E
ei kestä....
Vieras
Tässä kahden vuoden aikana elämässäni on tapahtunut paljon. Ensin kaksi ja puolivuotta takaperin mies jätti minut yli kahdenkymmen vuoden avoliiton jälkeen ja siitä olen selvinnyt jo.Sitten alkoi bailauskausi ja löysin miehen eroni jälkeen noin viiden kuukauden jälkeen. Hän oli naimisissa ja kadun tähän päivään asti että aloin suhteeseen hänen kanssaan....soutaa huopaa...sitä se oli että ottaakko ero vai ei ja loppujen lopuksi otti eron. No, masennuin kaiken tän shown keskellä että sain masennuslääkettä ja kävin kriisikeskuksessa.Mies loukkasi tunteitani koko ajan.minulla oli vaaleanpunaiset lasit päässä.Sitten vuosi takaperin hän muutti luokseni ja huomasin jossain vaiheessa että hänellä on meno päällä ja kaverit ovat ykkösiä.Nyt 3 viikkoa takaperin loukkasin jalkani tapaturmaisesti ja jalka on kipsissä yhteensä 6 viikkoa.olin viikon sairaalassa.Viime viikolla yhtäkkiä mies sanoi että muuttaa pois!! shokki! jättää minut tähän tilaan yksinäni!!! ei voi olla totta. Hänellä meni kuulemma hermot ja hänellä on kova bailauskausi meneillään ja haloo mies on 46 vuotias!!!. Eli hänen olisi pitänyt eronsa jälkeen pitää bailauskautta ja sitten alkaa katsomaan naista itselleen.Olen täysin masentunut....menetin työni tässä samalla kun piti määräaikainen työ jatkua mutta loukkasin itseni ja sitten mies jättää vielä.kummallisinta tässä on että välitän tästä miehestä vieläkin vaikka hän jätti minut.Hän kuulemma haluaa auttaa minua asioita hoitamaan kun en itse pysty...eli tulee auttamaan pyykinpesussa ym.juttuja.Olenko tyhmä kun edes haluan että hän autttaa minua??? tiedän että tekosyyllä soitan aina hänelle koska silti kaipaan häntä.Miksi olen tällainen.....nyt en pysty edes ottamaan yhteyttä ammattiauttajaan koska jalka on paketissa....kriisipuhelimeen täytyy soittaa,sillä muuten pää sekoaa.