mies ja tyttövauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Onko mun mies jotenki erikoinen kun se ilmoitti jo raskausaikana että hän toivoo tyttöä sitten?? Lapsi on hänen ensimmäisensä.Olen aina luullut että varsinkin miehet toivoo poikaa??!

Meillä mies on koko ajan toivonut tyttöä. Kun esikoisena syntyi tyttö ja osa sukulaisista puhui "olisi tainnut isä toivoa poikaa" niin mies on suorastaan loukkaantunut. Mies toivoi kakkoseksikin tyttöä mutta kun tuli poika niin jälkeen päin mies on myöntänyt, että onhan se poikakin kiva mutta edelleen tytöllä taitaa olla erityispaikka ;)

juu meilläkin mies sitten sai prinsessansa. Ja täytyy kyllä sanoa että mies on todella onnellinen tytöstä.Neidillä on ikää 4 kk mutta kietonut nyt jo isänsä sormiensa ympärille:)...

Tällä palstalla suhtaudutaan isiin ja äiteihin pikkasen kaksinaismoralistisesti... Jos äiti kertoo että on miettinyt, että tuleekohan tyttö vai poika, toiset äidit kivittää heti että ei sillä oo väliä, kunhan on terve, ja siihenkin vielä tulee joku kruunuaan kirkastamaan ja sanoo, että kuule ei silläkään oo väliä kunhan on elävä... Ja miehille taas on ihan ok sanoa, että toivoo tyttöä/poikaa ja että kyllähän tuohon väärää sukupuolta olevaankin on nyt tottunu kun se tuossa on...

Mulla on neljä tyttöä ja kaikista olen onnellinen! OIshan se poikakin ollut kiva mutta tykkään kyllä tyttöjen jutuista yms. ja tytöille on niin ihania vaatteitakin.Äidin omat prinsessat:)...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on neljä tyttöä ja kaikista olen onnellinen! OIshan se poikakin ollut kiva mutta tykkään kyllä tyttöjen jutuista yms. ja tytöille on niin ihania vaatteitakin.Äidin omat prinsessat:)...

Joo, mieluummin 4 tyttöä kuin 4 poikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.

:D

:laugh:

meillä molemmilla oli poikia ennestään joten oli "luonnollista" että meidän yhteinen olis ollut poika.
Kun saatiin kuulla että vauva on tyttö, mies alkoi miettimään miten sitä tyttöä sitten hoidetaan ja entäs kun jätkien kans lähdetään futailemaan tai lämimään kentälle, tuleeko tyttö mukana :heart: :)

tyttö on kietonut isin kyllä jotenkin erilailla kuin pojat

Kyllä minunkin mies toivoo tyttöä (odotan esikoista). Tiedän kyllä, että poika olisi hänelle ihan yhtä rakas, mut jostain syystä hän haaveilee pienestä prinsessasta..

mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!

Tästä on tehty yksi mielenkiintoinen tutkimus- ne miehet joilla on myös poikalapsia eroaa puolisostaan pienemmällä todennäköisyydellä kuin ne, joilla on pelkkiä tyttöjä.

Entäs tämä sitten,mulla kolme tyttöä ja ex-mies huolehtinut heistä aina todella hyvin,ostanut vaatteita,vienyt matkoille ja tavannut säännöllisesti. Mun yh-tuttavilla taas kummallakin poika eikä kummatkaan isät osoita minkäänlaista mielenkiintoa poikaansa.Kuis näin? Eikös se poika olekaan tärkeämpi?

Miehet on toivonut poikaa varmaan tuossa tuhat vuotta sitten :D
Meillä on 2 poikaa ja 2 tyttöä ..Ihania kaikki mutta tyttö syntyi niin mies oli aivan hurmioitunut.
Tytöt onkin iskän lellikkejä ja pojat sitten enemmän mun.

Yhteistyössä