Mies kiristää seksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helteestä ja himosta riutuva vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helteestä ja himosta riutuva vaimo

Vieras
En olisi uskonut, että tilanne menee näin pitkälle, mutta nyt tarvitsen apuanne rakkaat ellit! Mitä teen? Mieheni on jo viiden kuukauden ajan kiristänyt (Kyllä, täsmälleen 5kk ja 2 pv) minua seksillä. Sanottakoon se nyt suoraan, mieheni ei anna minulle. Kaikki alkoi siitä, kun talvella mies vahingossa kuuli minun nousuhumalassa keskustelevan ystävättäreni kanssa puhelimessa. Kuinka ollakaan, siitä me tytöt puhuimme taas... seksistä oman miehen kanssa. Taisin juuri tulla maininneeksi, kuinka ihanalta tuntuu saada oman kullan paksua parrua peppuun. Ja kyllä, minä ja ystävättäreni olemme tosi pahoja suustamme, kun olemme maistelleet hieman punaviiniä ;-) Ilmeisesti mieheni oli kuullut kaiken, koska seuraavana päivänä tunsin ilmapiirin muuttuneen kireäksi. Illalla sängyssä tein varovaisen lähestymisyrityksen, mutta mieheni ilmoittaa suoraan, ivalliseen sävyyn: ""Mitäs ajattelit kaverelleisi tästä panosta kertoa?"" ja käänsi kylkeään. Sen jälkeen hän ei ole koskenutkaan minuun. Olen epätoivoissani ostanut varmaan kaikki SinCityn härvelit, mutta mikään ei korvaa oman kullan pehmeää kosketusta ja paksua, ihanaa kalua. Ja hänellä todella on paksu, nimim. kokemusta on. Älkääkä ymm'rtäkö väärin, minä todella rakastan miestäni eikä seksi ole ainoa meitä yhdistävä asia. En ikinä haluaisi pettää häntä, mutta en enää tiedä, kuinka kauan kestän ilman miehen elintä sisälläni!!! Miten saan tilanteen laukeamaan? Olen yrittänyt keskustella asiasta ja aina olen jäänyt ilman vastakaikua. Miehelleni tämä tuntuu olevan pelkkää valtapeliä, hän tietää minun olevan todellinen munahaukka eli seksi on minulle todella tärkeä asia parisuhteessa. APUA!!! En kestä enää, mitä teen?!?

Suhteethan on aina valtapeliä, ja siinäpä kungigassiirto kyllä mieheltäsi, olet tosiaan alakynnessä niinkuin itse sanoitkin..

Kuulostaa tosiaan siltä että mies on ensinnäkin loukkaantunut pahasti, mutta toisaalta, tämmönen on varmasi oire jostain syvemmällä piilevästä jutusta...?

Olet varmasti ottanut asian esille jo sata kertaa, joten se kuulostaa jo nalkutukselta. Entä jos vaan pyydät pyytteettömästi anteeksi ""juorujasi"" ja sanot, että tilanne ei kuitenkaan voi näin jatkua koska tällainen ei kuulu normaaliin terveeseen parisuhteeseen?

Mies vai nauttii kun kerjäät munaa ja hän saa rangaistuksena kieltää sen kostoksi sinulta.
Unohda koko asia,esitä ettet enää koko munasta edes välitä ja että asiasta on tullut sinulle täysin yhdentekevä.
Kyllä sillä vielä mieliteot herää,usko pois.

Ensinkin ,miehelläsi on jossain pano. Kukaan mies ei ole yli 5kk ilman. Ehkäpä ollut jo ennen puheluasi. Se vain antoi hyvän syyn"" lakkoon""sinun kanssasi.

Jos olisin samassa tilanteessa sanoisin miehelleni,että jos hommat ei enää kiinnosta täällä kotona,lähden hommaamaan kullia muualta. Jos se ei tehoa,voit olla varma että miehelläsi on hoito jossain.

Ilmoitat rakkaallesi viileästi, että tänä iltana klo 19.00
tässä talossa naidaan, olipa isäntä kotona eli ei.
Olen varma, että ukko on paikalla ja panee parastaan.

Kaikkinainen keskustelu, sovittelu ja kerjääminen on turhaa.

Yhteistyössä