Mies joku kerta tappaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hän uhkasi polttaa talon kun nukun. Oli aivan raivohullu. Haukkui minut ja jos jotain yritin sanoa uhkasi käydä raivoissaan kimppuun. Haukkui minun ystävät, minut ja kaikki mikä minuun liittyi. Hän on juonut paljon tapansa mukaan. Jouduin kädet ristissä pyytämään, älä kiltti polta taloa ja juoksin ulos karkuun. Olin paniikissa koska hän ei pystynyt kontrolloida itseään yhtään. Lähti ensin perään mutta jätti aikeen. Nyt livahdin nukkumaan ja voitte kuvitella etten saa unta.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Off topic

Mistä on viime aikoina ilmestynyt palstan muiden kielivirheiden joukkoon outo verbipari: "Olin paniikissa koska hän ei pystynyt kontrolloida itseään yhtään."
Puhuuko joku muu kuin helsinkiläinen mamu oikeasti näin?

Tämän pitäisi tietenkin kuulua "Olin paniikissa, koska hän ei pystynyt kontrolloimaan itseään yhtään."

https://www.kielikello.fi/-/pystyy-vastata-joutuu-antaa-voi-juoksee-verbimuodot-muutoksessa

Valitettavasti kielen ja nimenomaan äidinkielen huono hallinta on kovin yleistä nykyään.

Ihmiset eivät enää lue riittävästi - somessa lukeminen ja kirjoittaminen ei ole sitä.

Yhteistyössä