksen vaara ja lääkäri oli kieltänyt seksin moneksi viikoksi...silloinkaan mies ei välittänyt muista kuin itsestään ja omista haluistaan, mitkään käsillä tyydyttämiset eivät kelvanneet kun ehdotin.

Voi herranjee mitä ukkoja. Meillä Se menee niin päin et mä haluaisin useammin, mut en mä ala toista painostaan jos on väsynyt tms. Koska rakastan häntä. Tuo on todella itsekästä toimintaa mieheltäsi ja varmaan mullaki halut lopahtais jos joutiusin tuommosen kohteeksi...

Jösses mikä mies, itselläni tuossa vaiheessa varmaan halut loppuis kokonaan, kiitos miehen. Ja sitten ei tarvis harrastaa seksiä enää ollenkaan.

Ja laittoi omat tarpeet vauvan edelle oikein vaatimalla, vaikka lääkäri kieltänyt?
Tuosta olisin katkera.

Seuraavaksi varmaan kiristää menevänsä huoriin, jos et anna?

Onkohan miehellä muutenkaan kaikki kotona, jos itsetyydytys on hänen mielestään epänormaalia ja puolison tehtävä vain tyydyttää toisen seksuaalisia tarpeita viis siitä haluaako hän itse.

"Juu ei se haittaa, ajattele vaikka huomisen kauppalistaa, niin mä tyydytän itseni SUHUN".

Hirveetä kuulla, ettei ees oman lapsen henki paina miehelles mitään?! Jos oot kerran tullu miestä vastaan ja koettanut selvittää solmua ni ei kai tuossa voi todeta muuta kuin että itsekäs ukko jatkakoon omillaan? Sie oot jo kompromissiakin yrittänyt.

MIKSI miehet on pitänyt suunnitella ne sellaisiksi, ettei muuta pyöri päässä kuin seksi? Itsekkin olen näitä ihmisiä, joita huvittaisi kerran viikossa, ja ongelmiahan siitä on tullut, kun miehet ovat kimpussa koko ajan. Siitä tulee väistämättä sellainen noidankehä, kun toinen yrittää ja yrittää ja väsyy ja turhautuu sihen kun toinen torjuu, ja toinen väsyy ja turhautuu siihen kun toinen on joka tilanteessa kimpussa.

Kaikista inhottavinta on se, kun monet miehet ottavat jokaisen läheisyyden/hellyydenosoituksen aloitteena että nyt pannaan, siinä menee kaiken muun lisäksi se parisuhteelle tärkeä läheisyys, kun ei toiseen huvita koskea kun heti ollaan keppi tanassa

Mies ei pidä itseään epänormaalina vaan minua. Itsekäs on ollut aina monessa muussakin asiassa ja harrastanut henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Seksin kohdalla tällaista on ollut aina. Mies valittaa etten minä koskaan tee aloitetta...no ei kiinnosta...joskus aikoinaan tein alotteita, mutta mies jotenkin nautti kun sai antaa minulle pakit. Itse ei kyllä pakkeja hyväksy vaan suuttuu ja mököttää jos kieltäydyn, joskus voi äityä todella isoksi riidaksi. Ahdistaa tämä tilanne...unelmoin siitä millaista olisi elää ilman tollasta miestä ja varmasti jonakin päivänä saan vielä olla rauhassa...eroa on harkittu monesti viimevuosien aikana ja syyt ei edes ole seksissä vaan monessa muussa asiassa, mutta tää seksi on sellainen ongelma että siitä ei saa koskaan taukoa vaikka henkistä kiusaamista sekin on :(

[QUOTE="Miu";29247319]MIKSI miehet on pitänyt suunnitella ne sellaisiksi, ettei muuta pyöri päässä kuin seksi? Itsekkin olen näitä ihmisiä, joita huvittaisi kerran viikossa, ja ongelmiahan siitä on tullut, kun miehet ovat kimpussa koko ajan. Siitä tulee väistämättä sellainen noidankehä, kun toinen yrittää ja yrittää ja väsyy ja turhautuu sihen kun toinen torjuu, ja toinen väsyy ja turhautuu siihen kun toinen on joka tilanteessa kimpussa.

Kaikista inhottavinta on se, kun monet miehet ottavat jokaisen läheisyyden/hellyydenosoituksen aloitteena että nyt pannaan, siinä menee kaiken muun lisäksi se parisuhteelle tärkeä läheisyys, kun ei toiseen huvita koskea kun heti ollaan keppi tanassa[/QUOTE]

Mun mies haluaa seksiä vain kerran viikossa eikä tosiaankaan ole kimpussa muuten.

No mua taas haluttaa joka päivä mutta jos toisesta välittää yhtään tajuaa olla painostamatta. Jos mieheni alkaisi painostamaan yms niin ei varmaan tekisi mieli sen kanssa panna. Kyllä mä sanoisin tollaiselle miehelle että sulla on kaks tervettä kättä ja parempi opetella niitä kayttämään ja lopettaa tuon painostuksen ja uhkailun, tuolla tavalla ei todellakaan mitään tippuisi. Nyt kun ajattelen niin en usko että edes olisin parisuhteessa tollaisen ukon kanssa. Eroaminen on vaikeaa mutta kerran se kirpaisee. pian sitä huomaa olevansa onnellinen kun on saanut oman elämänsä taas koottua.

[QUOTE="tytti";29247257]Voi herranjee mitä ukkoja. Meillä Se menee niin päin et mä haluaisin useammin, mut en mä ala toista painostaan jos on väsynyt tms. Koska rakastan häntä. Tuo on todella itsekästä toimintaa mieheltäsi ja varmaan mullaki halut lopahtais jos joutiusin tuommosen kohteeksi...[/QUOTE]

Samaa mieltä. Tuo on niin selkeää kunnioituksen puutetta että ei kamala...

Mun ex oli tuollainen. Mun mielipiteellä ei ollut väliä, se halusi niin se otti. Vaikka yritin työntää sen pois niin ei vaikuttanut. Ja halut yllättäen kuoli mun puolelta täysin, seksi suorastaan oksetti.

Nykyisen kanssa sitten mua huvittaisi monta kertaa viikossa, miestä vähemmän. Mutta en painosta, rakkaudesta ja kunnioituksesta ihanaa miestä kohtaan. :)

Ap, sitä eroa kannattaa oikeasti harkita jos elämäsi on tuollaista seksin ja muunkin osalta... :( Ansaitset parempaa.

Kiitos kaikille kannustavista kommenteista. Miehellä ei kiinnsta mun tunteet ja se on tullu huomattua monta kertaa...vaikka kuinka yrittäisi puhua asioista, niin se on vaikeaa kun toinen on päättänyt olla se herra hidalgo, joka on aina oikeassa ja minulla ei ole oikeutta enää edes omaan kroppaani. Ehkä olen ollut todella sokea kun olen tällaista sietänyt...toinen puoli ajattelee että pitäisi erota ja toinen että kaikki vika on minussa.

[QUOTE="huhhuh";29247408]Ja olet miehen kanssa vielä koska???[/QUOTE]

Lapset... :/ Mulla ei tunteita enää miestä kohtaan ole....siksi se seksikään ei varmaan kiinnosta....olen tämänkin miehelle kertonut, mutta eipä sillä kiinnosta.

No vika ei ainakaan ole sinussa, se on varmaa!

Meilläkin mies on ollut se halukkaampi osapuoli, hän olisi innostunut touhuamaan vaikka päivittäin..Itselle ´riittää´kerran viikkoon.
Kun mies on alkanut kolmannen lapsen syntymän jälkeen tekemään kotitöitä, on mulla halut oikeastaan jopa kovemmat kuin miehellä!Enää ei väsytä,ja mies tuntuu haluttavammaltakin kun on mukana arjessa aivan erilailla.

[QUOTE="vaimo";29247426]toinen puoli ajattelee että pitäisi erota ja toinen että kaikki vika on minussa.[/QUOTE]

Tuo toinen puoli on sen henkisen väkivallan seurausta, älä usko sitä. Mä olen ollut vastaavassa tilanteessa ja onnistuin onneksi nujertamaan tuon itsesyyllisyyden. Erosin ja olen nyt onnellinen. Jokainen ihminen ansaitsee tulla parisuhteessa kohdelluksi kunnioittavasti ja rakastavasti.
Toivottavasti pääset pois. Mä toivon sulle parempaa.

Meillä mies samanlainen. Minä pyöritän aamusta iltaan kotia ja kun jää itselleen 1h ennen nukkumaan menoa huilata ei todellakaan jaksa tai kiinnosta. Mies ei muutenkaan tee kotona mitään kun istuu tietokoneella. Minulle vihjailee ja syytteleen kun en ole enään halukas. Hyvähän se on miehen mielestä ruveta seksiä harrastamaan puol 1 yöllä kun itse aina jää nukkumaan aamulla pitkän ja minä nousen 6..

Meillä mies sitten sai "loisto idean" tehdä välillä joku kotihomma kun silloin pitäisi saada seksiä palkkioksi. Kyllä sapettaa.

Näissä ketjuissa on aina aivan pöyristyttäviä esimerkkejä miesten käytöksestä :O Kiristämistä, sättimistä, kiukuttelua, oletetaan naisen olevan jokin seksiobjekti jolla ei saa olla päätäntävaltaa omaan ruumiiseensa, ei välitetä edes oman lapsen hengestä kun paneminen on tärkeämpää :O Ja tuo yksi tapaus jossa mies teki jonkun kotityön ja oletti heti saavansa palkaksi seksiä... Lapset odottavat jotain palkkiota ja kiitosta tekemisistään, eivät aikuiset :O Aivan järkyttävää.. Ja sitten ihmetellään kun naiselta menee loputkin halut.

Ihmisen seksuaalisuus on herkkä asia, ja väitän että naisella paljon herkempi kuin miehellä. Ei sellaista asiaa saisi lähteä turmelemaan tuollaisella käytöksellä.

Itse "vammauduin" seksuaalisesti entisen mieheni takia, luultavasti pysyvästi. Meilläkin homma meni aivan käsittämättömään kierteeseen, jossa vihoiteltiin, syyteltiin, melkein pakotettiin seksiin. Jos en keskellä yötä itse juuri heränneenä (tai siis miehen herättämänä) suostunut hänen humalaisiin lähentelyihinsä, mies lähti kiroilun saattelemana ovet paukkuen ulos, eikä näkynyt enää koko viikonloppuna...

Meillä mies samanlainen. Minä pyöritän aamusta iltaan kotia ja kun jää itselleen 1h ennen nukkumaan menoa huilata ei todellakaan jaksa tai kiinnosta. Mies ei muutenkaan tee kotona mitään kun istuu tietokoneella. Minulle vihjailee ja syytteleen kun en ole enään halukas. Hyvähän se on miehen mielestä ruveta seksiä harrastamaan puol 1 yöllä kun itse aina jää nukkumaan aamulla pitkän ja minä nousen 6..

Meillä mies sitten sai "loisto idean" tehdä välillä joku kotihomma kun silloin pitäisi saada seksiä palkkioksi. Kyllä sapettaa.

Ja nämä tarinat ovat toden totta, ei ikinä enää parisuhdetta minulle.
Ei kiitos!

Aijai, pahalta kuulostaa :( Täytyy sanoa että inhottavan itsekeskeinen mies sinulla. Ja tuo raskaudenaikainenkin painostus, huh huh. Onko mies muissa arjen asioissa noin dominoiva vai onko kyse vain seksistä? Mä miettisin sinun kengissä että kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa jatkaa suhdetta.
Mun mies ei edes halua seksiä jos mä en halua.

Näissä ketjuissa on aina aivan pöyristyttäviä esimerkkejä miesten käytöksestä :O Kiristämistä, sättimistä, kiukuttelua, oletetaan naisen olevan jokin seksiobjekti jolla ei saa olla päätäntävaltaa omaan ruumiiseensa, ei välitetä edes oman lapsen hengestä kun paneminen on tärkeämpää :O Ja tuo yksi tapaus jossa mies teki jonkun kotityön ja oletti heti saavansa palkaksi seksiä... Lapset odottavat jotain palkkiota ja kiitosta tekemisistään, eivät aikuiset :O Aivan järkyttävää.. Ja sitten ihmetellään kun naiselta menee loputkin halut.

Ihmisen seksuaalisuus on herkkä asia, ja väitän että naisella paljon herkempi kuin miehellä. Ei sellaista asiaa saisi lähteä turmelemaan tuollaisella käytöksellä.

Itse "vammauduin" seksuaalisesti entisen mieheni takia, luultavasti pysyvästi. Meilläkin homma meni aivan käsittämättömään kierteeseen, jossa vihoiteltiin, syyteltiin, melkein pakotettiin seksiin. Jos en keskellä yötä itse juuri heränneenä (tai siis miehen herättämänä) suostunut hänen humalaisiin lähentelyihinsä, mies lähti kiroilun saattelemana ovet paukkuen ulos, eikä näkynyt enää koko viikonloppuna...

Ja jatkan vielä, että nykyään minun on todella vaikea edes ajatella alkavani parisuhteeseen... Pelkään, että halut toisen kanssa eivät taaskaan kohtaa, ja joudun uudelleen tilanteeseen, jossa seksi on jatkuva rasite ja melkein pelon aihe. Tuollaiset asiat kun kuitenkin ovat sellaisia, että aika vaikea uuden kumppanin kanssa ottaa heti kättelyssä puheeksikaan, pelkään että säikäytän toisen pois jos alan puhumaan seksihaluista (tai niiden puutteesta) heti tutustumisvaiheessa

[QUOTE="vaimo";29247431]Lapset... :/ Mulla ei tunteita enää miestä kohtaan ole....siksi se seksikään ei varmaan kiinnosta....olen tämänkin miehelle kertonut, mutta eipä sillä kiinnosta.[/QUOTE]

Uskalla nyt vaan tehdä päätös ja lähteä. Miksi pilata elämä jonkun kanssa joka käyttäytyy noin ja jota kohtaan et tunne enää rakkautta? Lapset aistii varmasti ilmapiirin kotonanne eivätkä nauti pidemmän päälle tuosta. Mä en jäisi tuohon suhteeseen jos ainoa syy olisi lapset. Huomaat jossain vaiheessa että sun elämästä on mennyt vuosia hukkaan turhan takia.. Lapset on sopeutuvaisia.

Yhteistyössä