Mies kertoi exän olevan parempi sängyssä

  • Viestiketjun aloittaja Hönön nainen
  • Ensimmäinen viesti
Hönön nainen
Eilen olimme pitkästä aikaa viettämässä iltaa baarissa avomieheni kanssa. Emme kumpikaan kuluta alkoholia kuin muutaman kerran vuodessa. Innostuimme lähtemään illan viettoon usean ystävän kanssa ja jossain vaiheessa iltaa pari mieheni miespuolista ystävää ja minä päädyimme hetkeksi terassille istuskelemaan erilleen muista. Keskustelimme suhteista, seksistä, parisuhteiden kemiasta ja kompromisseista mitä suhteen onnistumiseen kuuluu. Aihe kävi välillä myös exissä ja mieheni kaverien nykyisissä säädöissä. Johonkin väliin hönö mieheni toteaa intohimolla kuinka hänen exänsä oli tähän astisen elämänsä paras pano. Hänen ystävänsä nopeasti vastaa tähän et olipa aika tyhmä asia sanoa kun oma tyttökaveri on vieressä. Itse paikkailin nopeasti, että eihän tuo mitään, että otanpa tuon sitten haasteena. Tässä kohtaa pitää tietää, että minulla on tapana pitää seurassa sopua yllä kaikissa tilanteissa. Keskustelu jatkoi tästä siis luontevasti eteenpäin kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut.
Nyt aamulla muistin tämän mieheni möläytyksen ja voin sanoa, että ei ole kovin kiva fiilis. Tarkoituksena oli lähteä tänään ajelemaan mökille viettämään ensimmäistä kahdenkeskistä lomareissua. Mieheni oli aiemmin esittänyt toiveen, että käymme ostamassa uusia seksileluja matkalla ja sekstailemme oikein ajan kanssa. Nyt kiinnostus lähteä hänen kanssaan kahdestaan on aika lailla hiipunut. Varsinkaan seksiin en voi kuvitellakaan lämpiäväni kuvitellessani koko ajan miestäni ja hänen exäänsä petipuuhissa ja kuinka kaikki mitä teen on huonompaa.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mieheni päästelee sammakoita suustaan. Hänellä on paha taipumus sanoa loukkaavia asioita noin vain tajuamattaan. Joka kerta olen tuntenut itseni näissä tilanteissa läjäksi paskaa ja olemme joutuneet istumaan alas ja ajan kanssa työstämään nämä tunteet läpi. Meidän seksielämämme on ollut aina vähän kinkkinen asia, koska mieheni haluaisi enemmän kuin minä, tyypillisesti. Mieheni onnistuu vaan usein pahentamaan tilannetta. Miten olisi edes tarkoitus huvittaa seksi, jos kerta toisensa jälkeen rikotaan se sama kasaan liimattu lasipallo, joka on itsetuntoni?
Olen ihminen joka miettii aina liikaa ja se ei mene pois päältä seksin aikanakaan. Vaikka puhumme asiat läpi, nuo satuttavat kommentit tulevat mieleen kun mies yrittää saada syttymään.
En oikein tiedä mikä sai minut kirjoittamaan tänne kun en ole ikinä keskustelupalstoille kirjoitellut. Tiedän, että ratkaisu löytyy vain keskustelemalla tämäkin taas läpi mieheni kanssa ja yrittämällä taas kerran kasata oma itsetunto siihen kuosiin, että voisi harkita edes seksiä. On vaan älyttömän surkea olo. Tällä menoa en ikinä pysty toteuttamaan omia fantasioitani tai heittäytymään seksiin niin kuin haluaisin. Itsetunto ja uskallus katoavat päivä päivältä. Mitähän tuon ison, ihanan idiootin kanssa keksisi?
 
vierailija
Minä kyllä kysyisin, mikä siinä sitten oli parempaa.

Sitten vaan toteuttamaan sitä parempaa seksiä.

Kaikkein parastahan on alastomuus, ja lämmin syleily, myötäelämisenkera.

Toki puhua pitää ne mieltä hiertävät asiat.

Omat seksitoiveet pitää myös kertoa.

Entä jos mies pyytäissi sanomisiaan ateeksi, niin auttaisiko se asiaa.
 
Vanha rouva
Minulta taitaisi jäädä yhteiset viikonloput viettämättä lopullisesti. Kenkää persiille! Ihan huvin vuoksi kannattaisi kysäistä kaverilta, että miksi sinä et sitten ole exäsi nyx!

Mieshän on täysi törppö, jolle ei kannata uhrata yhtään enempää, ei edes ajatusta. Moinen typerys on taatusti typerä myös muissa asioissa, se kun on vaiva, joka on ihmisessä kokonaisvaltainen.

Ihan oikein päättelet, että moisen törpön seurassa et koskaan tule tietämään, millaista on, kun kumppanin kanssa voi olla täysin rennosti myös seksissä. Sinulle on olemassa ihminen, joka ymmärtää kunnioittaa kumppaniaan.
 
vierailija
Onhan sitä ihmisillä erilaisia taitoja ja ominaisuuksia, seksitaidotkin sellaiset ja erilaisia eri ihmisillä. Ilmeisesti ex ei sitten muuten ollut se paras mahdollinen. Ota haasteena niin kuin sanoit julkisesti ja heittäydy seksiin nyt seuraavalla kerralla ajatuksella, että tämä on parasta mitä miehesi on ikinä kokenut. S että miehesi julkisesti asiasta puhui, ei kyllä ollut fiksua. Jäit varmaan kuitenkin hänen kavereiden mieleen fiksuna ja rauhallisena naisena, ja kaverit ajattelivat, että siinäpäs nainen.
 
pikkukurkku
Eihän se mikään ihme ole, varsinkin jos exän kanssa on ollut pitkään. Uusi pano ei voi heti tuntua yhtä hyvältä kuin se vanha.
Minunkin exä tuli panettamaan itseään, kun muisti miten hyvät kyydit pienellä munallani sai. Uudella miehellä on kuulemma tosi iso, joten taito se ratkaisee.
 
vierailija
Tuntuu ikävältä puolestasi. Toivottavasti muistat että olet varmasti upea nainen ja moni olisi todella onnellinen saadessaan olla kanssasi.
Itsetunnon rikkoutuminen kun ei ole mikään pieni juttu.
Toivotan voimia ja paljon aurinkoa kesääsi. ❤
 
Tohtori Jorma
Kaverilla on lievä Asbergerin syndrooma tai ihan vaan keskivakava idiotismi. Ihan tarkka diagnoosi ei ole mahdollinen rajatuilla tiedoilla ja potilasta näkemättä.
Mutta eipä hätää, tepsivä hoito on kyllä olemassa: Kenkää persuuksiin ja tästä eteenpäin saa tapailla vain fiksuja, kohteliaita, hauskoja ja naista arvostavia herrasmiehiä.
 

Yhteistyössä