Mies kehuu muita naisia

  • Viestiketjun aloittaja Tavallinen tallaaja
  • Ensimmäinen viesti
Eivoiolla
JOKAISESSA ihmisessä on jotain hyvää, mitä kehua. Minä tiedän, etten ole mikään kaunotar, todellakaan. Ja mieheni edesmennyt vaimo oli oikein kaunis. Mutta mieheni jaksaa kehua minua mm. silitellessään ihoani (miten naisen iho voikin olla näin ihanan pehmeä ja sileä), rintojani (nää on ihanat, just sopivan kokoiset), luonnettani (sulla on kyllä tosi hyvä huumori, sä oot tosi kiva, sun kanssa on aina niin kiva tehdä mitä vaan, oot ykkönen... jne). Tuntuu tosi hyvältä ja uskon että hän on ihan vilpitön. Jos hän kehuisi sääriäni, en uskoisi.

Mieheni ei ole mikään komistus ja on ylipainoinen mutta silti minulle maailman paras. Jaksan kehua hänen huomaavaisuuttaan (aina kantaa reppuni, tuo kukkia, auttaa takin päälle ym.). Hän on hellä, kaappaa kainaloon ja rutistaa, pussaa, tykkää kävellä käsi kädessä, tuoksuu aina hyvältä. Muistan aina kehua, miten mukavalta se minusta tuntuu. Sekin, että hän on isokokoinen (190 cm) on minusta ihanaa ja sanon sen.

Jokaisesta ihmisestä voi ihan rehellisesti sanoa hyviä asioita, valehtelemaan ja nuoleskelemaan ei kannata aloittaa.

 
koikkelis
Hei surullinen,

Eivoiolla ehtikin jo vastata, komppaan siis häntä ihan täysin. Sellaista ihmistä ei olekaan, josta ei kehuttavaa olisi, ja muullakin lailla voi olla kaunis kuin iänikuisen stereotypian mukailemalla tavalla. Sitä suuremmalla syyllä, jos kyseessä on oma kumppani jonka kyllä pitäisi minusta mennä ykköseksi mennen tullen...
 
Tavallinen tallaaja
Olen samaa mieltä, että jokaisesta meistä löytyy jotain kehuttavaa. Kyllä tämä minunkin nykyinen seurustelukumppanini kehui minua kauniiksi silloin kun aloimme olla yhdessä. Kehui minua silloin muutenkin, mutta nyt ei ole kuulunut enää mitään. Nyt siis kehuu vain muita naisia kuulteni.

Pitäisi varmaan tosiaan tehdä samoin ja alkaa kehua kaikkia miehiä hänen ja muiden kuullen. Jotenkin ei kuitenkaan haluaisi ajatella loukkaavansa toista kun itse tietää miltä se tuntuu. Siksi en varmaan ole siihen vielä lähtenytkään. Hassua ajatella toisen tunteita tässä tilanteessa kun itse kuitenkin joutuu pahoittamaan mielensä. Mutta luulen että jos miehen puheet eivät lopu, on pakko maksaa samalla mitalla takaisin.
 
kylläkään
Alkuperäinen kirjoittaja Rehellisyys maan perii!:
Ei moni mies uskalla kommentoida ääneen iltalehden iltatyttöä, vaikka misu olisi miten hemaiseva tahansa - niinkuin usein onkin.

quote]

Iltalehden iltatytöt on aika kuluneen näköisiä, onnettomia. Ei mun makuun
 
Kämmekkä
Minulla oli joskus ihan samanlainen mies, mutta lopulta sille piti näyttää mistä päin taloa on seitsemän hirtta poikki.
Kerran hän oli viemässä minua ilotaloon, että näkisin millaisia tosinaiset voivat olla. Minun ulkonäössäni ei todella ollut mitään vikaa, mutta en heti mennyt makaamaan kuin näin miehen.
 
AP:lle
Minusta tuo on moukkamaista käytöstä. Ensimmäisessä suhteessa elin juuri tuollaisen kanssa, joka aina kehui muita (siis myös kavereita). Hänellä oli kyllä agendana ihan pahoittaa mieltäni. Meidän suhde loppui onneksi, ja löysin miehen joka uskaltaa olla mies, ja puhua kauniisti.
 
Älä alistu
Mies haluaa alistaa sinua, kokeilla kuinka pitkälle pinnasi venyy. Tuntuu että hän testailee puheillaan kuinka paljon kestät nöyryytystä. Hän haluaa musertaa itsetuntosi. Älä alistu! Ärsyttää kun naiset alistuvat ja ovat liian kilttejä. Tuokin mies varmaan tahtoisi/ansaitsisi kunnon raivarin että näkisi että sinussa on potkua!!!
 
Äitee
Olemme olleet naimisissa kohta 30 vuotta. Pidän terveen miehen merkkinä sitä, että miehelläni on silmää naiskauneudelle. Katsoa saa, muttei koskea. Jos joku nainen näyttää hyvältä, miksi sitä ei voisi sanoa ääneen? Ei se mielestäni tarkoita sitä, että hän samalla arvostelisi minua. Olen ihan ok ja hyvä tyyppi, niin itseni kuin miehenikin mielestä.

Moukkamaiseksi käytökseksi naisista puhumisen tekee mielestäni puheen sävy ja tyyli. On eri asia kuolata kuin todeta,jonkun olevan kaunis nainen.


 
..
Ei ehkä olis niin huonoitsetuntoinen ja mustasukkainen jos saisi mieheltään joskus lämpimiä, kauniita sanoja ja tunnetta siitä että on kaunein ja ihanin nainen maan päällä. Mitä se muuta tekee, kuin musertaa itsetunnon, jos toinen kehuu koko ajan muita ja on sokea omalle kullalleen?
 
Äitee
Ap sanoi, että mies ei ole sanonut hänestä mitään kaunista. Mutta ei siis mitään pahaakaan?

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että jos pitää jotain muuta naista kauniina niin se ei tarkoita, että samalla arvostelisi omaa naistaan jotenkin. Totta kai on mukava kuulla kehuja itsestään; hyvältähän ne tuntuvat. Oma nainen vain voi olla siinä liian lähellä - miehet eivät ehkä älyä kauniiden sanojen merkitystä.

Katson (ja kommentoinkin) komeiden miesten perään, ovathan ne ilo silmälle. Esimerkiks Markus Pöyhösen peppu on aika seksikäs...Mutta silti se oma "ukko" on maailman ihanin ja tärkein ihminen!
 
ukkopaha
Hö. Jos omaa eukkoa kehuu liikaa, niin se ei enää tee mitään ulkonäkönsä suhteen ja rupsahtaa alta aikayksikön. Siksi se on pidettävä pienessä jännitteessä, jotta se panostaisi enemmän itseensä.
 

Yhteistyössä