mies jätti. kohtelee eriarvoisesti bio-lastaan ja esikoistani,joka pitää miestä isänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebay
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ebay

Vieras
siis eka lapsi ei ole miehen biologisesti, mutta on toiminut isänä(biologinen isä ei ole kiinnostunut lapsesta), toka lapsi on miehen biologisesti.

ja nyt eron jälkeen mun esikoislapsi on täysin eriarvoisessa asemassa tähän biolapseen verrattuna. hän on miehelle ilmaa.

jos mies käy lapsia kattoo,niin ei edes vastaa tämän isomman kysymyksiin ja pienemmän kanssa kiehnää koko ajan. pahaa tekee!

Ei varmaan tuu tekee yhtään mitään tämän isomman kanssa, apua mitä mä voin sanoa pienelle miehen alulle? raukka.

Juuri tuon takia niitä lapsia ei kannata sotkea näihin suhdeasiohin hätiköiden. tekään ette ilmeisesti kovin kauaa yhdessä olleet jos pieni miehen alku ja kaksi miestä jo pyörinyt kuvioissa. Et voi tehdä muuta kuin yrittää kertoa lapselle miksi "iskä" on idiootti. :( voi pientä lasta :(

Mun exmies toimi ihan samoin, mä annoin sen biolapset sille joka toinen vkl ja vietin laatuaikaa sen oman esikoiseni kanssa. Ihan hyvä mies ja isä pojasta kasvoi, vaikka isäpuoli osoittautuikin tuollaiseksi mölliksi.

Ikävää. Mutta näin se vaan voi mennä, kun biologinen lapsi astuu kehiin nin PUFF, entinen "rakkaus" muuhun lapseen on mennyttä, ei ehkä heti mutta oottakaapa vaan...

Todella raukkamaista käytöstä mieheltä. Me ollaan kanssa eroamassa, ja vaikuttaa aika vahvasti siltä että samankaltainen tilanne tulee olemaan. Vanhimmaiseni on kuitenkin onneksi jo teini, mutta silti..

Vittuako oot menny tekee sille isän jostakin joka ei ole isänsä! Valitset näköjään aina mieheksesi luusereita, kai nyt hommaat äkkiä uuden isukin lapsillesi?

Ihan ymmärrettävää. Mies oli perheessänne ja hienoa, että huolehti myös sinun lapsestasi. Nyt ei enää perheeseen kuulu niin ei ole tarvetta huolehtia lapsestasi eikä todellakaan mitään velvollisuutta. Kyllä biologiseen lapseen suhde on eri. Ihme, että haukut miestä, mutta missä on esikoisesi oikea isä. Hänen kuuluu lapsestaan huolehtia

[QUOTE="vieras";27822750]Lapsella on yksi isä ja yksi äiti!

Painakaa arvon palstamammat tämä nyt sinne kaalinne!

Se pano-perttu ei ole mikään uusi isä lapsillenne, lapsella on jo isä.[/QUOTE]

Käyttöaste sanelee kokemattomuuden syvällä rintaäänellä :laugh:

Aika harvinaisia taitavat olla ne tapaukset, joissa eron jälkeen lapsipuolet säilyvät yhtä läheisinä kuin omat lapset. Ja ihannetilanne varmaankin on, että pysyvyyttä edustavat lapselle ne omat vanhemmat.

Joillekin alempiälyisille (tunneälyäkö tämä sitten?) On vaikea ajatella perintötekijöiden taakse. Itse suren vieläkin ajoittain sitä naisystävää, joka isälläni oli yli 20v sitten. Hän oli todella ihana ihminen, mutta katosi eron jälkeen täysin.

Juuri tuon takia niitä lapsia ei kannata sotkea näihin suhdeasiohin hätiköiden. tekään ette ilmeisesti kovin kauaa yhdessä olleet jos pieni miehen alku ja kaksi miestä jo pyörinyt kuvioissa. Et voi tehdä muuta kuin yrittää kertoa lapselle miksi "iskä" on idiootti. :( voi pientä lasta :(

noo pieni miehen alku on kohta 8,5v,että ehdittiin me olemaan yhdessä yli 5v 2kk.

joo kyllä sen ymmärtää ettei esikoisen oikea isä ole mutta silti!!! ei tarvitse olla ilkeä lapselle ketä pitää häntä melkein isänään:( kamalaa luettavaa..ja varmasti jotain jälkiä jää pienen mieleen..minkä ikäinen tää biolapsi on? jos ne näkis vaikka jossain muualla.. tuo kyl karseeta et esikoiselta lähtee tollatavalla tärkeä ihminen elämästää.:(

siis eka lapsi ei ole miehen biologisesti, mutta on toiminut isänä(biologinen isä ei ole kiinnostunut lapsesta), toka lapsi on miehen biologisesti.

ja nyt eron jälkeen mun esikoislapsi on täysin eriarvoisessa asemassa tähän biolapseen verrattuna. hän on miehelle ilmaa.

jos mies käy lapsia kattoo,niin ei edes vastaa tämän isomman kysymyksiin ja pienemmän kanssa kiehnää koko ajan. pahaa tekee!

Ei varmaan tuu tekee yhtään mitään tämän isomman kanssa, apua mitä mä voin sanoa pienelle miehen alulle? raukka.

mä olen samaa mieltä.

no oltiin naimisissakin ja sitä myöden luvattu olla yhdessä loppuun asti kunnes kuolema erottaa. ja minä hölmö uskoin tähän.

lapsen biologinen isä on vielä surkeampi tapaus, en usko että ikinä tulee lapsi häntä kiinnostamaankaan. ja koska tuohon bioisään lapsella ei ole mitään suhdetta ollut niin kuinka hän voisi korvata ihmisen joka on ollut lapsen elämässä läsnä niin kauan kuin lapsi muistaa. kyllä mä veikkaan että tää isähahmo on paljon tärkeempi, kuin joku tuntematon ukko

vaikka miehellä ei ole velvotteita tätä toista lasta kohtaan luulis senki ny olevan kiintyny lapseen kenen isänä ollut yli 5vuotta. Mua pelottaa jos omalle esikoiselle käy joskus noin.. itsellä siis tyttö jonka isä ei ole ollenkaan tekemisissä ja jos joskus jonku miehen löydän ja piiitkän ajan kuluttua tuleekin ero ni mites sit..

[QUOTE="vieras";27822919]Oletko ollut biologian tunneilla?[/QUOTE]

Kyllä miehen isäksi tekee ihan muut jutut kuin se paneminen.
Kaikista, jotka onnistuvat tekemään naisen raskaaksi, ei vain ole isäksi.

Yhteistyössä