Hae Anna.fi-sivustolta

Mies! Kauanko sinulla kesti päästä eron yli ennenkuin uskalsit mennä uuteen suhteeseen?

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä puoli vuotta kulunut..., 30.08.2009.

1. vieras Vierailija

5minuuttia

2. Mestari Vierailija

Olen yksiavioinen, joten en ole mennyt uuteen suhteeseen sen jälkeen kun tyttöystävä jätti minut. Siitä on kohta 10 vuotta.

3. Mies72 Vierailija

Viisi vuotta erosta, eikä vieläkään kiinnosta tutustua sillä tavalla muihin naisiin. Ei rakkautta unohda hetkessä vaikka suhde kariutuisikin.

4. loner Vierailija

Minulla on nyt mennyt pari vuotta ja vasta nyt alkavat muut naiset kiinnostaa. Omalla exälläni ei mennyt lähellekään niin pitkään. Viikon päästä sen jälkeen, kun muutti kamansa toiseen kämppään, oli uusi mies roikkumassa nurkissa ja viime ajat pyöri siellä "kämppiksenä". Nyt on tosin jo tuokin mies mennyt vaihtoon. Eli ei ole järkeä yleistää, että miehet sitä tai tätä. Kyllä ne naisetkin osaa.

Ihan hyvä, että tässä on mennyt näin paljon aikaa. Olen vieläkin sinkku, mutta olen näiden parin vuoden aikana pystynyt käsittelemään eroa, pääsemään eroon exääni liittyvistä tunnesiteistä ja sen lisäksi selvittämään itselleni, mitä haluan ihmissuhteelta ja ennen kaikkea, mitä en enää koskaan halua. Se on terveellistä jo mahdollisen uuden ihmissuhteenkin kannalta. Haluan kyetä panostamaan uuteen ihmissuhteeseen täysillä ja kohdata kumppanini sellaisena, kuin hän on. Uskoisin, että jos joku nainen minua vielä kiinnostaa, tämä ansaitsee sen. Ihmissuhteet eivät ole kertakäyttöhyödykkeitä, vaikka vallitseva tyyli vaikuttaakin vähän muulta

5. Niin Vierailija

onko henkisesti valmis eroon. Eroa voi käsitellä myös suhteen jatkuessa ja joillekin se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Itse kypsyin liiton aikana ja kun se ero oli selvää, ihan sama, olisiko seuraava tullut samana päivänä, vaikka tuli kyllä paljon myöhemmin.
    Päätös eroamisesta kestää useimmiten pitkään, eikä se eron päivämäärä ole mikään rajapyykki, vaikka se vieraasta voi siltä näyttää.

Jos ei kykene selvittämään ensimmäisen tai toisen eronsa syntyjä syviä ja osaa katsoa itseään silmiin, ei tavallaan ole valmis uuteen suhteeseen. Edellisestä pitää osata ottaa opikseen ja pitää tuntea itsekseen, ettei sama toistu parin vuoden sisällä.

6. Olet viisas mies Vierailija

7. Eronnut 1.5 Vierailija

Puoltoista vuotta menny ja en ole selvinnyt työt loppunu ja terapia alkanut ja ero johtui kun yllätin naisen toisen miehen kanssa muka ja yritän nähdä mut se sattuu kun nään sitä

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri