mies lähtee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja mie jään yksin lasten kanssa asustelemaan.
on jo nyt ikävä mut ei sen hermot kestä näitten pienten kanssa ni on pakko lähtee...
miuta vähän pelottaa jäädä yksin...

jahas... eli hän sitte aatteli ku ei hermo pidä niin hän lähtee... no eikös se tarttis niitä asioita miettiä ENNENKUN niitä lapsia tekee?

ja jaksamista sulle!
a020.gif

Ainoa syy,ettei jaksa lapsia? Tuleeks se sitten takasin,kun lapset isompia? Oiskos tähän voinu keksiä muita ratkaisuja,esim.lapset useammin hoitoon,tukiperhettä? Jos suhde muuten pelaa,mä en ymmärrä. Lapsille parempi,jos vanhemmat yhdessä,siis jos suhde kondiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohoo:
Ainoa syy,ettei jaksa lapsia? Tuleeks se sitten takasin,kun lapset isompia? Oiskos tähän voinu keksiä muita ratkaisuja,esim.lapset useammin hoitoon,tukiperhettä? Jos suhde muuten pelaa,mä en ymmärrä. Lapsille parempi,jos vanhemmat yhdessä,siis jos suhde kondiksessa.

no on joo ainut syy, mihinkäs laitetaan hoitoon?
meillä ei oo minkäänlaista tukiverkkoa, vaik kyl mun vanhemmat hoitaa n. 2 kertaa vuodessa.
enkä halua laittaa mihinkään vieraaseen perheeseen ku pienempi on alle vuoden ikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

meillä ei oo minkäänlaista tukiverkkoa, vaik kyl mun vanhemmat hoitaa n. 2 kertaa vuodessa.
enkä halua laittaa mihinkään vieraaseen perheeseen ku pienempi on alle vuoden ikäinen.

Meillä sama tilanne,ei minkäänlaista tukiverkostoa. Olen tuosta tukiperhe asiasta kysellyt ja taidan päätyä siihen.
Mä en miehestäni pystyisi eroamaan vain siksi,ettei lapsia jaksa,keksisin kyllä kyllä jonkin keinon jotakin kautta.
Toisaalta en kyllä ymmärrä miestäsi ja hänen ratkaisuaan.
Perheneuvolaan voisit olla yhteydessä ja kysellä keinoja?

Mutta,jos todella päädytte eroon,oikein kovasti voimia sinulle!!!

Mies lähtee kun ei jaksa lapsia????????? Ja sä jaksat hänen mielestään sitten yksin??????? Toivon sulle tosiaan apua vaikka perheneuvolan kautta, jos tosiaan jäät yksin pienten kanssa.

Jaksamista!Ymmärrän asiaa siinä mielessä etten minäkään aikoinani tiennyt millaista on olla monen lapsen äiti ennenkuin se asia tuli ajankohtaiseksi...Ei sitä aina tiedä mihin ryhtyy ennenkuin kokemus asiasta kertoo mitä se on...Toinenihminen jaksaa/kestää enemmän kuin toinen.

tulitteko ihan yhdessä tuohon ratkaisuun? siinä mielessä voi olla ihan oikeinkin jos mies esimerkiksi ei pysty hillitsemään kiukkuaan ja kovistelee lapsia jos ei jaksa "niitä". eli siis jos on tai pelkää olevansa väkivaltainen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
tulitteko ihan yhdessä tuohon ratkaisuun? siinä mielessä voi olla ihan oikeinkin jos mies esimerkiksi ei pysty hillitsemään kiukkuaan ja kovistelee lapsia jos ei jaksa "niitä". eli siis jos on tai pelkää olevansa väkivaltainen tms.

joo, yhdessä päätettiin.
eihän se helppoa oo kummallekkaan, mutta molempien rakkaudesta lapsiin päädyttiin tähän ratkaisuun.
mies ei oo lapsia kohtaan ollu väkivaltanen mutta kovin "kiukkuinen" ja kai se itsehillintäkin on ollu lähellä pettää.
näin se kai on parempi muttei helpompi...

joo, yhdessä päätettiin.
eihän se helppoa oo kummallekkaan, mutta molempien rakkaudesta lapsiin päädyttiin tähän ratkaisuun.
mies ei oo lapsia kohtaan ollu väkivaltanen mutta kovin "kiukkuinen" ja kai se itsehillintäkin on ollu lähellä pettää.

eli ei jätä sua kuitenkaan ihan kokonaan yksin lasten kanssa eikä taloudellisestikaan?
voihan se olla että pienen hengähdystauon jälkeen mieli muuttuu?
oletteko muuten missään perheneuvolassa puineet asiaa?

lasten paras on tietysti kaikkein tärkein, mutta muista kuitenkin ajatella myös itseäsi :hug:

joo, yhdessä päätettiin.

eli ei jätä sua kuitenkaan ihan kokonaan yksin lasten kanssa eikä taloudellisestikaan?
voihan se olla että pienen hengähdystauon jälkeen mieli muuttuu?
oletteko muuten missään perheneuvolassa puineet asiaa?

lasten paras on tietysti kaikkein tärkein, mutta muista kuitenkin ajatella myös itseäsi :hug:

Ei jätä kokonaan yksin, samaan kaupunkiin muuttaa.
Ihan sovussa saadaan varmaan asiat menemään ja ottaa lapset luokseen aina välillä.
Ei olla käyty perheneuvolassa.

Ota heti yhyeys perheneuvolaan tai ihan vaik neuvolaan nyt aluks!!!!!!!!
Herranen aika miten sitten yksin pärjäät jos mies muka ei lapsia jaksa???
En sinulle ole vihainen vaan noille tolloille ukoille!!!!!!!!!!!

Musta on ihan oikee ratkaisu jos tunnistaa itsessään sen mahdollisuuden että saattaa joku päivä mennä yli. Varmasti on ollut kova paikka tehdä päätös ja tunnustaa oma kykenemättömyytensä. Monet sitä paitsi vaan lähtee vetämään ja jättää perheensä oman onnen nojaan

Alkuperäinen kirjoittaja voi että:
Ota heti yhyeys perheneuvolaan tai ihan vaik neuvolaan nyt aluks!!!!!!!!
Herranen aika miten sitten yksin pärjäät jos mies muka ei lapsia jaksa???
En sinulle ole vihainen vaan noille tolloille ukoille!!!!!!!!!!!

no ei se varmaan helppoa oo mutta enköhän mä pärjää...
oonhan mä jo jonkun aikaa ollu "yh parisuhteessa".

Meillä sama tilanne,ei minkäänlaista tukiverkostoa. Olen tuosta tukiperhe asiasta kysellyt ja taidan päätyä siihen.
Mä en miehestäni pystyisi eroamaan vain siksi,ettei lapsia jaksa,keksisin kyllä kyllä jonkin keinon jotakin kautta.
Toisaalta en kyllä ymmärrä miestäsi ja hänen ratkaisuaan.
Perheneuvolaan voisit olla yhteydessä ja kysellä keinoja?

Mutta,jos todella päädytte eroon,oikein kovasti voimia sinulle!!!

Odottelimme tukiperhejonossa 2v, kun lapset pieniä. Ei tarjottu perhettä ,koska on niin kovat jonot.

Lapset olivat jo isompia, kun tarjottiin lapsetonta pariskuntaa.En sitten enää uskaltanutkaan laittaa heitä sinne ja oma jaksaminenkin on parempaa isompien kanssa. Tuli mieleen kaikenlaiset pedofiilipariskunnat...Milläs annat ittelle santeeksi jos jotain käy...?

Yhteistyössä