Mies kertoi, että käyn monta kertaa yössä vessassa, eikä itelläni mitään muistikuvaa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Joskus on pieni muistikuva, että olen käynyt pissalla. Mies sanoi et viimeyönäkin hän heräsi 3 kertaa siihen kun kävin :O

Mitä hittoa?? Yöllä vessassa ja vielä noin monta kertaa.

Oon kyllä sellainen, että jos juon vaikka puoli litraa niin saan sit ravata vessassa vaikka 5-10min välein |O tuntuu et kaikki tulee heti läpi, ollut jo vuosia näin

Mistähän vois johtua? Illalla ei parane juoda 6 jälkeen enää mitään, tai sit alkaa se ravaaminen, ennen sänkyyn menoa, 10min sen jälkeen, taas ja taas... (usein maataan tuntikin sängyssä ennen nukkumaan alkamista)

ja oikeasti tulee pissaa, eli ei ole pelkästään hädän tunne.

Onko jollain siis tällaista samanlaista? Mistä moinen voisi johtua? Automatkat on ihan hirveitä, kun käyn abc:lla vessassa niin mulla saattaa olla uusi hätä jo kun olemme 5 kilometrin päässä

Mä jouduin joskus kanssa käymään usein vessassa, tosin päivisin vain. Mun täti vinkkas, että rakkoa voi opettaa. Eli kun hätä tulee, pidättelet esim. puol tuntia etkä käy heti kun siltä tuntuu. Toki jos oot jonneki ulos lähdössä esim. mut ei niin että meet viiden minuutin välein varmuuden vuoks. Kyllä se hätä häviää kun ei vaan käy. Kokeile ainakin!

[QUOTE="fakta";28505094]Diabeetikolla on kylläkin lisääntyneestä janontarpeesta johtuvaa se vessassa ravaaminen[/QUOTE]

Ei minua janottanut tavallista enempää, enkä myöskään juonut paljoa. VÄsytti kyllä.

Mä en oo ennen ees tajunnut et käyn öisinkin. Tuli vain jotain juttua ja mies sit totes et käyn aika harvakseltaan :D

Joskus kyllä muistan et oon yöllä käynyt, mut oon ajatellut et se on ollut aika lähellä nukkumaanmenoa sit kuitenkin. Miten AINA voi tulla pissaa kun vessaan menee? Joskus käyn ihan varmuuden vuoksi vaikkei ole hätäkään, koska tiedän et 5min päästä on. Tulee ihan puskista aina.

Diabetesta tuskin on. Ollut jo vuosia tää mun pissaongelma. Kahvilla varmaan osuutta asiaan, mutta kyllä sitä pissattaa vaikka joisi ihan vettä vain

Täällä kans yks pissahirmu. Käyn aina jonnekkin lähtiessäkin ns. varapissalla ja saattaa olla että pissaa tulee vain pari tippaa. No sitten kun astunut ulos kotiovesta niin ei mene kauankaan että taas on pissahädän tunne. Mutta nyt olen raskaana niin se pahentaa tilannetta. Mut joskus saattaa sit olla sellaisiakin päiviä että pystyn esim. shoppailemaan kaupungilla monta tuntia ilman että pissattaa :D Mut mies, kaverit ja perhe on kyllä tottunut siihen ja tietää että mä oon tälläinen PISULI että pitää pidemmillä automatkoilla joskus tehdä ylimääräisiä pysähdyksiä :D

Sama täällä, käyn koko ajan pissalla.
Ihana kuulla kerrankin et on muitakin samanlaisia.

Just automatkoilla etc. käyn varapissalla ennen ku lähtään. Puolen tunnin päästä pissapysähdys (enkä edes juo paljoa!). Tai taukopaikalla käväisen, ja kohta on uudestaan hätä.

Kaiken suurin ongelma on se, että se hätä ei tule yleensä pikkuhiljaa, vaan niin et aluksi ei mitään ongelmaa, yhtäkkiä noin minuutin aikana kehkeytyy järkyttävä hätä. Ei sit auta muu kuin juosta.

Nää on näitä juttuja etten kykene käsittämään miten leffateatterissa porukalla on niitä litran limumukeja ja ne menee ihan iisisti leffan aikana eikä tartte käydä edes vessassa? Tuntuu et itellä pamahtaa rakko täyteen ajatuksestakin :oD

Nää on näitä juttuja etten kykene käsittämään miten leffateatterissa porukalla on niitä litran limumukeja ja ne menee ihan iisisti leffan aikana eikä tartte käydä edes vessassa? Tuntuu et itellä pamahtaa rakko täyteen ajatuksestakin :oD

Joo leffateatterit on kans paha paikka mulle :D Just tänään miehen kanssa suunniteltiin että mennään käymään leffassa vielä ennen kuin tää vauva kerkee syntyä. Mulla oli vaan heti eka ajatus että miten mä selviän koko elokuvan ilman että pitää käydä kusella. Kerran mun nimittäin piti lähtee kesken elokuvan vessaan...joten ei puhettakaan että voisin ottaa juomista mukaan leffateatteriin...

minä ja 2lapsista kävelemme unissamme, useimmiten kyseeessä on pissallakäynti. Juuri kysyin 5- vuotiaalta illallamuistaako hän kun isin piti käyttää häntä viime yönä suihkussa, niin oli aidon hämmästynyt ja väitti ettei varmasti ole käyttänyt.
Lähti siis illalla sängystä , kveli kylpyhuoneeseen ja pissasi lattialle pyykkikasaan. Huusi vihaisena kun mies suihkutti, mutta ei siis herännyt missään vaiheessa.
Tyttö tekee kans vastaavia reissuja ja on jo toisella kymmenellä

juu ei pysty :D yhtenä iltana janotti kovin ja join 10 aikaan puoli litraa, voit varmaan kuvitella mikä systeemi oli nukkumaanmennessä :laugh:

Yhteistyössä