Mies ja sukkahousut

  • Viestiketjun aloittaja Miten on
  • Ensimmäinen viesti
Miten on
Mitä mieltä olette te valtaosa naisista voinko sujauttaa päälle sukk.Hous. Siinä kuin alkkaritkin vai pitääkö olla miehille tarkotetut onko eroa mistä saa ???
 
monster
www.ferillo.fi myy miesten sukkahousuja, mutta itse käytän naisten laadukkaita sukkahousuja. Naiseni ei enää valita sukkahousujen käytöstä. Olen useati kotona sukkikset ja farkut jalassa. Siitä on tullut jo ihan arkipäivää eikä siihen enää liity seksuaalisia mieltymyksiä kuten ennen.
 
Mr Norlyn
Itsekin käytän sukkiksia,ovat mukavammat kuin miesten kalsarit. Täytyy toki muistaa että tämä koskee vain laadukkaita sukkiksia,ei siis mitään euron market kamaa. Mulla käytössä sukkikset päivittäin ja myös avokkini hyväksyy sen.
 
Lissu
Kertakaikkiaan yök!Siitä ajasta ollaan menty eteenpäin,en voisi kuvitella itselleni ikinä miestä joka käyttäisi sukkahousuja...Olen myös tavannut useita miehiä jotka eivät pidä naisista jotka käyttävät sukkahousuja,ns. välihousuina...Eli arkikäytössä...
 
Miesten mies
Miehinen mies ei IKINÄ alennu käyttämään sukkahousuja. Tosi mies pitää talvella raappahousuja tai Jussi kalsareita.Ja Kesällä lyhyitä boxereita ja salihousuja . Eihän kukaan nainen huoli tommosta miestä joka sukkahousuissa pervoilee.Miettikää nyt sitä jos nainen saapastelee vastaan pitkissä kalsareissa hyi yök !
Kyllä me miehet jotka tunnemme itsemme tosimiehiksi häpeemme teitin juttuja. Pian alkaa naisetki sanoon että näytäs punttislahjetta ettei siellä ole sukkahousut ette vaa oo mikään pervo.
 

Yhteistyössä