Mies jäi kiinni pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dani

Vieras
Mitä tehdä?
Mieheni on jo pitemmän aikaa käyttäytynyt oudosti. Piilottelee puhelinta, pitää sitä äänettömällä, käy puhelin mukana saunassa/vessassa/suihkussa. Istuu illat koneella omien sanojensa mukaan töitä tehden. Jos satun istumaan viereen, vaihtaa nopeaa sivua koneesta.

Eilen sitten tein sen mitä ei olisi saanut tehdä. Mieheni meni nukkumaan ja piilotti puhelimensa sohvan tyynyjen alle (luuli etten näe). Otin puhelimen, arvasin pin-koodin... Siellä oli viesti joltain naiselta, joka oli salanimellä muistissa. Viestissä nainen kertoi haluavansa miestä ja kaipaavansa tätä ja yhteisiä aikoja.
Lähetin mieheni nimissä tälle naiselle viestiä ja nainen vastasi jokaiseen melkein samalla tavalla kuin edellä lukee. Lopuksi paljastin kuka olin... Nainen kertoi että mieheni on sanonut olevansa sinkku ja oli illalla laittanut viestin jossai kertoi kaipaavansa naista.

Herätin mieheni ja kerroin mitä olin tehnyt. Mies veti raivarit ja kielsi kaiken. Lähti yöllä sitten jonnekin, kuulemma hotelliin. Jauhoi vain siitä kuinka hänen yksityisyyttään on loukattu.

Tiedän, että tein väärin. Vaistoni on vaan pitemmän aikaa sanonut, että jokin on pielessä ja olen mieheltä sata kertaa kysynyt, että pettääkö!
Nainen uhkasi minua kunnianloukkaussyyttellä, meinaa viedä asian tänään poliisille.

Sattuu niin helvetisti :(

:hug: Itse oisin varmaan tehnyt samalla tavalla ja vetänyt KUNNON raivarit.
Jos sinä teit väärin ja naisen mielestä kunnianloukkaus, niin mitäs he ovat sitten tehneet sinua kohtaan, miettisivät sitä prkl :kieh:

periaatteessa olet loukannut miehensi yksityisyyttä, mutta etpä taida olla ainoa tässä maailmassa.

todella ikävä tilanne ja uskon, että varmasti sattuu ja hel**tisti. pistä ukko sinne "hotelliin" siksi aikaa kunnessuostuu myöntämään tekonsa.

:hug: Elä nyt ainakaan tunne itseäsi "roistoksi" mies se on se roisto ... No kuten saattaa arvata ei taatusti menny kotiinsa vaan naisen luo surkuttelemaan kun häntä on nyt loukattu niin kovin....aikaste hassuu myös että nainen loukkaantu sinulle ... luulisi että olisi ollut yhtä raivoissasi kuin sinä kun tämmöinen paljastu mutta taitaa hänkin olla ollut tietoinen siusta jos päätät ettet pysty enää luottaa niin kyl se elämä onnistuu ilman ukkoakin ja kun itkut on itketty aurinko alkaa taasen paistamaan ja sydän antaa tilaa uudelle rakkaudelle....

Juu, siis kyllä sulla on ollut täysi oikeus epäillä. Toki oisit voinut vaatia miestäs näyttämään puhelimen, mutta olisiko näyttänyt? Tuskin. Nyt pyyhit heti syyllisyyden mielestäs, miehes se tässä syyllinen on. Voithan pyytää anteeksi kännykän viestien lukemista, mutta se ei pyyhi pois pettämistä.

Sanoin naiselle että ottaa vastuun teoistaan (alkoi kieltää suhdetta) ja kerroin että tiedän missä hän asuu ja voin kyllä tulla selvittämään asiaa tänään. Naisen poika on kuulemma lakimies ja saa noista viesteistä minulle kunnianloukkaussyytteen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Naisen poika on kuulemma lakimies ja saa noista viesteistä minulle kunnianloukkaussyytteen...

Eli ei vissiin ihan tuore ruusu ole tämä toinen nainen, jos kerta poikakin on jo oikiksen ehtinyt läpi lusimaan?

Sinuna en olisi tuosta kunnianloukkaussyytteellä uhkaamisesta nyt eniten huolissani. Miehestä ei ilmeisesti ole kuulunut "hotelliin" lähdön jälkeen mitään?

naisen ja miehen käytös nyt selkeää häpeää. Todella törkeesti ovat sinua kohtaan tehneet ja ja jäivät nyt kiinni. Voimia, mitä ikinä päätätkin tehdä :hug:

Sanoin naiselle että ottaa vastuun teoistaan (alkoi kieltää suhdetta) ja kerroin että tiedän missä hän asuu ja voin kyllä tulla selvittämään asiaa tänään. Naisen poika on kuulemma lakimies ja saa noista viesteistä minulle kunnianloukkaussyytteen...

Taitaa olla jo aika aikuinen-vanha tuo nainen jos poikakin jo lakimies...Minkä ikäinen on ukkosi?
Että ei tämä ole mitään keskeinkasvuisen pikkupoikateinin tekosia.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:
Ei noista saa kunnianloukkaussyytettä :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

Aivan. Kunnianloukkaussyyte edellyttää, että kunniaa on loukattu julkisesti, joksi tekstiviestin lähettämistä ei yleisesti katsoen voida sanoa. Mies ja toinen nainen käyttäytyivät tyypillisesti kun alkoivat sinua, UHRIA, syyllistämään. Älä mene siihe lankaan, sinä olit/olet toiminut oikein.

