Mies joka _rakastaa_ nuolemista!

  • Viestiketjun aloittaja tandee
  • Ensimmäinen viesti
tandee
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!
 
Anonyme
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!

Itse ainakin lukeudun tähän ihmistyyppiin ;)
Se vaan ON NIIN HOTTIA!!! ..sukeltaa naisen reisien väliin maistelemaan ja haistelemaan =)
 
Viimeksi muokattu:
kandee
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!
Wau! En ole testannut pimppiäni "yleisesti" tässä tarkoituksessa, mutta kyllä kaltaisiasi miehiä on jossakin tällä planeetalla. Etsivä löytää varmasti. Tällainen mies on vastustamaton! Voisiko nainen muuta toivoakaan kuin miestä, joka nuolee antaumuksella ja kauan. Ehtisi siinä hyvin lämmetä ja kiihottua vaikka orgasmiin asti yksin tai yhdessä.

Itse nauttisin yhtä paljon siitä ihanan kullin nuolemisesta pitkään ja antaumuksella. Tätä voisin tehdä samalla, kun mies nuolisi pimppiä ja ottaisin myös rintojen väliin. Jos tunnelma tästä tiivistyy, niin ei muuta kuin asennot toisinpäin ja siitä jatkot. Kermavaahdolle löytyykin sitten sopiva paikka sieltä, mikä parhaimmalle tuntuu.
 
Viimeksi muokattu:
ap,.....
Itse ainakin lukeudun tähän ihmistyyppiin ;)
Se vaan ON NIIN HOTTIA!!! ..sukeltaa naisen reisien väliin maistelemaan ja haistelemaan =)

Ahhh, haluan sinut!

Exani kylla tykkasi nuolla, mutta kiihottui niin paljon etta oli pakko paasta nopeasti panemaan. Mina taas saisin taivaalliset orkut, jos tuntisin etta pimpan nuoeminen kiihottaisi miesta paljon, siina tuntisi itsensa niin haluttavaksi ja hellityksi, etta saan orkun jo ajatuksesta!

Voi kunpa seuraava mies olisi kaltaisesi...
 
Viimeksi muokattu:
Kielipesula
Mun miesystävä ainakin nuolee lähes joka kerta kun naidaan. Ilmeisesti se tykkää siitä, tai sitten se pelkää erästä hänelle arkaa asiaa.
Hänellä on nimittäin ihan säälittävän pienet munat, joiden takia hän on saanut elämässään monet pakit naisilta. Voihan se olla niin, että tomeralla kielipesulla hän koettaa kuitata jalkovälissään olevan fyysisen vajavaisuuden. Varsinkin kun kokemus on ohjannut hänet taitavimmaksi nuolijaksi, mitä mä tunnen.
Ainakin tähän mennessä olen ollut suht tyytyväinen, vaikka kyllähän sitä joskus haluaisi tulla tyydytetyksi ihan sillä itsellään kalulla. Tällä pikku naperolla kun en saa juuri mitään tuntumaa. Ihme kyllä mies laukeaa sisääni, vaikka hankaus on lähes olematon.
 
Ms.Lucy
Pimpan nuoleminen on mahtavinta puuhaa kun vielä näkee kuinka nainen nauttii siitä ja pimppa kastuu ja tuoksuu ihanalle. Sitä jaksaa tehdä vaik kuinka kauan.

Mä kastun jo pelkästään ajatuksesta..... On se niin ihanaa kun mies mielellään nuolee, ja myös näyttää sen että tekee sen mielellään ja nauttii siitä. Itse myös rakastan kullin imemistä, että tasoissa ollaan :) Onneksi että on kaltaisiasi miehiä, onnittelut mahd. puolisollesi löydöstä!
 
Viimeksi muokattu:
m_81
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!
Hep...täällä on yksi sellainen joka todellakin rakastaan nuolla naisen pimppiä. Onko sen hienompaa kuin nuolla ja samalla tiirailla kun nainen nauttii siitä :) Ja se vasta hienoa onkin kun saa nuolla naisen orgasmiin asti
 
Viimeksi muokattu:
minäpä minä
Itse miehenä, saan suurta nautintoa siitä kun saan nuolla naisen alapäätä kauan ja hartaasti, välillä kieltä eri tavalla pyöritellen, vähän suunnanvaihtelua sekä vuoroin hidas- tai nopeatempoisesti, aivan kuin nainen itse haluaa. Kuuntelen naiseni aina naiseni toiveita, mutta minulta löytyy myös mielikuvitusta siihen että teenkin jotain aivan uutta ja mahtavaa ;) Minulle antaminen on tärkeämpää kuin ottaminen, tarkoitan nyt ihan kaikkia asioita mutta kun kyse on parisuhteesta ja naisen onnelliseksi tekemisestä niin se antamisen ilo yksinkertaisesti korostuu niin valtavasti, että sen eteen tekee myös mielellään vaivaa.

Lisäksi toivoisin että KAIKKI miehet kuuntelisivat naisiaan tämän asian suhteen, sillä tiedän henkilökohtaisestikin liian paljon pareja jossa mies on ns. oman navan tuijottaja, eli naisen hyvinvointi ei kiinnosta tippaakaan eikä häntä huomioida millään tavalla tämän asian suhteen.
 
minäpä minä
Ja anteeksi että juuri kirjoittamani teksti kuulostaa niin tökkivältä, tämä helle tekee minut hulluksi joten en oikein jaksanut keskittyä kirjoittamiseen, mutta toivottavasti saitte selvää mitä hain takaa :D Hyvää kesää!
 
täällämyösnuolevamies
Myös minä rakastan ylikaiken pimpan nuolemista, itse kiihotun suunnattomasti siitä kun nainen nauttii nuolemisesta, jopa enemmän kuin siitä että nainen ottaa minulta suihin.Olisin aina valmis nuolemaan pillua kun alamme vaimon kanssa hommiin, valitettavasti vaimoni antaa sitä tehdä harvoin, vaikka pitääkin siitä kovasti. Voisin pelkästään nuolla vaikka koko yön ;)
 
miss cecil
Alkuperäinen kirjoittaja täällämyösnuolevamies;10593097:
Myös minä rakastan ylikaiken pimpan nuolemista, itse kiihotun suunnattomasti siitä kun nainen nauttii nuolemisesta, jopa enemmän kuin siitä että nainen ottaa minulta suihin.Olisin aina valmis nuolemaan pillua kun alamme vaimon kanssa hommiin, valitettavasti vaimoni antaa sitä tehdä harvoin, vaikka pitääkin siitä kovasti. Voisin pelkästään nuolla vaikka koko yön ;)

Ahh, haluaisin miehen, joka joskus _itse_ ehdottaisi ja haluaisi etta koko seksisessio olisi vain nuolemista "haluan nuolla sua kauan ja hartaasi". Se olisi niin seksikasta. Sita vastoin en haluaisi miesta, joka tekisi taman ilman intohimoa asian suhteen, kylla sen huomaa nuolijasta mitka ovat fiilikset, ja orgasmikaan ei tule, jos mies ei nayta miten haluaa ja nauttii antaa hyvaa.

Rakkaita terveisin kaikille naille ihanille hyvantekijamiehille! ;))))
 
ellienelli,
Vaikka tässä ketjussa on monta, joka sanoo rakastavansa naisen nuolemista, niin todellisuudessa ne miehet ovat kuitenkin harvassa.

Suurin osa tekee sitä pakosta ja sen kyllä huomaa. Pri miestä on mullekkin eteen tullut, jotka ovat hulluna naisen nuolemiseen.

Mistähän taas sellaisen löytäisi.

Ahh, haluaisin miehen, joka joskus _itse_ ehdottaisi ja haluaisi etta koko seksisessio olisi vain nuolemista "haluan nuolla sua kauan ja hartaasi". Se olisi niin seksikasta. Sita vastoin en haluaisi miesta, joka tekisi taman ilman intohimoa asian suhteen, kylla sen huomaa nuolijasta mitka ovat fiilikset, ja orgasmikaan ei tule, jos mies ei nayta miten haluaa ja nauttii antaa hyvaa.

Rakkaita terveisin kaikille naille ihanille hyvantekijamiehille! ;))))
 
Viimeksi muokattu:
hikfklllf
mä peuhaan niiiin mielelläni herkkuvälissä..ja niin aikaisemmat kun nykyinen tyttöni
on kyl huomannu asian ja kertonu kuinka siitä tykkää kun hartaudella,intohimolla ja
oikeanlaisella kovuudella ja nopeudella pistelen menemään..yhen seksi session aikana
tuo voi tapahtua muutaman kerran ja kauan..
nyt kiinnostais tietää tuleeko naisista nopeast turtia jos joka kerta sliippaa pannun huolella,
tokihan paikat turtuu jos kiusaa tunti tolkulla mutta jos veivaa haarukassa lähes tulkoon jokapäivä puol tuntia(joskus kauemmin) niin menettääkö se hohtonsa..
 
mr43
Ei ole mitään parempaa, kuin naisen nuoleminen...se kiihoittaa minua todella...antaa naisen nauttia ja katsella sitä nautintoa...huh.
Ja jos nainen vielä istuu kasvoilleni ja nuolettaa siitä, mistä haluaa, niin huh, huh :)
Ja vielä kolmas versio...69-asento, missä samalla saa sormella hieman hyväillä peräaukkoa ja nainen imuttaa kalua...huh,huh huh! :))
 
kake
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita![/QUOTE]


kuuluu kyseiseen ryhmään miehiä.. ;) tuoksu saa myös minut reakoimaan koska olen kai aika alkukantainen mies muutenkin elämässäni.. ja hmm.. siinä on paljon valtaankin viittavia puolia jotka antaa minulle lisä kiksejä... voinhan nuolijana mielin määrin ohjeta tilannetta.. nuolla hievenen rauhallisesti ja lisäten vauhia kunnes orgasmin huomaa tulevan.. mutta keskeyttää .. -koska haluan niin..;) ja vasta tunninkin nuolennan jälkeen antaa mahdollisuus naiselle saavuttaa orgasmi.. tietenkin jos haluan..:)

minua koko asiassa kiihottaa eniten naisen tuoksu ja hänen tietynlainen "avuttomuus" kieleni alla..:)
 
licky lick
Mies joka ei vain pida tai suorita suuseksia, vaan joka rakastaa ja nautiskelee antaumuksella koko touhusta, pimpin muodoista, tuoksuista, naisen reagoinnista jne on naisen UNELMA :))

