M
mä
Vieras
Onko mun mies jotenki erikoinen kun se ilmoitti jo raskausaikana että hän toivoo tyttöä sitten?? Lapsi on hänen ensimmäisensä.Olen aina luullut että varsinkin miehet toivoo poikaa??!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla on neljä tyttöä ja kaikista olen onnellinen! OIshan se poikakin ollut kiva mutta tykkään kyllä tyttöjen jutuista yms. ja tytöille on niin ihania vaatteitakin.Äidin omat prinsessat...
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä toivoin poikaa.Tyttö tuli.Toivoin seuraavaksi poikaa.Tuli kaksoset.Enää en toivo mitään.
![]()