Mies kirjoittelee thai-tytön kanssa ja ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostunut

Vieras
Sain selville, että 29-vuotias avomieheni (seurusteltu 5 vuotta) kirjoittelee sähköpostiviestejä thaimaalaisen tytön kanssa, joka on iältään 16-vuotias. Viestittelyä on ollut yli puolen vuoden ajan. Mies jätti minut hiljakkoin keksien kaikenlaisia minun mielestäni vähäpätöisiä syitä eikä sanallakaan maininnut tästä tytöstä eikä hän tiedä, että minä tiedän ja että olen nähnyt kirjoittelut hänen koneellaan.
Hän oli kehunut tyttöä kauniiksi nuoreksi leidiksi ja kuumaksi. Olen todella raivoissani tästä. :(

Eikö se ole sinulle se ja sama mitä rotua/ihonväriä tms tämä miehesi ihastus edustaa?
sattuuko se sinuun jotenkin enemmän tai haittaako se jotenkin erilailla, jos miehesi ihastuu tai aloittaa rinnakkaissuhteen ei-eurooppalaisen kanssa?

Eikö se ole sinulle se ja sama mitä rotua/ihonväriä tms tämä miehesi ihastus edustaa?
sattuuko se sinuun jotenkin enemmän tai haittaako se jotenkin erilailla, jos miehesi ihastuu tai aloittaa rinnakkaissuhteen ei-eurooppalaisen kanssa?

Naurettavia tuollaiset rasistiväitökset. Minua huolestuttaisi enemmänkin se, että tyttö on alaikäinen ja mies lähes 30 v.

Viimeksi muokattu:
Jostain syystä sinä olet hirveän mustasukkainen, etkä ole luottanut avomieheesi. Olet tutkinut salaa hänen viestintäänsä.
Hän on viestitellyt sinua nuoremman ja sinun mielestäsi kauniimman naisen kanssa. Vaikka tiesit asiasta, et häpeältäsi (olit pettänyt miehen yksityisyyden ja kirjesuojan) ottanut asiaa esiin.
Nyt sinua kiukuttaa.

Olet kenties yrittänyt virittää suhteeseenne lisää hehkua, mutta se ei ole onnistunut. Teidän suhteenne on laimentunut jo ennen kuin mies löysi uuden kiinnostuksen kohteen. Tämä kohde on ilmeisesti unelma, jonka kanssa ei tarvitse jakaa arkea.

Mutta mitä sinä teet miehellä, joka ei halua olla sinun kanssasi? Anna hänen mennä. Sure surusi ja rakenna elämä muun kuin ex-avomiehesi varaan.

Etnisen taustan mainitseminen ei ole samaa kuin rasismi.

Mies jätti, parisuhde päättyi, thats it, eiks se oo ihan yks hailee minkä takia, jos kerran mies ei haluu enää apn kanssa elellä!

Vaikka se miehen uus rakas olisi 100 vuotias mummo, mitä välii sillä on apn elämään.
Move on ap, ei kuulu enää sulle kenen kanssa mies heilastelee, hänhän on jo aika päivää sitten jättänyt sut!

Viimeksi muokattu: