mies lähdössä samalle reissulle exänsä kanssa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Työpaikan reissu tulossa viikolla. Kaksi yötä ovat toisella puolen Suomea.
Ei siinä mitään, mutta rehellisesti sanottuna vähän nyppii kun miehen exä on lähdössä samaan reissuun. Ovat siis samassa firmassa töissä.
En ole mitenkään kauhean mustasukkaista tyyppiä ja sen exänkin kanssa olen ihan väleissä. Mies jätti hänet aikoinaan ja ei oo sen kummemmin niitten suhteesta puhunut kuin sanonut vaan että ei toiminut. Ei oo mitään katkeruutta tms. kummankaan puolelta.
Silti kaihertaa kun yhdessä lähtevät. Siellä kuitenkin toisena iltana saunotaan ja juhlitaan ja vaikka mieheeni luotankin niin joku nyt vaan on kun ei tunnu hyvältä tuo :(
Mies ei koskaan ole mua pettänyt tai antanut aihetta epäilläkään semmoista, mutta entisessä suhteessa mmies petti jatkuvasti.

No mene matkaan :D
No ei vaiskaan, jos mies on luotettava, niin eihän ole mitään ongelmaa?
Ja jos hairahtuu, niin oisko sitä voinut estää? Tai no, kyttimällä vieressä.. ;)

[QUOTE="hei";23456379]No mene matkaan :D
No ei vaiskaan, jos mies on luotettava, niin eihän ole mitään ongelmaa?
Ja jos hairahtuu, niin oisko sitä voinut estää? Tai no, kyttimällä vieressä.. ;)[/QUOTE]

En tietenkään mene matkaan enkä aio myöskään koko ajaan soitella :)
En mä voi sitä estää jos se mua päättää pettää, mutta jos se sen tekee niin paskempi homma sille. Inhottavaa tämä tunne, kun luulin ettei mun tarviis tuntea näin enää. Ja miksi ees tunnen näin kun mieheni ei ole antanut siihen mitään syytä :(

[QUOTE="vaimo";23456394] Inhottavaa tämä tunne, kun luulin ettei mun tarviis tuntea näin enää. Ja miksi ees tunnen näin kun mieheni ei ole antanut siihen mitään syytä :([/QUOTE]

Tämän kun kerran tajuat, niin hyvin menee. Ei pidä sotkea mielikuvitusta ja tosiasioita.

Ihan naurattaa! Siis mies ollut exän kanssa peräti yhden vuoden, ja senkin aikana lähes jatkuvasti pettänyt... Ei taida ihan aikuisista ihmisistä olla kyse!

Ja nyt siis ihmettelet, mikset voi luottaa mieheesi. No, et tietenkään voi! Johan tuo, miten kohteli exäänsä peräti noinkin "pitkän" suhteen aikana -eli petti usein- kertoo ihan aika paljonkin miehestä...
Ja sustakin, kun tuollaisen menet ottamaan.

No, elämä opettaa..

[QUOTE="ööö";23456623]Ihan naurattaa! Siis mies ollut exän kanssa peräti yhden vuoden, ja senkin aikana lähes jatkuvasti pettänyt... Ei taida ihan aikuisista ihmisistä olla kyse!

Ja nyt siis ihmettelet, mikset voi luottaa mieheesi. No, et tietenkään voi! Johan tuo, miten kohteli exäänsä peräti noinkin "pitkän" suhteen aikana -eli petti usein- kertoo ihan aika paljonkin miehestä...
Ja sustakin, kun tuollaisen menet ottamaan.

No, elämä opettaa..[/QUOTE]

Niin siis mun entisessä suhteessa silloinen mies petti mua jatkuvasti.