Mies kyydittelee naisia ja pikkutyttöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna_27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna_27

Vieras
Ööh mulla on tommonen suhteenpoikanen yhen miehen kans. Ei mitään virallista eikä yhes asuta eikä silleen mutta kumminkin vipinää ja temputkin tehty pari kertaa...

Mua vaan hiukan ihmetyttää kun toi mies ajalee viikonloppusin iltasin autollaan ja kyydittelee naisia ja nuorempiakin tyttöjä. Heittää baarista kotiin tai antaa pikkutytöille (siis 15-18v) kyytei esim. kotoo keskustaan.

Miehel on hieno auto, jolla hän sit ajelee tuntikausii pe/la-iltaisin. Yleensä yksin, mut joskus mukana semmonen urpo kännäävä kaveri.

Mitä mieltä tämmösest. ei ainakaan halvaks tuu...

Mut joskus heitti kotiin joku äijänköriläs ku olin 14v. Matkaa oli 10 kilsaa. Se sano, että heittää mut kotiin jos saa mun pikkarit... No ällöö joo mutta suostuin sit. Jotain se siin matkalla ehotteli, mut aloin sit huutaa että vittu vie mut kotiin ni saat ne pikkarit. Loppumatka hiljasta ja sit menin himaan enkä antanut pikkareit ja sanoin, et soitan poliisit jos ei häivy.

Se kusipää joskus sitten myöhemmin seuraili mua autolla ja huuteli hävyyttömyksiä ja esim. "tuu kattoo ku runkaan". Huhun mukaan jonkun tytön poikaystävä oli menny antaa sille turpaan ja sitten se vaihtoi maisemaa...

Olisko miehellä taka-ajatuksia kun noita naisia ja likkoja kyyditsee,tuskin ihan huvin vuoksi tai hyvästä sydämmestä kuljettaa.Taitaa tehä temput muidenkin kanssa kuljetuspalkaksi.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eee";23767342]Kyllä jäis mies kun nalli kalliolle, tollasen teinipillun vonkaajan kanssa en kehtais olla![/QUOTE]

Ei kai se niilt mitään vonkaa, ajan kulukseen ajalee sun muuta. Ja heittää enempi "aikuisia".

[QUOTE="ap";23767384]Tuskin ny kovin moni antaa temppui tehä siksi, että saa kyydit...[/QUOTE]

Onhan näitä juttuja ollut, että naiset ovat maksaneet luonnossa taksikuskille jne. Humalassa kun arvostelukyky laskee.

Pimeä taksi? Ei kukaan täysipäinen muuten vaan, huvin ja urheilun vuoksi kyydittele ihmisiä yöllä edestakaisin.

Ja siis onko kyyditettävät kaikki tai pääosin naisia? Haiskahtaa. Ja kuskaako alaikäisiäkin baariin? Arvelluttavaa.

[QUOTE="ap";23767373]Ei kai se niilt mitään vonkaa, ajan kulukseen ajalee sun muuta. Ja heittää enempi "aikuisia".[/QUOTE]

Voin sanoa että aivan varmasti vonkaa. Kun olin itse yläasteella, noita parikymppisiä miehiä kyllä riitti, jotka autojen kanssa pyörivät kylillä ja kyydittivät yläasteikäisiä tyttöjä. Saattoivat tulla koulustakin hakemaan jne. Ja se oli kyllä aivan selvää, mitä takapenkeillä tapahtui. Aika sinisilmäinen olet, jos kuvittelet että ilman mitään taka-ajatuksia kuskaa kaiken maailman naisia.

Pääosin kyyditsee tyttöjä mut kyl kavereitaanki. Itekun ei juo ni ei tykkää olla baareis. Eikä tietty alaikäsii baareihin kyyditse. Ja ei oo pimee taksi, joskus ottanut joltain rahaa jos heittänyt pidemmälle.

Olisko miehellä taka-ajatuksia kun noita naisia ja likkoja kyyditsee,tuskin ihan huvin vuoksi tai hyvästä sydämmestä kuljettaa.Taitaa tehä temput muidenkin kanssa kuljetuspalkaksi.

kyllä mua ja mun kavereita ainakin kyyditti kaikenmaailman teinin tasolle jääneet ex-amikset ihan ilman mitään vonkaamista. Femma bensarahaa ja se oli siinä.

[QUOTE="eee";23767433]Voin sanoa että aivan varmasti vonkaa. Kun olin itse yläasteella, noita parikymppisiä miehiä kyllä riitti, jotka autojen kanssa pyörivät kylillä ja kyydittivät yläasteikäisiä tyttöjä. Saattoivat tulla koulustakin hakemaan jne. Ja se oli kyllä aivan selvää, mitä takapenkeillä tapahtui. Aika sinisilmäinen olet, jos kuvittelet että ilman mitään taka-ajatuksia kuskaa kaiken maailman naisia.[/QUOTE]

Mäkin muistan näitä. Kaks kaveriani ainakin kävi "amisten" kanssa "pikasilla" ruokatunnilla.

No ei oo semmonen. Mäkin tutustuin tohon silleen, et heitti mut kotiin baarin jälkee eikä ollu mitää vonkausta. Sit tavattii myöhemmin ja kehitty muutakin, mut se on eri juttu.

Ihan ok mies ja ihan kivannäkönenkin. Plussaa se et ei juo eikä polta. Vakiduunissa ja painaa pitkää päivää eli ahkera.

[QUOTE="vieras";23767496]Koska te sitten ehditte nähdä?[/QUOTE]

No ei tää oo vielä seukkausta. Mut arki-iltoisin välil ja sit sunnuntain. aattelin kyl et toi touhu saa loppua jos alan olee sen kans

[QUOTE="vieras";23767457]Mäkin muistan näitä. Kaks kaveriani ainakin kävi "amisten" kanssa "pikasilla" ruokatunnilla.[/QUOTE]

Ei oo tommosia tyttöjä tai sit on tosi häiriintyneitä

[QUOTE="ap";23767480]No ei oo semmonen. Mäkin tutustuin tohon silleen, et heitti mut kotiin baarin jälkee eikä ollu mitää vonkausta. Sit tavattii myöhemmin ja kehitty muutakin, mut se on eri juttu.

Ihan ok mies ja ihan kivannäkönenkin. Plussaa se et ei juo eikä polta. Vakiduunissa ja painaa pitkää päivää eli ahkera.[/QUOTE]

Ja oot täysin varma, ettei se heittele muitakin kotiin, tapaile niitä sit myöhemmin ja "tee temppuja" niittenkin kanssa?

[QUOTE="Arja";23767605]Ei oo tommosia tyttöjä tai sit on tosi häiriintyneitä[/QUOTE]

Ai ei löydy yläasteikäisiä tyttöjä, jotka harrastaisivat seksiä parikymppisten jätkien kanssa?
No, kyllä löytyy.

[QUOTE="eee";23767612]Ai ei löydy yläasteikäisiä tyttöjä, jotka harrastaisivat seksiä parikymppisten jätkien kanssa?
No, kyllä löytyy.[/QUOTE]

Löytyy, mut ei tommosia, et mennään pikasille ruokatunnil.

Yhteistyössä