mies lähti illalla "juhlimaan" ei ole vieläkään näkynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirvismiehen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirvismiehen akka

Vieras
mies lähti illlalla hirviporukan "päättäjäisiin" ei siinä mitään, mutta lupasi tulla yöksi kotiin kun piti tänään autoa kunnostaa ymm. no eipä ole miestä näkynyt... lähdimme iltapäivällä käymään pojan kanssa kaupassa, sillä aikaa oli auto hävinnyt pihasta mutta muuta elon merkkiä ei ole näkynyt. ei ole edes soittanut enkä soita minä hänelle! vtuttaa sen verta! ei ollut voinut edes takkapuita tuoda sisälle kun oli täälä käynyt. talo on kuin hollitalli. patterit laitoin päälle,ja siitäkin nousee meteli kun ukko tulee kotia. pattereita ei saa pitää päällä kun pitää puilla lämmittää! vetuttaa!!! mahtaa olla pers kipiänä kun homojen kanssa yön viettäny!!

Alkuperäinen kirjoittaja Metsästäjän akka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mistä ettei oo ollu kenenkään naikkosen luona?

No ei oo. Ne päättäjäiset pidetään kaikenmaailman korvessa metsästysmajoilla ukkoporukalla.

jus näin nääkin on tuola metästys kämpällä, ukko porukalla! sillä sanoinkin että mahtaa olla pers kipiä kun ukkojen seassa maataan ja niistä kaikista ei ota oikein suuntaamuksia selville! ja mistäs sitä koskaan tietää... 2desta ukkosmiehestä oon melkein 80%varma et olis valmis ihan mihin vaan ; I

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
jep jep, onhan noita juttuja metsämiesten mökkeilystä kuultu, kyllähän sinne niitä naisia saadaa korpeenkin hommattua ;)

Joo, eipä varmasti olis ekat peijaiset / päätääjäiset, missä on illalla ollu stripparit pikku pyllyjään pyörittämässä. Kylläpä nämä tiedetään nämä reissut... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Näitä tämmösiä epämääräisiä reissuja tuntuu palstalaisten miehillä piisaavan... Omani ei onneksi harrasta moisia! :saint:

peesaan. laitoin remuamisille rajat heti alkuunsa. pikkujouluissa käy mutta kotiutuu sieltäkin jo puoliltaöin.

Näitä tämmösiä epämääräisiä reissuja tuntuu palstalaisten miehillä piisaavan... Omani ei onneksi harrasta moisia! :saint:

peesaan. laitoin remuamisille rajat heti alkuunsa. pikkujouluissa käy mutta kotiutuu sieltäkin jo puoliltaöin.

No minä ainakin olen nähnyt useammatkin hirvimiesten juhlat, joissa aloitellaan siellä metsämajalla, tilataan taksi sinne hevonjeeraan ja sitten mennään ihan paikalliseen kun ei oo vaaraa että vaimo on siellä,kun on lasten kanssa kotona. Sitten osa hakee yöseuraa ja osa menee sinne majalle jos vielä löytää. Esim. 50 km matka baariin ei ole mikään ongelma. Kerran yhden porukan juhliessa kapakassa tämä heidän majansa oli yllättäen palanut kun aamulla hakivat kamojansa. Epäilevät, että yksi vaimoista oli mennyt tarkastuskäynnille ja löytäessään majan tyhjillään polttanut sen kuullakseen taas niitä koottuja selityksiä.. no, paloi miten paloi, narahtivatpahan kuitenkin. Hyvä hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
miks katella tollasta miestä? minä en ainakaan kattelis..potku persuksiin ja kankaalle.

missä asti teillä takkapuut.ettet ite saa haettuu? :o

ei ole kivaa tollanen ukon käytös, mutta älä ukkoa syytä tuvan kylmyydestä. kai sä ite saat puut haettua ja tulen laitettua??

no isäntä ite motkottaa että puunhaku on hänen hommaansa kunhan miä siivoan ymm.. ja minä lämmitän sähköllä perke** kerran vuodessa, en varmana lähe toiselta puolen plantaasia hakeen pääkallokelillä mitään vi** takkapuita ja odota puolta vuorokautta ennenku talo lämmin! minä lämmitän tänään sähköllä oli ukko mitä mieltä hyvänsä!

