Mies+karvat

  • Viestiketjun aloittaja Nainen40
  • Ensimmäinen viesti
Nainen40
Olen ajatellut ajaa mieheltäni kaikki karvat alapäästä. Sitten olis mukava lutkutella. Onko joku jo ajanut, kokemuksia? Mitenkähän munat saa ajeltua ilman isoja haavoja? Mun mies on tumma ja karvoja piisaa...
 
Anaisanais
Suosittelen pinsettejä sellaisia automaattinyppääjällä.Ei tiedä minkälaiset kiksit miehesi saa ja saat pian kunnolla parrua,sitten jaksaa taas nyppiä ja jos ei saa kiksejä niin kivun tunne häviää sadannen karvan jälkeen,hmm,kait.
 
Nakuankka
No just. Jospa se olis parempi, että se mies ihan ajaa ne karvat itte ettei sitten ole pallit ruvella kun venus/mach3 superturbovibrator on heilunut.

Niin jos nyt ihan välttämättä haluat niitä ajella niin ole nyt varovainen. Palleista karvat saa helpoiten kun mies on kiihottunut ja pallit on tiiviissä paketissa tai sitten huljuttaa niitä munia kylmässä vedessä notta ne vetäytyy ylös asti =)

Hieman karvaisena miehenä pitää todeta, että älä nyt liikaa innostu. Se on vähän pöhkön näköstä jos karvaselta mieheltä vedetään alapää melkein posliiniksi. Siinä sitten voi ihmetellä, että paketti ei toimi kun rinta karvojen ja mahakarvojen jälkeen tulee karvaton läntti =)

Eipä kummempia hyvää vappua vaan.
 
Hande
Mä olen ajanut karvat kyrvän varresta ja palleista jo kymmenisen vuotta. Myöskin olen trimmannut karvat lyhyeksi ""siitä yläpuolelta, navan alta"". Kokonaan on vaikea ajaa,koska rajauksen teko ylemmäs kohti vatsaa on hankalaa,kun olen sen verran karvainen. Naiset ovat aina tykänneet,kun ovat kohdanneet karvattoman kyrpäni ja pallini. ""Suikki""-osasto on ollut erittäin aktiivista. ..Niin, ja mä ajelen aina kulloisenkin nais-ystäväni karvat. Muutamat naiset ovat opetelleet ajamaan karvat mun vehkeistä.
 
Tomme
Jollain tavallisella partakoneella on varmaan paras. Höylä malli siis. Ei tee haavoja kunhan tekee työn rauhallisesti. Jälki on varmasti sileää. Eiköhän noilla ohjeilla saa tulosta aikaan.
 
Birgitta
Kerrothan miten homma hoitui? Luin Iltistä ja aloin itsekin katella miestäni siihen malliin... Kasvaahan ne äkkiä takas. Herkkujerkku ilman pöheikköä saa mut jo ajatuksin kostumaan!
 
Tomme
Kyllä ne jo parin viikon päästä rupeaa kasvamaan. Ei siinä sen erikoisempaa tekniikkaa ole. Joskus piti kokeilu mielessä kokeilla ajaa posliiniksi. Kyllä nainen tykkää kun ei ole karvat tiellä.
 
Sika
Kalttaamallapa tietenkin.

Kastat pampulat tulikuumaan veteen joksikin aikaa, että karvatuppi säikähtää ja päästää juuresta irti.
Sen jälkeen voit vaikka leukun reunalla kaapia karvat pois.
 
Mielisairaanhoitaja
Jospa vaikka hankkisit Instrumentariumista liimasiteen tai rautakaupan ilmastointiteippikin käy. Miehesi nukkuessa teippaa munat karvoineen tiukkaan teippiin. Sitten sen herätessä alatte kiskoa teippiä pois, tietenkin ihmettelet ensin miten se siihen on joutunut. Lähtee teippauksen mukana karvatkin ja miehesi on astetta nöyrempi taas jatkopeleissä.
 
Nainen40
Tein sen! Ajelin koko pöheikön mieheltäni pois ja kivaa löytyi! Ukko makas saunan lauteilla ja minä vaahdotin ja ajelin. Heppi seisoi koko operaation ajan ja pallienkin ajelu meni hyvin. Aika tuskaa se oli minullekin! Niin kuumaa seksiä meillä ei ole vuosiin ollut! Suosittelen jokaiselle piristystä kaipaavalle!
 
Nainen40
Joo, nyt olen minäkin posliini, pakkohan se oli uhrata! Yleensä olen vaan siistinyt vähän ja antanut tupsun olla. Miehellä näin nyt ekan kerran karvattoman alapään ja olen kyllä koukussa. Kalukin tulee paljon paremmin esille. Suuseksi on nyt tosi namia, muniakin on niin kiva lutkutella. Myös aktin jälkeen on aika jännä tunne, kun molemmat olemme mehujemme peitossa, touhu on muutenkin kosteampaa. Muuten meidän touhut on hyvin konservatiivisia, tämä oli tosi repäisy meille. Mikähän on seuraava siirto...?
 
pOHJAN POIKIA
aJELI TÄSSÄ KARVAT PARI PÄIVÄÄ SITTEN JA TARKOITUS OLI NIMEN OMAAN TESTATA MITEN SE HELPÅOTAISI IMUTUSTA, JA NYT ON JO SÄNKI JA VAIMON HUULET RIKKI.
PERSKUTARTALLAA, EN TEE TÄMMÖISTÄ ENÄÄN IKINÄ, SILLÄ KARVA TUPET OTTI ITTEENSÄ JA NYT ON PUNAISIA , fINNIN NÄKÖISIÄ FINNEJÄ KOKO HAARUS TÄYTEEN, JA KÄVELYKIN ON SITTEN KARSEETA.
nO ENSI KERRALLA VAIN KATKAISEN NE NIN 1,5CM PITUISIKSI JOS SELVIÄN KUNNIALLA TÄSTÄ KOITOKS
 
Tomme
Vain mieli kuvitus on rajana mitä teette seuraavaksi. Vai onko tälläistä kokeilua ollut pitempään. Tehkää sellaista mitä ette ole tehnyt/kuvitelleet tekevänne. Onko miehelläsi toiveita jostain oletko kysynyt. Luulen että seksi piristyy vielä paljon.
 
Nainen40
Edellinen iso askel oli suuseksi ja nyt sitten tämä. Jotain jännää voisi taas koittaa keksiä. Siistiä kuitenkin, anaalijuttuja en halua. Niin, mielikuvituksen puutetta!
 
Notty
Menkää ja tehkää se näin kevään kunniaksi ulkona.. ;) eväät ja viltti mukaan ja jonnekin metsäretkelle tai muuten syrjäiseen paikkaan... Niin itse ajattelin tehdä mieheni kanssa vasta ekaa kertaa tänä keväänä..
 
Notty
Ethän sä mikään vanha ole, vaikka itsellä onkin vasta ikää puolet vähemmän. :D mutta sinne vaan hurjastelemaan. ;) you go girl, ja muista, ei vaikeita vaatteita päälle. ;D
 

Yhteistyössä