Nainen on luultavasti vanhempi, meillä on miehen kanssa aika paljon ikäeroa. Nainen taitaa silti olla miestänikin paljon vanhempi.
Soitin miehelle aamulla ja kysyin missä on. Vastasi, että hotellissa..muuta ei puhuttu. Onneksi olen lähdössä pariksi päivää matkoille niin pääsen täältä pois...

Miksi en vaan tajunnu aiemmin vaikka epäilinkin, että jokin on huonosti?!!

Ihan ensiksi voimia! :hug: Ja mä olisin tehny ihan samalla lailla jos olisin sinä! Aikalaillahan oli jo kiinni jäänyt kun piilotti puhelimen tollalailla! Nyt vaan pysyt lujana, ja vaadit mieheltäs, että tunnustaa tekonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mitä sä sitten kirjoitit sille naiselle? Siis missä olisi aihetta kunnianloukkaukseen?

En laittanut muuta kuin, että ottaa vastuun teoistaan ja tiedän missä asuu, joten voidaan nähdä tänään. Sanoin myös, että toivottavasti hänellä on perhettä koska aion hänen miehelleen kertoa...

Joo ei olis saanu "uhkailla" :(

Oon niin pettyny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naisen ja miehen käytös nyt selkeää häpeää. Todella törkeesti ovat sinua kohtaan tehneet ja ja jäivät nyt kiinni. Voimia, mitä ikinä päätätkin tehdä :hug:

JOS pitää paikkansa, että mies on valehdellut olevansa sinkku, niin miehen syyllisyys tapaukseen on 100% (pettänyt vaimoaan ja lisäksi valehdellut toiselle naiselle) ja naisen 0%.

Sinkkunaiselle on varmaan karmiva kokemus, kun vapaaksi luullun miehen vaimo alkaa leikkiä hänen kustannuksellaan...

Nainen on luultavasti vanhempi, meillä on miehen kanssa aika paljon ikäeroa. Nainen taitaa silti olla miestänikin paljon vanhempi.
Soitin miehelle aamulla ja kysyin missä on. Vastasi, että hotellissa..muuta ei puhuttu. Onneksi olen lähdössä pariksi päivää matkoille niin pääsen täältä pois...

Miksi en vaan tajunnu aiemmin vaikka epäilinkin, että jokin on huonosti?!!

antaa miehen nyt kieriskellä häpeässä, jos osaa..

Paras keino nimenomaan on poistua paikalta. Tosi törkeästi on sua petetty. Tuo nimenomaan on tyypillistä että "paras puolustus on hyökkäys" eli siksi juuri he kumpikin syyllistävät sua. Mutta älä vaan usko että se on niin. Kyllä sulla oli tavallaan oikeus varmistaa epäilysi koska miehestäsi ei ollut tekoaan tunnustamaan.

Sä löydät kyllä vielä arvoisesi kumppanin. Tämä nykyisesi ei selvästikään sitä ollut.

Tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mitä sä sitten kirjoitit sille naiselle? Siis missä olisi aihetta kunnianloukkaukseen?

En laittanut muuta kuin, että ottaa vastuun teoistaan ja tiedän missä asuu, joten voidaan nähdä tänään. Sanoin myös, että toivottavasti hänellä on perhettä koska aion hänen miehelleen kertoa...

Joo ei olis saanu "uhkailla" :(

Oon niin pettyny.

No eihän tossa nyt mitään aihetta syytteeseen ole! Eli älä ainakaan sitä murehdi! :hug:

On tää elämä kyllä joskus tosi hankalaa...
Oon aina ajatellu, että mä en oo niitä naisia jota pystyy höynäyttää ja pettää!! Että huomaan kyllä... Ja nyt!! Kuinkahan kauan tätä on jatkunu. Kyllä pitää olla tyhmä.

Minua on myös aikoinaan petetty. Älä syyttele itseäsi, että "miksi et tajunnut aikaisemmin". Ole sen puolesta ylpeä itsestäsi, että halusit luottaa mieheesi. Itse aikoinani epäilin exää, mutta kun kysyin asiaa häneltä suoraan, hän kielsi. Minä tein sitten tietoisen päätöksen, että luotin hänen sanaansa, sillä halusin edelleen uskoa meidän parisuhteeseen. No, se osoittautui valheeksi, mutta olin jälkeenpäin ylpeä siitä, että minä olin ollut valmis luottamaan ja uskomaan häneen. Hänen valheensa ja petoksensa oli hänen oma häpeänsä, minä olin toiminut oikein.

On tää elämä kyllä joskus tosi hankalaa...
Oon aina ajatellu, että mä en oo niitä naisia jota pystyy höynäyttää ja pettää!! Että huomaan kyllä... Ja nyt!! Kuinkahan kauan tätä on jatkunu. Kyllä pitää olla tyhmä.

Kuule sinäet todellakaan ole tyhmä!!! Olet ihminen joka haluaa uskoa ja luottaa ihmiseen, jonka kanssa on parisuhteessa. Ja sehän se juuri on parisuhteen perusta, luottamus. Tyhmä on se, joka sen pettää.

voi vielä käydä niinkin että se pettäjä alkaa syyllistämään toista omasta pettämisestään. pitää olla tosi vahva että säilyttää itsekunnioituksensa kaiken tuollaisen jälkeen.ja ettei ala uskomaan toisen syyllistämistä. itse olen inhonnut omaa heikkouttani ja olen tainnut alkaa inhoamaan itseänikin.sitä ajattelee kai, että joskus asiat kyllä oikenevat ja silloin itse jaksaa vahvana seisoa pää pystyssä kun toinen saa kokea häpeänsä...mun mielestä on turhaa teeskentelyä sanoa toivovansa toiselle kaikkea hyvää paskan jälkeen.mutta ehkä joku päivä jos osaa antaa anteeksi ihan oikeasti.