ja joo kyllä ne on ennenki taksilla sieltä kaupunkiin lähteneet! viimenkin narahti kun kuulin muutama viikko myöhemmin että ukon pikkusisko oli ollut mukana ja esittänyt ravintolassa yhen ukon eukkoo että pääsi ilmatteeks sisälle! just tollanen ottaa päähän kun ne kuulee sitten aina kyliltä mitä ukko kulta on tehnyt ja missä ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no isäntä ite motkottaa että puunhaku on hänen hommaansa kunhan miä siivoan ymm.. ja minä lämmitän sähköllä perke** kerran vuodessa, en varmana lähe toiselta puolen plantaasia hakeen pääkallokelillä mitään vi** takkapuita ja odota puolta vuorokautta ennenku talo lämmin! minä lämmitän tänään sähköllä oli ukko mitä mieltä hyvänsä!

ja joo kyllä ne on ennenki taksilla sieltä kaupunkiin lähteneet! viimenkin narahti kun kuulin muutama viikko myöhemmin että ukon pikkusisko oli ollut mukana ja esittänyt ravintolassa yhen ukon eukkoo että pääsi ilmatteeks sisälle! just tollanen ottaa päähän kun ne kuulee sitten aina kyliltä mitä ukko kulta on tehnyt ja missä ollut!

Kannattaisko miehen kans tehdä pelisäännöt selviksi?
Ja kysyhän mieheltäsi, kun kotiutuu, että jos sinä menisit samanlaiselle reissulle, eikä sinuun sais yhteyttä, niin katsoisko miehesi vastaavaa sinulta? Koska jos miehesi vastaa, ettei katsoisi, niin viimeistään silloin olisi syytä miehesi mennä vähän itseensä ja miettiä, että kuinka oikein kohtelee sinua.

Ekana tuli kyllä provo mieleen, näitä samanlaisia juttuja kun täällä on aika lailla.

Oma mies oli just työhön liittyvällä pakollisella koulutumatkalla. En tajua, mitä järkeä on järjestää Tallinnaan yhtään mitään koulutusta !!!!???? vaan aukeshan se sitten.

2 tuntia hki:sta lautalla tallinnaan, tiukka päivä koulutusta, luentoja, ruokailu johon vaadittiin pukeutumaan ja sen jälkeen vapaata. Jo ruokailussa osa porukasta alkoi vetää perskännejä ja lopputulos oli että osa oli oikeassa örvelökännissä, lähtivät strippariklubille ja lähtipä joku jatkoillekin Länsmakeen Tallinnan pahamaineismpaan lähiöön .. perheellinen mies, kuten valtaosa näistä oli ja on, perheellisiä miehä..

Että se semmonen koulutusviikonloppu.

Ai niin, menikö mun mies? Ei juurikaan edes alkoa ota, joten luotan ettei mennyt. ..hmmm.. nyt alkoi mietityttää..

Alkuperäinen kirjoittaja just joo :
Ekana tuli kyllä provo mieleen, näitä samanlaisia juttuja kun täällä on aika lailla.

Oma mies oli just työhön liittyvällä pakollisella koulutumatkalla. En tajua, mitä järkeä on järjestää Tallinnaan yhtään mitään koulutusta !!!!???? vaan aukeshan se sitten.

2 tuntia hki:sta lautalla tallinnaan, tiukka päivä koulutusta, luentoja, ruokailu johon vaadittiin pukeutumaan ja sen jälkeen vapaata. Jo ruokailussa osa porukasta alkoi vetää perskännejä ja lopputulos oli että osa oli oikeassa örvelökännissä, lähtivät strippariklubille ja lähtipä joku jatkoillekin Länsmakeen Tallinnan pahamaineismpaan lähiöön .. perheellinen mies, kuten valtaosa näistä oli ja on, perheellisiä miehä..

Että se semmonen koulutusviikonloppu.

Ai niin, menikö mun mies? Ei juurikaan edes alkoa ota, joten luotan ettei mennyt. ..hmmm.. nyt alkoi mietityttää..

OHO!! :o

Yhteistyössä