Mies jätti koska mulla oli pahaolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon kyllä vihainen ja katkera, ihme kusipää kun jättää siksi että toisella on pahaolla!

En ollut 13vuoteen nukkunu ku muutaman yön kunnolla, ja viimeset viikot nukuin n. 5 tuntia yössä 3 eri pätkässä.

Jos mies on iloinen ku nukkuu kuukauden tolla tavalla niin olen todella yllättynyt

On kyllä miehellä ollut helvetin raskasta.
Ite petasi petinsä : nimittäin minä pesin 4 ihmisen vaatteet, siivosin 4 ihmisen sotkut, pistin 4 ihmisen tiskit koneeseen ja sieltä pois. Mies ei pistänyt tikkua ristiin. Ainoastaan ruuan teki puoliksi! Onko ihme että vaimo on 10 vuoden jälkeen vähän vittuuntunut ja stressaantunut?

Ja sen viimesen kk jouduin herää 2 krt joka yö ruokkii orvot eläinvauvat, jotka mies meille haki, mies ei voinut nousta edes aamusyötölle.

Sitäpaitsi mä olisin tarvinnut ja halunnut seksiä ja hellyyttä. Molemmat sen lisäksi että tuntuu hyvältä niin laskee myös stressiä.

Jos puoliso haluaa että itsellä on hyvä olla parisuhteessa, pitäisi hänen myös antaa, eikä olla se joka aina ottaa/saa.

Kyllä olen katkera ja syytän miestä siitä että suhde meni huonoksi.

Ja kun olis voinut rauhassa rakastella kerrankin , niin mies nukkui klo 14-15 päivällä, sen lisäksi että nukkui yöllä. Kiva siinä valvoo yksin ja miettii että pitäisi olla parisuhteessa, mutta todellisuudessa tuntuu että kämppiskin antaisi enemmän kuin aviomieheni. On se kumma kun ei jaksanu herätä vaimon seuraksi/seksin takia. Ei saanut aikaiseksi tehdä kotitöitä.

Mutta kyllä jaksaa ja pystyy 8 h tehdä raskasta fyysistä työtä. Olisi panostanut parisuhteeseen ja vaimonsa hyvinvountiin=kotitöihin/seksiin tuon 8 tuntia edes kuukauden sisällä niin parisuhdekkin olisi voinut paljon paremmin.

Toisaalta onhan se aika raskasta seurustella 13 vuotta huonosti voivan ihmisen kanssa, joka ei edes itse usko siihen että muutosta olisi tulossa.

Aaaaaa, niin joo sä oot se sama ihminen jolla on miljoona ketjua jo täällä.

Joo mies jätti, joo on ikävää, mutta oisko sun nyt 13 vuoden jälkeen aika tehdä jotain pahalle ololles? Ensimmäinen askel on ajan varaaminen, sen jälkeen alkaa rullata omalla painollaan eteenpäin.

Yhteistyössä