Mies kadoksissa. Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Ja nyt voi jättää nämä ryyppy ja naisvitsit pois. Ei ole sitä tyyppiä että tekisi ns. paskat vaan mahdottoman hyvä mies.

Meni aamulla töihin ja heillä on töitten jälkeen tänään pikkujoulut. Ongelma on vaan että ei saa kiinni, ei ole ilmoittanut itsestään mitään ja tämä ei siis ihan oikeasti ole hänen tapaistaan. Hesassa ollut tänään paljon onnettomuuksia. Miten omaisille ilmoittaminen menee jos on kolarissa? Selviääkö henkilöllisyys heille vaan pitääkö mun soitella sairaaloihin?

Alan olemaan huolissani.... Koskaan ei ole tapahtunut tälläistä että hän ei vastaisi ja hän aina soittaa mulle viideltä kun työt loppuu ja vaihdetaan kuulumiset. Olen myös viestin lähettänyt niin tietää että olen huolissani.

Voi vinde kun on avuton olo.
Menisin vaikka ite kiestää sairaalat, mutta eipä neljän lapsen kanssa innosta...

no juu ihan pikkujoulut. Kaikissa ei ehitä pitää ennen joulua kun on sen verran kiireistä aikaa että pidetään joulun jälkeen ihan pikkujoulut.

Ihana trolli.

Osaako kukaan oikeasti sanoa mitään kun olen aika huolissani.

[QUOTE="Kati";25589704]soittaisin ensin hänen työkavereilleen ja sitten sairaaloihin..[/QUOTE]

Kun aloitti vasta 1kk sitten ja en ole ehtinyt tutustua heihin :( Joten ei ole kenenkään numeroa. Toimstolta kukaan ei tietenkään vastaa kun kukaan ei ole enään paikalla.

Puuh... Ei kai auta muu kun soittaa sairaalat läpi :(

Ensin lapset nukkumaan ja hymy naamaan ettei huomaa huolta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25589714:
En tiedä mikä on käytäntö, mutta jos on sairaalassa tajuttomana joku varmaan kuulee puhelimen soivan? Luulisi aikuisella miehellä olevan omat tiedot lompakossa. Eli jos se nyt ei tänään ehtinytkään soittaa sinulle?

Mutta vastaisi kuitenkin kun lähetin viestin kolme tuntia sitten...
Jospa esim. laukku on jäänyt onnettomuuspaikalle...

D:

Sietämätöntä tälläinen arvuuttelu.

Se on niissä juhlissa, haluaa tutustua työkaverihin eikä huomaa ajan kulua. Sehän oli siis viestinyt sulle 3h sitten ja siitä pinkaissut mukaan juhlimaan. rauhoitu.

Se on niissä juhlissa, haluaa tutustua työkaverihin eikä huomaa ajan kulua. Sehän oli siis viestinyt sulle 3h sitten ja siitä pinkaissut mukaan juhlimaan. rauhoitu.

Ei sun nyt auta muu kuin odotella että ilmoittelee itsestään tai tulee kotiin. Kolarit täällä Hesassa on ollu lähinnä peltikolareita joten jos kolariin on joutunut, niin olisi luultavasti pystynyt sulle itse soittamaan.

Älä nyt hätäänny. Jos on sanonut menevänsä niihin pikkujouluihin niin toki myös on siellä. Jos ei yön aikan tule kotiin niin sitten voit alkaa miettiä pahempia vaihtoehtoja. Juhlissa on usein kova melu ja kännykkää ei kuule. Lisäksi voi olla kaikenlaista ohjelmaa ettei ehdi vilkuilemaan puhelinta.

Ei kun mie kysyin 3h sitten että millä pääsee kotiin ja onhan hänellä avain kun hänen oma oli pöydällä, mutta en jaksanut alkaa etsimään vara-avaimia...

Kaikkiin firman numeroihin soitettu ja kaikissa vastaa vastaaja.

Tiedän että tämä nyt kuulostaa ihan panikoinnilta... Mutta kun ihan oikeasti näitten 9 vuoden aikana ei ole ikinä käynyt näin niin on niin... Vierasta.

Siis kolme tuntia sitten viimeksi kuulit miehestä? Eli vähän ennen viittä? No jos se ei ole soittanut sen takia viiden jälkeen kun just olitte viestineet? Kuulostaa nyt ihan turhalta paniikilta, koita rauhottua. On varmaan siellä pikkujouluissa vaan.

Meilläkin oli kaks viikkoa sitten pikkujoulut .... Mut eiköhän hän siellä jossakin ole. Puhelimesta vaikka akku loppu. Mut joo, jos mun miehen puhelin unohtuu kotiin, voi koko ukko hukkua.....ei oo kelloa silloin mukana.

[QUOTE="apuva";25589802]Niin tuota järjestettyä ohjelmaa en tullut ajatelleeksi... Jospa se selittäisi. Jos minä koitan relata vielä pari tuntia ja aloitan sitten uudestaan panikoinnin?[/QUOTE]

Rauhotu nyt ensikseen =) Jos mies nyt sattumalta on kolarissa ollut niin sieltä kyllä soitetaan, ihan varmaan ei auta soittaa sinnepäin. Luultavasti nyt on vaan joku juttu ettei se kommunikaatio toimi =)