Mies käytti 5-vuotiasta hyväkseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
5.8.2008 8:41

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäilty nukkui samassa teltassa isän ja tyttären kanssa.

Isä ja 5-vuotias tytär saapuivat Ähtärin eläinpuistoon Veteraaniralli-moottoripyörätapahtumaan, ja majoittuivat eläinpuiston leirintäalueelle isoon telttaan. Telttaan tuli heidän lisäkseen kaksi muuta henkilöä, joista toinen oli sekä isälle että tyttärelle tuttu noin 50-vuotias mies.

Epäilty hyväksikäyttö tapahtui perjantain ja lauantain välisenä yönä, kun tyttö jäi hetkeksi vaille isänsä suojelua tämän poistuttua teltasta.

- Mies alkoi kosketella pikkutyttöä, kertoo tutkinnanjohtaja, komisario Juha Järvelin Alavuden kihlakunnan poliisista. Tutun miehen teko keskeytyi, kun telttaan tuli aikuinen, joka soitti paikalle poliisit.

Lisää aiheesta tiistain 5.8.2008 Iltalehdessä

Ei voi tuttuihinkaan luottaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
soitti vaan poliisit, mä olisin varmaan tappanu jos olis ollu kyseessä mun lapsi.

Tuossa puhuttiin aikuisesta joka tuli paikalle,ei ollut välttämättä isä.

no luultavasti kaikki mussa piilevä väkivaltaisuus purkautus jos löytäisin 50v äijän käpälöimästä 5v tyttöä, oli oma tai ei.
bannin uhallakin, musta tuollaset sais tappaa, hitaasti ja tuskallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Jos vankilaan asti saadaan, niin kyllä siellä pidetään huolta tästä alimmasta kastista.. Se on hyvä.

Se on vaan niin, että yleensä tälläiset tapaukset eristetään muista vangeista. Just tuon tappouhan takia...
Ja mun mielestä tuollaisia sairaita ihmisiä ei sais tappaa, vaan käyttää myös hyväkseen!!

Yäk. Se vaan on hirveää, että tutut ne on pahimpia!

Vaan ompa tuota minuaki isommat veljet käpälöineet, kun olin pieni. Ja kai se edelleen vaikuttaa, kun ei oikeen touhuamiset omankaan miehen kanssa maistu. En osaa/uskalla nauttia. Vaikka ei siitä sillain traumoja oo jääny. ainakaan pahempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Jos vankilaan asti saadaan, niin kyllä siellä pidetään huolta tästä alimmasta kastista.. Se on hyvä.

Se on vaan niin, että yleensä tälläiset tapaukset eristetään muista vangeista. Just tuon tappouhan takia...
Ja mun mielestä tuollaisia sairaita ihmisiä ei sais tappaa, vaan käyttää myös hyväkseen!!

Useita kait on jo käytetty hyväksi.

Mies käytti 5-vuotiasta hyväkseen
5.8.2008 8:41 (Päivitetty 5.8.2008 14:19)

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäilty nukkui samassa teltassa isän ja tyttären kanssa.

Isä ja 5-vuotias tytär saapuivat Ähtärin eläinpuistoon Veteraaniralli-moottoripyörätapahtumaan, ja majoittuivat eläinpuiston leirintäalueelle isoon telttaan. Telttaan tuli heidän lisäkseen kaksi muuta henkilöä, joista toinen oli sekä isälle että tyttärelle tuttu noin 50-vuotias mies.

Isä kävi hakemassa vettä

Epäilty hyväksikäyttö tapahtui perjantain ja lauantain välisenä yönä, kun tyttö jäi hetkeksi vaille isänsä suojelua tämän poistuttua teltasta.

- Mies alkoi kosketella pikkutyttöä, kertoo tutkinnanjohtaja, komisario Juha Järvelin Alavuden kihlakunnan poliisista.

Miehen teko keskeytyi, kun tytön isä saapui takaisin telttaan. Paikalle soitettiin poliisit.

Tytön äidin mukaan isä oli poissa teltasta vain vajaat viisi minuuttia.

- Hän oli täyttämässä limonadipulloon vettä kulman takana, äiti miettii Iltalehdelle.

- Kaikkia tunteita ei voi tuoda julki, mutta sitä olemme miettineet, että jos... Maailma on kova paikka, äiti huokaa.

Lisää aiheesta tiistain 5.8.2008 Iltalehdessä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
soitti vaan poliisit, mä olisin varmaan tappanu jos olis ollu kyseessä mun lapsi.

Olisit istunut pitkään vankilassa... se tuskin olisi ollut järkevää.

ens kertalainen saa taposta noin 6v josta istuu puolet... ja tuskin KUKAAN ajattelee tuollaisessa tilantees järkevästi.

Isä ajatteli sikäli järkevästi, ettei tappanut miestä tyttärensä silmien edessä. Jos käpälöinnin kohteeksi joutuminen on järkyttävää, niin kuinka järkyttävää on todistaa tappo? Ja riistää tyttäreltään isänsä hoiva ainakin kolmeksi vuodeksi. Jos taas isä olisi raahannut miehen pois teltasta (missä rytäkässä lapsi olisi voinut jäädä jalkoihin) kauempana tapettavaksi, niin se olisi todistanut jo suunnitelmallisuudesta ja merkinnyt murhatuomiota. Murhaa ei istuta vain paria vuotta.

Oman käden oikeus houkuttelee noissa tapauksissa, mutta Suomen laki ei kohtele siihen turvautuvia silkkihansikkain.

Kammottavaa. Mutta tavallaan toi todistaa sen, että ei saa jättää valvomatta edes puolituttujen seuraan, ei ikinä tiiä, et mitä tapahtuu. Mua aina syytetään ylihysteeriseksi, mutta noinkin voi käydä. Tavallaan olisko ollut mahdotonta mennä tytön kanssa hakemaan vettä? Noillehan ei voi mitään jälkikäteen ja varmasti isän syyllisyys on valtava. Mutta sille voi että enään ei tapahtuisi.

Niin, periaatteessa ei voi koskaan tietää että kuka se mahdollinen hyväksikäyttäjä on.. Se vaan on nykymaailmassa mahdotonta vahtia lasta 24/7. Vanhempien täytyy olla töissä ja lapsi on päiväkodissa tai koulussa. Lapset vierailevat kavereiden luona ja käyvät muissa harrastuksissa eikä vanhemmat ole joka hetki vieressä. Se hyväksikäyttäjä saattaa olla opettaja, avustaja, päiväkodin hoitaja, kaverin..

Tällainen tieto tietenkin lisää tuskaa.. Tottakai sitä haluaisi lapsensa suojata tällaiselta, ettei mitään tällaista koskaan tapahtuisi. Mutta täytyy kuitenkin olla realisti. Kun ei koskaan tiedä kuka se voi olla..

Ei voi muuta sanoa kuin että kovasti voimia tälle perheelle!!

Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Kammottavaa. Mutta tavallaan toi todistaa sen, että ei saa jättää valvomatta edes puolituttujen seuraan, ei ikinä tiiä, et mitä tapahtuu. Mua aina syytetään ylihysteeriseksi, mutta noinkin voi käydä. Tavallaan olisko ollut mahdotonta mennä tytön kanssa hakemaan vettä? Noillehan ei voi mitään jälkikäteen ja varmasti isän syyllisyys on valtava. Mutta sille voi että enään ei tapahtuisi.

Ei varmaan osannut kuvitella että noin voisi käydä kun pian hakee vettä?Jos kerran tuttu kyseessä.