Suuseksi on monelle naiselle tarkeampaa koska kaikki naiset ei esim saa yhdynnassa.

Tapasin vastikaa miehen joka oli aivan sekainen ja uskomattoman luova kun nuoli, tosi kiihottunut, teki kaikkea, maisteli, haisteli ja erityisesti kiihotti se miten paljon se valittyi kuinka mies itse rakasti hommaa!
 
Xy1
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!

kuuluu kyseiseen ryhmään miehiä.. ;) tuoksu saa myös minut reakoimaan koska olen kai aika alkukantainen mies muutenkin elämässäni.. ja hmm.. siinä on paljon valtaankin viittavia puolia jotka antaa minulle lisä kiksejä... voinhan nuolijana mielin määrin ohjeta tilannetta.. nuolla hievenen rauhallisesti ja lisäten vauhia kunnes orgasmin huomaa tulevan.. mutta keskeyttää .. -koska haluan niin..;) ja vasta tunninkin nuolennan jälkeen antaa mahdollisuus naiselle saavuttaa orgasmi.. tietenkin jos haluan..:)

minua koko asiassa kiihottaa eniten naisen tuoksu ja hänen tietynlainen "avuttomuus" kieleni alla..:)[/QUOTE]

Hyvin kirjoitettu. Samat ovat omatkin fiilikset. Nautin nuolemisesta ja siitä, että nainen on vallassani.
 
Viimeksi muokattu:
Jörkkä
Nuolen joka kerta kun rakastelen ja huomaavaisesti, näykin , imen jne.. koko ajan tunnustellen miten nainen reagoi, emme tarvitse sanoja kun tunnen hänen lihas jännityksen . I liked ;-)
 
Mies 50
Minulle naisen nuoleminen, suukottelu ympäri ihoa on suurimpia nautintoja mitä olla voi.
Kun hiljalleen kulkee huulillaan, kielellään iholla ja lopuksi saa sen ihanan maun ja tuoksun mitä pillusta tulee.................. ai että se on mahtavaa.
Sitähän tekee vaikka kuinka pitkään........... mielummin pitkään ennen varsinaista yhdyntää.

Mutta, mutta,.......kun sitä haluan itsekin, nuoluhoitoa. Se vaan pakkaa olemaan liian usein niin että naiset ei oikein halua/osaa, ovat estyneitä ja vaikka mitä.
Mutta kaikesta huolimatta itse haluan tehdä sitä, soittaa naista, tuntea ihon värähtelyt.......... ajaa nainen lentoon tähtitaivaalle.
 
nuorempi nainen
Minulle naisen nuoleminen, suukottelu ympäri ihoa on suurimpia nautintoja mitä olla voi.
Kun hiljalleen kulkee huulillaan, kielellään iholla ja lopuksi saa sen ihanan maun ja tuoksun mitä pillusta tulee.................. ai että se on mahtavaa.
Sitähän tekee vaikka kuinka pitkään........... mielummin pitkään ennen varsinaista yhdyntää.

Mutta, mutta,.......kun sitä haluan itsekin, nuoluhoitoa. Se vaan pakkaa olemaan liian usein niin että naiset ei oikein halua/osaa, ovat estyneitä ja vaikka mitä.
Mutta kaikesta huolimatta itse haluan tehdä sitä, soittaa naista, tuntea ihon värähtelyt.......... ajaa nainen lentoon tähtitaivaalle.

Ihana rakastaja... voi ahhh :)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää
iTöissä nuori poika katseli hameenalle, sanoin että otan housut pois ja panen pään hameenalle. Suostu ja nuoli niin kauan kun sain sen suuhun. Kun mieheni on pois ollaan tehty imemistä samaanaikaan ja kaikkea mahdollista kivaa. Nykyään joka päivä töissä saan suihin ja välillä otan ison kalun suuhuni. Piristää päivää mukavasti parit orgasmit.
 
pekka
moi hieno homma saa naiselle hienon tunteen rakastan sitäUmoiOTE=tandee;10583986]Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita![/QUOTE]
 
pekka
ois kiva jos löytäisin ihanan naisen seurakseni tänneUOTE=pekka;11033334]moi hieno homma saa naiselle hienon tunteen rakastan sitäUmoiOTE=tandee;10583986]Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?

Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita![/QUOTE][/QUOTE]
 

Yhteistyössä