V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä mä tiiän oman ikäniOletko varmasti täysi ikäinen. Ettei kukaan täällä syyllisty alaikäisen hyväksikäyttöön.
Mitä tekisit mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki???
Riippuu sinusta, siitä mitä tunteita herättäisit minussa. Jos eroottisia ja olisit halukas, niin hieroisin, hyväilisin, suutelisin, stailaisin seksikkäisiin asuihin, suutelisin, imisin, katsoisin kun masturboit, nuolisin pilluasi ja klitoristasi ja naisin sinua.Mitä tekisit mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki???
Oletko varmasti täysi ikäinen. Ettei kukaan täällä syyllisty alaikäisen hyväksikäyttöön.
Käskisin sinun riisuutua ja mennä selällesi sänkyysi. Tulisin alastomana viereesi ja alkaisin hyväillä rintojasi. Näykkisin huulillani nännejäsi pitkään. Jatkaisin nännien käsittelyä ja veisin sormeni häpyhuulillesi ja hieroisin huulia välillä klittaa pyörittäen. Työntäisin sormeni sisääsi uudestaan ja uudestaan. Nousisin viereltäsi ja siirtyisin jalkojesi väliin. Levittäisin jalkojasi ja katselisin avautuvaa pimppiäsi kaluni seistessä kovana kohti kattoa osoittaen. Toisin lantioni lähemmäs sinua ja taivuttaisin kädelläni kaluni alaspäin ja ohjaisin terskan häpyhuuliesi väliin. Nousisin etunojaan päällesi ja liikuttaisin kaluani hitaasti syvemmälle ja syvemmälle sinuun. Jatkaisin nänniesi näykkimistä huulillani samalla kun naisin sinua välillä nopeiin lyhyin vedoin vain häpyhuuliesi välissä ja välillä hitain pitkin vedoin, niin että oilisin kokonaan siisälläsi. Jatkaisin niin kauan, että saisit orkun. Pysyisin paikallani sisälläsi kun supistelisit nautinnosta. Antaisin sinun hetken levätä, kunnes käskisin sinun kääntymään vatsallesi. Laittaisin tyynyn lantiosi alle, niin että peppusi nousisi vöhän ylöspäin ja tulisin uudestaan sisääsi. Naisin sinua niin kauan, että saisit toisen orkun ja laukeaisin sisääsi.Mitä tekisit mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki???