Mies joka _rakastaa_ nuolemista!

  • Viestiketjun aloittaja tandee
  • Ensimmäinen viesti
Naiset ensin
Itse pidän hyvin paljon nuolemisesta. Minulle on melkein tärkeämpää, että nainen varmasti nauttii, kun se että saan itse. Tuntuu huomattavasi mukavammalta sitten olla vastaanottavana osapuolena, kun tietää, että nainen on tyytyväinen. :)
 
Molempien hyöty
Wau! En ole testannut pimppiäni "yleisesti" tässä tarkoituksessa, mutta kyllä kaltaisiasi miehiä on jossakin tällä planeetalla. Etsivä löytää varmasti. Tällainen mies on vastustamaton! Voisiko nainen muuta toivoakaan kuin miestä, joka nuolee antaumuksella ja kauan. Ehtisi siinä hyvin lämmetä ja kiihottua vaikka orgasmiin asti yksin tai yhdessä.

Itse nauttisin yhtä paljon siitä ihanan kullin nuolemisesta pitkään ja antaumuksella. Tätä voisin tehdä samalla, kun mies nuolisi pimppiä ja ottaisin myös rintojen väliin. Jos tunnelma tästä tiivistyy, niin ei muuta kuin asennot toisinpäin ja siitä jatkot. Kermavaahdolle löytyykin sitten sopiva paikka sieltä, mikä parhaimmalle tuntuu.
Töissä olen ottanut nuorelta mieheltä suihin välillä. Kotonani riisuin sen housut ja imin kunnolla, yllätyin kun halus ottaa pimsan suihinsa vaaskymppiseltä posliini mamaalta. Kyllä nuoli niin kauan että sain ja sen jälkeen seksi oli aivan mahtavaa.
 
Viimeksi muokattu:
kieliaktivisti
Tapasin jonkun aikaa sitten n. viisikymppisen naisen joka kertoi ettei hän ole keneltäkään saanut suuseksiä. Onkohan tämä miten yleistä naisilla ? Kertoi ettei sitä ole kaivannut kun ei tiedä miltä tuntuisi. No minä korjasin tilanteen. Tosin eka kerralla nainen jännitti valtavasti ja ympäristö ei ollut suotuisa, maistelu tapahtui naisen luona olohuoneen sohvalla. Nyt olemme harrastaneet suuseksiä kymmeniä kertoja vapautuneesti, hän jopa tykkää ottaa aloitteen ja istuu esim. hajareisin kasvoilleni nuoltavaksi. Minä pidän pimpin nuolemisesta kovasti. Hankaluutena vain on että asumme kaupungin eri laidoilla niin joskus käväisen hänen toimistolla maistelemassa ja panemassa.
 
vierailija
Olen mies, ja rakastan pillun nuolemista. Ikävä kyllä vaimo ei ole juurikaan siitä.
Sitten kerran sovi n nuoren naisen kans sexistä rahalla.
Tapasimme hotellissa,kauniin hoikka blondi.
Hän kysyi mitä haluaisi ,kerroin että haluan nuolla pillua. Sovimme hinnasta ja se ei mielestäni ollut edes kallis. Sovimme että pillua saan nuolla niin paljon kun haluaneikä hän estä millään lailla nuolemista.
Sen jälkee nuolin orkun partaalle ja näin.
Meille syntyi suhde ja tyydytän vieläkin silloin tällöin kyseistä naista.
Aina ekaksi nuolen hänelle orkun sen jälkee on muu.
Tuo on tosi että naisen pillun tuoksu saa ainakin minut Loimaan.
 

Yhteistyössä