Mies lähtee useammaksi kuukaudeksi ulkomaille ja itseä hirvittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies lähtee työkomennukselle ulkomaille syyskuun puolivälissä. Pesti kestää ainakin kolme kuukautta, mutta voi venyä vuodenkin mittaiseksi (todellinen tarve selviää vasta, kun tämä uusi projekti aloitetaan). Meidän vanhin lapsemme aloittaa koulunkäynnin elokuussa, ja koska hän on aika ujoa sorttia, tulimme siihen tulokseen, että on parasta, että poika käy koulua normaalisti alusta asti, että pääsee heti sisään kaikkeen ( myös porukkaan). Ja nyt mua hirvittää, että kuinka ihmeessä pärjään täällä ilman miestä, kun hän on aina hoitanut lähes kaikki käytännön asiat ;) Mun pitää varmaan nyt 34-vuotiaana kasvaa aikuiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
On onneksi molempia. Siinäkin on yksi syy, miksi jäämme kotiin... Mä kärsin pahoista migreeneistä ja olisin vieraassa paikassa aivan hukassa ilman tukiverkkoa.

Tukiverkosto on äärettömän tärkee ja sen tärkeyden huomaa monesti vast sit ku sitä tarttee ja sillon sitä osaa arvostaa myös :flower: :hug:

Voimia! Mulla mies ulkomaankomennuksella tulee 2 viikon välein 3 päiväksi kotiin, eikä silloin jaksa tehdä paljon mitään... Meidänkin esikoinen menee syksyllä kouluun. Ja meilläkin mies hoitanut aika paljon kaikkia asioita. Mutta hyvin olen minäkin päässyt niihin sisään, kyllä säkin varmaan pärjäät kun ensin totuttelet rauhassa! Meillä verrattuna sinun tilanteeseen kylläkin lisäksi 2 lasta josita toinen aika vastasyntynyt, joten puuhaa kyllä itsellä riittää ;) Niin ja tukiverkostoa ei ole ;(

Tsemppia, kylla se lutviutuu siita. Meille on tulossa kanssa etasuhde n 6 kk, silla mies siirtyy Etela-Koreaan Suomen lomansa jalkeen ja perhe jaa Suomeen. Mies paasee onneksi joka 5 tai 6 vk kahdeksi viikoksi Suomeen. Ja meidan olisi tarkoitus menna Koreaan lasten syyslomalla.

mä en pystyis oleen erossa miehestä..
me lähdettäs matkaan...
tosin eipä mulla oo migreeniäkään..
ainoa mitä tulis ikävä suomesta on niin koira ja akvaario..
niitä ei lähettäs vieraasaan maahan raahaamaan...
koira on niin vanha jo että parampi jäädä tänne vanhemmilleni..

tosin eipä oo tuollaista tilanetta tulossa

Yhteistyössä