Mies ja seksi...mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jatkan vielä, että nykyään minun on todella vaikea edes ajatella alkavani parisuhteeseen... Pelkään, että halut toisen kanssa eivät taaskaan kohtaa, ja joudun uudelleen tilanteeseen, jossa seksi on jatkuva rasite ja melkein pelon aihe. Tuollaiset asiat kun kuitenkin ovat sellaisia, että aika vaikea uuden kumppanin kanssa ottaa heti kättelyssä puheeksikaan, pelkään että säikäytän toisen pois jos alan puhumaan seksihaluista (tai niiden puutteesta) heti tutustumisvaiheessa

Ei kannata miettiä vielä tuollaista. Nyt aloitat lasten kanssa uuden elämän ja keskityt omaan hyvinvointiisi. Joskus kun löydät oikean ihmisen niin varmasti seksihalutkin kohtaavat. Vaikealta tuntuu harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota kohtaan tunteet ovat kuolleet.. varmasti isoin syy sun tänhetkiseen haluttomuuteen joten älä tulevia suhteita huoli..

Tyypillinen femakko. Titenkin annat miehelle kun se haluaa, lopeta tuo teini sössötys ja keskity siihen että mies on tyytyväinen, tai se hakee seksinäs muualta. Ei kukaan jaksa katsella sitä kun akka pihtaa.

mun exä oli ihan samanlainen. lopulta en enää halunnu seksiä enkä enää siihen suostunut niin se alko raiskaamaan mua. onneksi lopulta tajusin lähteä ja nykyään mulla on todella hyvä seksielämä uuden mieheni kanssa, haluan jopa paljon useammin. kannattaisi sunkin harkita lähtemistä tuosta suhteesta

Yhteistyössä