mies, jonka kanssa oli peliä, välttelee nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dawn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dawn"

Vieras
Moi!

Kaksi varattua ihmistä.Väärin, tiedän. Joka tapauksessa oli suutelua ym., pidemmällä aika välillä. Kumpikin kuitenkin pidetteli, koska olivat varattuja. Mies ilmoitti, että pelin täytyy loppua eikä mitään ylimääräistä yhteydenpitoa enää voi olla. Homma kuitenkin ajautui taas siihen, että oltiin yhteydessä ym. Mies ilmoitti taas, että homman on loputtava. sen jälkeen on vältellyt kunnolla. Siis niin, ettei esimerkiksi nosta katsettaan ollenkaan ,jos nainen tulee samaan tilaan. Ja jos joskus joutuu olemaan ihan vaan kahdestaan samassa tilassa naisen kanssa, on suorastaan tylyn oloinen. Miksi? Miksei voi olla normaali?

No hän ei halua, että mitenkään kuvittelisit, että teillä voisi taas olla jotain. Välttelee, ettei myöskään hänelle itselleen tulisi sellaisia tunteita sua kohtaan taas. Näin ajattelisin, oon ite ollut vähän samanlaisessa tilanteessa juuri, ei ihan noin pitkälle edes menty mutta jotain kuitenkin. Sitten päätin, että homma ei jatku, minä siis varattu ei toinen osapuoli. Mä oon kyllä ollut aika normaali tätä toista kohtaan nyt, mutta saatan joskus olla tylynkin oloinen.

mut toihan on ihan outoa, että tuijottaa vaan lattiaan koko 15min ku ollaan samassa tilassa, jossa siis myös muita ihmisiä ja olisi luontevaa kaikkien osallistua keskusteluun. Ei ole koskaan sanonut, että olisi mitään tunteita mua kohtaan, muuta ku seksuaalista vetovoimaa. Mun mielestä nimenomaan toi, että käyttäytyy noin oudosti, herättää ihmetystä. saattaa myös ringissä keskustellessa katsoa vain muita eikä mua kertaakaan. Välillä on kyllä ihan normaalikin. Jos olisi ihan neutraali, ajattelisin, että homma on totaalisen ohi, nyt ihmettelen. Ja eritoten to ikahdestaan jääminen tuntuu herättävän kireyttä, kuin se inhois mua.

No voisko kyseessä olla nimenomaan se, että hänellä ois myös muunlaisia tunteita sua kohtaan? Tai vaimo on nyt saanut tietää ja heittänyt semmoset ukaasit, että mies ei tosiaan uskalla edes katsoa sua?

Yhteistyössä