S
sisältä kuollut
Vieras
Viime sunnuntaina mies töksäytti muuttavansa pois. Ei kuulema halua seurustella, haluaa olla ja mennä. Minussa ei kuulema vika, vaan hänen päässään. Tietenkin sain hirveän paniikkikohtauksen ja itkuraivarit. Nyt mies oli ekaa yötä pois, ja jäin yksin kotiin. En tiedä mitä teen. Jään asumaan meidän asuntoon, koska en voi palata vanhempieni luokse. Olo on tyhjä, ja asiaa pahentaa se, että kaikki läheisimmät ystäväni ovat parisuhteessa. Olen ihan yksin.
Olen yrittänyt kaiken, olen kertonut miehelle että olen valmis yrittämään kaikkeni että suhde toimisi, ja olen oikeasti sitä mieltä. Olen itkenyt, huutanut, anonut, pyytänyt, rukoillut. Mut mikään ei auta. Mies lähti eilen, tavarat jäi kotiin. Tulee kuulema hakemaan ne joku päivä. En onneksi jäänyt itkemään ja huutamaan hänen peräänsä, olin niin rikki etten jaksanut enää itkeä, katsoin vain kun mies lähti.
En tiedä mitä teen. Kaikki tuntuu niin tyhjältä.
Olen yrittänyt kaiken, olen kertonut miehelle että olen valmis yrittämään kaikkeni että suhde toimisi, ja olen oikeasti sitä mieltä. Olen itkenyt, huutanut, anonut, pyytänyt, rukoillut. Mut mikään ei auta. Mies lähti eilen, tavarat jäi kotiin. Tulee kuulema hakemaan ne joku päivä. En onneksi jäänyt itkemään ja huutamaan hänen peräänsä, olin niin rikki etten jaksanut enää itkeä, katsoin vain kun mies lähti.
En tiedä mitä teen. Kaikki tuntuu niin tyhjältä.