Mies jättänyt 2kk vuokrat maksamatta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ollaan siis tehty niin että mies maksaa vuokran ja mä laitan ennen eräpäivää sen tilille rahat. Nyt soitin vuokratoimistoon ja kysyin että haittaako jos vuokra myöhästyy viikon,mulla on tässä kuussa tosi tiukkaa ja ajattelin että maksan osan vuokrasta lapsilisällä. Nainen siellä oli TODELLA vihainen ja sanoi että meille on häätö tulossa kun ei olla edellisiäkään vuokria maksettu :( Miehelle soitin vihaisen puhelun ja sanoi että on ollut niin paljon muita laskuja (??) ettei ole ollut varaa maksaa! Unohti vaan mulle kertoa! Vähän vituttaa!! Vuokra kuitenkin yli 800e/kk,eli ei mistään pikkusummista kyse kun rästissä yli 1600e!! Ja en saanut sitä lisäaikaa tämän kuun vuokraan,joten en tiedä millä oman osuuteni hoidan kun pitäisi hoitaa HETI.

Eikä! :( Aika kurja tilanne ja olisin myös todella vihainen miehelleni, jos se tekisi näin, mutta meillä maksetaan vuokra AINA EKANA ennen muita. Katto pään päällä on tärkeä.

Miehellä on joko perinnässä laskuja, joita makselee tai peli- tai huumeongelma, johon rahat menee. Kai tuossa tilanteessa voi yrittää saata sossulta tai diakonilta rahaa vuokraan.

Mä soitin miehelle uudestaan ihan raivona ja sanoin et saa kaivaa jostain rahat siihen vuokrarästiin :( Oon tosi vihanen kun meillä on kolme lastakin tässä ja ei oo varaa mitään häätöä ottaa :( Mä oon kyllä hoitanut joka kuukausi vuokran ihan ajallaan,tässä kuussa vaan tuli mun autoon vika mikä oli pakko korjata ja maksaa,siksi olisi rahaa vasta 26.5 maksaa vuokra ja tämä olisi toki sopinut MIKÄLI siellä ei olisi rästissä tuota 1600e vuokria!! Ihan uskomatonta,koska mä oon kuitenkin maksanu mun miehelle sen 400e/kk,eli on tuhlannut nekin :( Eikai mikään diakonia tai muu maksa tollasia vuokrarästejä kun itse ollaan tai mies on ne sössinyt ja tuhlannut JOHONKIN. :(

No teiltä menee nyt asunto alta ja jäät velkaa sen 1600 +800 e asunnosta ja oletan myös että olet ollut niin fiksu että asunto on sun nimellä, että koetappa jostain löytää vähän rahaa.

pakko kysyä, että miks ihmeessä sä laitat miehen tilille rahaa, että se voi maksaa sitten vuokran. etkö itse osaa maksaa sitä vai täh? jos rahat kerran on sun tililläs ni mikset sä itse vois sitä myös maksaa? tosi outoa. ja oon pahoillani että noin on päässy käymään, todella ikävää.

Asunto on puoliks meidän nimissä,eli yhteinen vuokrasoppari. Eli ne jää mun maksettavaks jos en halua mun luottotietojen menevän..hiton hyvä tollasia summia löytää kotiäitinä jostain :(

[QUOTE="aloittaja";23737654]Asunto on puoliks meidän nimissä,eli yhteinen vuokrasoppari. Eli ne jää mun maksettavaks jos en halua mun luottotietojen menevän..hiton hyvä tollasia summia löytää kotiäitinä jostain :([/QUOTE]

Asumusero ja laina pankista (selitä tilanne, joustoluotto tms vuoden-kahden maksuajalla tai luottokortti jolla hoidat) ja sitten kun mies on vakuuttanut sut niin katsot teidän parisuhdetta uudelleen. Luulen nimittäin että jos et pistä miestä ulkoruokintaan (ainakin nimellisesti) pankki ei luottoa myönnä. Tai jos mahkuja niin lainaat vanhemmilta tms.

Ja sitten velkakirja johon miehen nimi alle että hoitakoon sulle puuttuvan osan.

Oletteko naimisissa? Onko mies sanonut (todisteineen!) mihin rahat on kulunut jos vuokra on pitänyt jättää väliin?

Tsemppiä!

[QUOTE="Kenguru";23737683]Kuten ap tuolla aiemmin jo mainitsikin, tällaista ei ole ennen tapahtunut. Ja kyllä sitä ihan olettamuksella pitää voida omaan puolisoonsa luottaa. Minä ainakin luotan 100% sesti. Tosin ei ole kyse peliriippuvaisesta, mutta silti.[/QUOTE]

Mun mielestä tuo kertoo luottamuksesta jo ihan tarpeeksi että vuokra on laitettu puoliksi. Toinen kotiäitinä ja toinen työelämässä, pitäis vuokra mennä mun mielestä niin että se kumpi tienaa ni maksaa enemmän.

[QUOTE="Kenguru";23737683]Kuten ap tuolla aiemmin jo mainitsikin, tällaista ei ole ennen tapahtunut. Ja kyllä sitä ihan olettamuksella pitää voida omaan puolisoonsa luottaa. Minä ainakin luotan 100% sesti. Tosin ei ole kyse peliriippuvaisesta, mutta silti.[/QUOTE]

meillä molemmilla on omat tilit josta siirretään yhteiselle tilille ennalta määrätty summa rahaa tili- tai lapsilisäympäivänä. Sieltä sit maksellaan vuokra, laskut ja ruuat. Jäljelle jäävät saa molemmat käyttää kuten haluaa (tyyliin 50 eur/hlö :D mutta ihan periaatteesta - säästää ja ostaa tietokonetarvikkeita, käy kampaajalla, kahviloissa tms)

Miten mä myyn miehen omaisuutta (vaikka auton) kun en saa luovareihin nimeä? Mies sanoi että hoitaa kyllä ne maksut,odotan että tulee kotiin ja vaadin selvityksen että MITEN hoitaa ne. Ollaan naimisissa ja kyllä olen luottanut mieheeni.

Miten mä myyn miehen omaisuutta (vaikka auton) kun en saa luovareihin nimeä? Mies sanoi että hoitaa kyllä ne maksut,odotan että tulee kotiin ja vaadin selvityksen että MITEN hoitaa ne. Ollaan naimisissa ja kyllä olen luottanut mieheeni.

autoa et voikaan myydä tai se on petos.

Sitten vaan odottelet selvitystä... Mä veisin pleikan, tms kaniin jos niistä saisi sopivasti rahaa?

Yhteistyössä