Mies lähti heti kun sairastuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kestä....

Vieras
Tässä kahden vuoden aikana elämässäni on tapahtunut paljon. Ensin kaksi ja puolivuotta takaperin mies jätti minut yli kahdenkymmen vuoden avoliiton jälkeen ja siitä olen selvinnyt jo.Sitten alkoi bailauskausi ja löysin miehen eroni jälkeen noin viiden kuukauden jälkeen. Hän oli naimisissa ja kadun tähän päivään asti että aloin suhteeseen hänen kanssaan....soutaa huopaa...sitä se oli että ottaakko ero vai ei ja loppujen lopuksi otti eron. No, masennuin kaiken tän shown keskellä että sain masennuslääkettä ja kävin kriisikeskuksessa.Mies loukkasi tunteitani koko ajan.minulla oli vaaleanpunaiset lasit päässä.Sitten vuosi takaperin hän muutti luokseni ja huomasin jossain vaiheessa että hänellä on meno päällä ja kaverit ovat ykkösiä.Nyt 3 viikkoa takaperin loukkasin jalkani tapaturmaisesti ja jalka on kipsissä yhteensä 6 viikkoa.olin viikon sairaalassa.Viime viikolla yhtäkkiä mies sanoi että muuttaa pois!! shokki! jättää minut tähän tilaan yksinäni!!! ei voi olla totta. Hänellä meni kuulemma hermot ja hänellä on kova bailauskausi meneillään ja haloo mies on 46 vuotias!!!. Eli hänen olisi pitänyt eronsa jälkeen pitää bailauskautta ja sitten alkaa katsomaan naista itselleen.Olen täysin masentunut....menetin työni tässä samalla kun piti määräaikainen työ jatkua mutta loukkasin itseni ja sitten mies jättää vielä.kummallisinta tässä on että välitän tästä miehestä vieläkin vaikka hän jätti minut.Hän kuulemma haluaa auttaa minua asioita hoitamaan kun en itse pysty...eli tulee auttamaan pyykinpesussa ym.juttuja.Olenko tyhmä kun edes haluan että hän autttaa minua??? tiedän että tekosyyllä soitan aina hänelle koska silti kaipaan häntä.Miksi olen tällainen.....nyt en pysty edes ottamaan yhteyttä ammattiauttajaan koska jalka on paketissa....kriisipuhelimeen täytyy soittaa,sillä muuten pää sekoaa.

Nyt sinun pitää aikuistua ja lakata olemasta säälittävä. Keksi muualta apua ja anna tuon ihmisen olla toistaiseksi ihan rauhassa.
Kai sinä nyt kipsin kanssa saat pyykin pestyä ja vaikka et saisikaan.
Olen itse elänyt yksin sekä jalka että molemmat kädet kipsissä ja useita kuukausia. Hätä keinot keksii mutta en ystäviäkään heti löytänyt.

Olet ollut osallisena miehen elämän sotkemisessa. Anna hänen tilanteensa rauhoittua ja kehitä ratkaisut elämääsi. Sosiaalitoimesta saat varmasti apua jos sitä tarvitset.

Anna miehen mennä ihan lopullisesti ja vaadi häneltä avain takaisin.

Nyt turvaudut muihin tuttaviisi ja läheisiisi ja tarvittaessa soitat kuntaan. Monet kauppiaat toimittavat jo ostokset kotiin ja kipsijalan kanssa kauppaan pääsee vaikka taksilla.

Hyvin pärjää yksin kipsin kanssa.

Mulla oli jalka kipsissä 2 kk, ja kauppaan kun piti lähteä jätin vain toisen kepin kotiin, kun en selkäreppua omistanut.

Ensimmäisinä päivinä kun liikkuminen oli tosi hidasta tuli tosin sellainen ongelma, että en ehtinyt meidän kauppakeskuksen sähköovesta sisälle, vaan se meni aina nenän edestä kiinni.

Muistan vielä, että kun eräis nainen tuli kauppakeskuksesta ulos, kysyin josko hän voisi seisoa siinä oviaukossa sen aikaa että "loikin" sisälle. :D

Sitten opin käyttämään hissiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä....;11443431:
.nyt en pysty edes ottamaan yhteyttä ammattiauttajaan koska jalka on paketissa....kriisipuhelimeen täytyy soittaa,sillä muuten pää sekoaa.

Siis, anteeks kuin? Onko sulla kenkäpuhelin, joka jäi kipsin alle, vai miten tuo jalkapaketti vaikuttaa soittamiseen?

Tekis mieli kysyä; "haloo, minkä ikäinen itse olet"! Ihan jotain teinisekoilua. Taitaa tosin teinitkin olla fiksumpia.

Okei...mielipiteitä on monenlaisia ja varsinkin täällä netissä missä tietty voi puhua mitä vain. Ensinnäkin suhteiden rikkomiseen tarvitaan enemmän kuin yksi...joten en syyllistä pelkästään itseäni. Miehelläni jäi eron jälkeen käsittelemättä hänen oma eronsa ja muutimme liian aikaisin yhteen ja nyt hänellä on sitten sellainen olo että kukaan ei määrää hänen menemisiään.Meillä on tällä hetkellä hyvät välit ja hän auttaa minua. Hän haluaa välimatkaa ja kenties joskus vielä hamassa tulevaisuudessa ollaan yhdessä....ei tiedä koskaan.