Mies+karvat

  • Viestiketjun aloittaja Nainen40
  • Ensimmäinen viesti
puli
Moikka Ite vetäsin kans posliiniksi ja laitoin partabalsamia niin ei punoita. Älä laita alkoholipitoista vaan balsamia niin rauhoittuu. Mulla kyllä toi toimi kun emäntä ei meinannut millään malttaa odottaa työpäivän päättymistä.
 
vierailija
No just. Jospa se olis parempi, että se mies ihan ajaa ne karvat itte ettei sitten ole pallit ruvella kun venus/mach3 superturbovibrator on heilunut.

Niin jos nyt ihan välttämättä haluat niitä ajella niin ole nyt varovainen. Palleista karvat saa helpoiten kun mies on kiihottunut ja pallit on tiiviissä paketissa tai sitten huljuttaa niitä munia kylmässä vedessä notta ne vetäytyy ylös asti =)

Hieman karvaisena miehenä pitää todeta, että älä nyt liikaa innostu. Se on vähän pöhkön näköstä jos karvaselta mieheltä vedetään alapää melkein posliiniksi. Siinä sitten voi ihmetellä, että paketti ei toimi kun rinta karvojen ja mahakarvojen jälkeen tulee karvaton läntti =)

Eipä kummempia hyvää vappua vaan.
No miten ois, kaikki karvat pois.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen ajatellut ajaa mieheltäni kaikki karvat alapäästä. Sitten olis mukava lutkutella. Onko joku jo ajanut, kokemuksia? Mitenkähän munat saa ajeltua ilman isoja haavoja? Mun mies on tumma ja karvoja piisaa...
samoin meillä, naiseni ajaa minulta karvat ja minä häneltä molemmat nuolemme toisemme loppuun saakka, naiseni suu täyttyy spermasta ja osa valuu rinnoille saakka.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä