Mies ja sukkahousut

  • Viestiketjun aloittaja Miten on
  • Ensimmäinen viesti
Johanna
Erään , lähes kaikkialla Euroopassa toimivan markettiketjun (nimessä neljä kirjainta ja on levittäytynyt lähes kaikkiin Suomen kaupunkeihin ,mutta arvatkaa nimi,sillä tämä ei ole mainos) ... tuotevalikoimiin kuuluvat ´Jolinesse´- sukkahousut ovat mielestäni todella laadukkaat ( hinta paksuilla talvilaaduillakin vain alle 4 euroa!)
Istuvat viimeisen päälle hyvin ja kestävät toooodella pitkään ja hienosti. Hinta- laatusuhde erinomainen.Aina kun niitä on siellä myynnissä (tavallisesti vain keväällä ja loppusyksystä ) ostan heti kun vain näen niitä olevan taas tarjolla ja ainakin viidet kerralla. (loppuvat aina pöydiltä nopeasti) Ainakin minun mielestäni paremmat ,kuin mitkään kotimaiset , ( vallmistaa myös leggingsejä ja pikkareita ) Huipputuote sanalla sanoen!
Oon ainakin sukkiksia ostaut. Ei ihan Falkelle pärjää mut tosihyviä!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
sukkis-Lauri
Oon ainakin sukkiksia ostaut. Ei ihan Falkelle pärjää mut tosihyviä!!!!!!!!!!!

Katselin vähän noit Falken hintoja. Halvimmat niistä n. 5 ,kalleimmat n. 10 kertaa kalliimmat, kuin mitkään Jolinesset. Löytyykö sitä laatua Falkessa sitten tosiaan vertailussa samassa suhteessa ,vai joutuuko asiakas siinä maksamaan pelkästä tuotemerkin nimestä mietitytti kyllä vähän . Itse en kaipaa mitään kovin ihmeellisiä pintakuviointeja, tai erikois-designia,vaan ihan vaan kestäviä perussukkiksia arkikäyttöön ja mieluiten tietysti vielä kohtuuhintaan.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Älkää ottako stressiä mokomasta pikkujutusta! Jos tykkäätte käyttää sukkiksia niin käyttäkää ilman sen kummempaa meteliä. Nehän on vaan vaatteet siinä missä muutkin. Sitten jos saatte niistä jotain seksikiksejä niin katsokaakin että valitsette kunnolliset!
Ja muuten...... Falke on paras merkki!
Olen Johannan kanssaihan samaa mieltä ja olen kyttänyt sukkiksia ja Stay-uppeja kelistä riippuen jo vuosia. ne ovat minulla vaate siinä kuin mikä muu tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Gabi
Hyvät sukkahousut sopivat kyllä miehillekin aivan mainiosti. Esimerkiksi aiemminkin mainitsemani Gabriella Arctic-sukkahousut ovat osoittautuneet todella mukaviksi. 500 Denierin paksuus riittää pieniin talvipakkasiin ihan sopivasti, ja käytetyt materiaalit ovat sellaisia, että nämä sukkahousut kestävät pidempääkin käyttöä vallan mainiosti. Suosittelen lämpimästi.
 
Shocar
Älkää ottako stressiä mokomasta pikkujutusta! Jos tykkäätte käyttää sukkiksia niin käyttäkää ilman sen kummempaa meteliä. Nehän on vaan vaatteet siinä missä muutkin. Sitten jos saatte niistä jotain seksikiksejä niin katsokaakin että valitsette kunnolliset!
Ja muuten...... Falke on paras merkki!

ite käutän jokapäivä sukkiksia ja säihkysäärestä saa joka paksuutta ja melkeimpä joka kokoo ja väriä ja ovat todella hyväntuntuiset jalassa. Erittäin kestäviä.
 
Viimeksi muokattu:
Fiorefan
Sukkiskiima on kiimoista ihanin. Kova kalu kuultaa kauniinsti ohuen nylonin läpi.
Olen samaa mieltä. Olen riippuvainen naisten sukkahousuista. Vaimo oli juuri viisi viikkoa lomalla ja meni vasta tänä iltana yöksi töihin. En voi kuvata miten pitkältä tuo aika tuntui. Viikko menee helposti, toisella viikolla asia alkaa väkisin tulla mieleen. Kolmannesta viikosta eteenpäin elämä ilman nailoneita on yhtä helvettiä. Tuntui todella ihanalta, kun sain hetki sitten vetää sukkahousut ylleni. Oli kuin samalla hetkellä koko maailmankaikkeus olisi asettunut jälleen oikealle paikalleen.
Olo on saman aikaisesti kiihottunut ja rento.

Pari viikkoa sitten en enää kestänyt. Olin yksin töissä ja hain menomatkalla tavalliset Pirkka halpis sukkahousut ja puin ne töissä ylleni ja housut niiden päälle. Tuntui todella ihanalta. Tietysti laukesin sitten aika pian, mutta kokemus auttoi taas jaksamaan tänne asti.

Tänään saan taas pitkästä aikaa nauttia sukkahousut jalassa ja mekko päällä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä